بازی Stray محبوب‌ترین بازی استری
محمد صادق شجاعی

بازی Stray محبوب‌ترین بازی سال 2022 استیم تابه‌حال شد

محمد صادق شجاعی 4 مرداد 1401 بدون دیدگاه
623 بازدید

بازی استری از زمان انتشار توجه بسیاری از منتقدین و بازیکنان را جلب کرده و موفقیت‌های متعددی را به دست آورده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استقبال بازیکنان موجب شده که بازی Stray محبوب ترین اثر سال 2022 در فروشگاه استیم معرفی شود.

وب سایت Steam250 یکی از پلتفرم‌هایی است که بازی‌های فروشگاه استیم را طبقه‌بندی می‌کند. این وب سایت به بازی‌های منتشر شده در فروشگاه Steam بر اساس نظرات مقبت و منفی بازیکنان، به همراه تعداد افرادی که آن‌ها را نقد کرده‌اند، امتیاز می‌دهد. در حال حاضر بازی Stray که تعداد زیادی از بازیکنان از تجربه آن لذت می‌برند، دارای امتیاز 8.61 است. این امتیاز با استناد به 42665 رای که 98 درصد آن‌ها مثبت بوده، به دست آمده است. به این واسطه بازی استری در صدر جدول محبوب‌ترین بازی‌های منتشر شده در سال 2022 قرار می‌گیرد.

بازی Stray در حالی در جایگاه اول جدول مذکور قرار گرفته که بازی God of War با امتیاز 8.56 (بر اساس 53101 رای که 97 درصد آن‌ها مثبت هستند) در رتبه دوم قرار دارد. علی‌رغم دستاورد چشمگیر بازی استری، این اثر هنوز راه درازی در پیش دارد تا در صدر جدول محبوب‌ترین بازی‌های تمام دوران وب سایت Steam250 قرار بگیرد. در حال حاضر اثر مذکور رتبه 49 را در اختیار دارد. بازی Portal 2 با امتیاز 8.83 (301930 رای که 99 درصد آن‌ها مثبت هستند) به عنوان محبوب‌ترین اثر تمام دوران وب سایت مذکور شناخته می‌شود. پس از بازی پورتال 2، بازی‌های Stardew Valley ،Terraria و Hades قرار دارند.

بازی Stray محبوب‌ترین بازی استری

Stray کنترل یک گربه را بر عهده شما قرار می‌دهد

بازی eFootball 2022 که پیش از این پایین‌ترین امتیاز تاریخ وب سایت Steam250 را در اختیار داشت، به واسطه پشتیبانی سازندگان و انتشار آپدیت‌هایی که باعث بهبود بازی شده‌اند، توانسته است خود را از این جایگاه نجات دهد. در حال حاضر اثر مذکور دهمین بازی ضعیف تاریخ وب سایت مذکور شناخته می‌شود. از بین دیگر آثار ضعیف جدول مذکور می‌توان به Godus ،Rollercoaster Tycoon World ،Flatout 3 و War of the Three Kingdoms اشاره کرد.

دستاوردهای بازی Stray تنها به معرفی به عنوان محبوب‌ترین اثر استیم در سال جاری ختم نمی‌شود. این اثر توانست رکورد جدیدی را در رابطه با بازیکنان همزمان محصولات شرکت Annapurna در استیم به ثبت برساند. بر این اساس، در بالاترین حالت تعداد 62 هزار نفر به صورت همزمان بازی استری را روی فروشگاه Steam تجربه کردند.

نظر شما در مورد تبدیل شدن بازی Stray به محبوب ترین بازی سال 2022 استیم چیست؟ آیا این اثر را تجربه کرده‌اید؟ به نظر شما اصلی‌ترین نقطه قوت بازی استری چه ویژگی است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.