دانلود بازی Twelve Minutes برای PC
دانلود بازی Twelve Minutes برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Twelve Minutes برای PC

پارسی گیم 29 مرداد 1400 107 دیدگاه
64,175 بازدید

دانلود بازی Twelve Minutes برای کامپیوتر

نوآوری عنصری است که برای موفقیت یک بازی می‌تواند بسیار مؤثر باشد. شاید اگر یک استودیو بزرگ دست به ساخت عنوانی معروف بزند، نیاز چندانی به نوآوری نداشته باشد. این استودیوهای کوچک‌تر هستند که برای ورود به بازار زنده و رقابتی بازی‌های ویدیویی مجبور به ارائه ایده‌های جدید و نو در بازی‌های خود می‌شوند. بازی 12 Minutes از استودیو Luis Antonio بازی ساده، متفاوت و ماجرایی بوده که یک چرخه تکرارشونده از زمان را سوژه اصلی خودش قرار داده است.

همان‌طور که از اسم بازی پیداست، بازه زمانی این بازی، 12 دقیقه است که دائم تکرار می‌شود. شما در نقش مردی هستید که یک‌شب آرام را در کنار همسرتان به خوردن شام مشغول شده‌اید و همه‌چیز ظاهراً خوب به نظر می‌رسد، تا اینکه یک کارآگاه پلیس به‌زور وارد خانه شما شده و مدعی می‌شود که همسرتان مرتکب قتل شده است، همچنین شما را تا سرحد مرگ مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

راهنمای قدم به قدم بازی Twelve Minutes

راهنمای قدم به قدم بازی Twelve Minutes

بازی Twelve Minutes توسط استودیو Luis Antonio ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Twelve Minutes با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Twelve Minutes

اما شما بلافاصله در زمان به عقب برگشته و همان لحظه‌ای را می‌بینید که در باز می‌شود. شما محکوم به این هستید که این 12 دقیقه شوم را دائم ببینید و برایتان تکرار شود تا اینکه بتوانید از اوضاع باخبر شده و راهی برای شکستن این سیکل معیوب تکرارشونده پیدا کنید. سازنده عناصر و اتمسفر این عنوان را با الهام از فیلم‌های معروفی مانند The Shining، Rear Window و Memento طراحی کرده است.

گیم پلی بازی با دوربین دید از بالا، این 12 دقیقه شوم را در محیط خانه شما نشان می‌دهد. شما باید بتوانید با هوش و فکر کردن، تغییراتی در صحنه ایجاد کرده و سرنوشت هر لوپ زمانی را عوض کنید تا بتوانید معمای این اتفاق مرموز را کشف کرده و چرخه 12 دقیقه‌ای را بشکنید. پیدا کردن سرنخ‌ها در محیطی تکراری و دقت به جزییات در زمانی محدود، عناصری هستند که این عنوان متفاوت را بسیار سرگرم‌کننده می‌کند. آیا می‌توانید از پس این چرخه تکراری برآمده و 12 دقیقه شوم زندگی خودتان را به زباله‌دان تاریخ بسپارید، یا محکوم هستید که تا ابد همین صحنه‌ها برایتان تکرار شود؟

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Firewatch یا Disco Elysium را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Twelve Minutes با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-2300 | AMD Phenom II X4 965
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTS 450, 1 GB | AMD Radeon HD 5770, 1 GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-2300 | AMD Phenom II X4 965
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTS 450, 1 GB | AMD Radeon HD 5770, 1 GB

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

TWELVE MINUTES is a real-time top-down interactive thriller with an accessible click and drag interface. Featuring James McAvoy, Daisy Ridley, and Willem Dafoe. What should be a romantic evening with your wife turns into a nightmare when a police detective breaks into your home, accuses your wife of murder and beats you to death…
Only for you to find yourself immediately returned to the exact moment you opened the front door, stuck in a TWELVE-MINUTE time loop, doomed to relive the same terror again and again…
Unless you can find a way to use the knowledge of what’s coming to change the outcome and break the loop.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Twelve Minutes در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Twelve Minutes نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا سیستم من بازی 12 دقیقه را اجرا می کند ؟

برای اجرای بازی 12 Minutes شما نیاز به ویندوز 7، 8.1 یا 10 نسخه 64 بیت، حداقل 2 گیگابایت رم، پردازنده Intel Core i5-2300 یا AMD Phenom II X4 965 و کارت گرافیک Nvidia GeForce GTS 450 یا AMD Radeon HD 5770 دارید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Twelve Minutes را بررسی کنید.

۲
داستان بازی 12 Minutes در چه جهانی روایت می شود ؟

همان‌طور که از اسم بازی پیداست، بازه زمانی این بازی، 12 دقیقه است که دائم تکرار می‌شود. شما در نقش مردی هستید که یک‌شب آرام را در کنار همسرتان به خوردن شام مشغول شده‌اید و همه‌چیز ظاهراً خوب به نظر می‌رسد، تا اینکه یک کارآگاه پلیس به‌زور وارد خانه شما شده و مدعی می‌شود که همسرتان مرتکب قتل شده است، همچنین شما را تا سرحد مرگ مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.اما شما بلافاصله در زمان به عقب برگشته و همان لحظه‌ای را می‌بینید که در باز می‌شود. شما محکوم به این هستید که این 12 دقیقه شوم را دائم ببینید و برایتان تکرار شود تا اینکه بتوانید از اوضاع باخبر شده و راهی برای شکستن این سیکل معیوب تکرارشونده پیدا کنید. سازنده عناصر و اتمسفر این عنوان را با الهام از فیلم‌های معروفی مانند The Shining، Rear Window و Memento طراحی کرده است.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 107 دیدگاه
  • Avatar

    iTzMesterX_

    مهمان

    سلام و فایله زیر نویس بازی کجاست؟ هیچ جا تو وبسایتتون پیداش نکردم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام ، یه سوالی داشتم
    من بازی‌ رو نصب کردم و قدم به قدم پیش رفتم
    اما موقع اجرا ارور میده ، ارور هم این هست:
    12M.exe has stopped working
    چیکار باید کرد؟؟؟خیلی ممنون

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 107 دیدگاه