بازیکنان همزمان بازی Stray استری
محمد صادق شجاعی

تعداد بازیکنان همزمان بازی Stray به 60 هزار نفر رسید

محمد صادق شجاعی 30 تیر 1401 بدون دیدگاه
499 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، امار بازیکنان همزمان بازی Stray اعلام شده است. بر این اساس، بیش از 60 هزار نفر نسخه کامپیوتر بازی استری را به صورت همزمان تجربه کرده‌اند.

در مدت کوتاهی که از انتشار بازی Stray می‌گذرد، این محصول استودیو BlueTwelve موفقیت‌های بسیاری به دست آورده است. در این اثر کنترل یک گربه را در اختیار گرفته که از خانواده خود جدا شده و باید راه بازگشت به خانه را در دنیایی پر از ربات‌ها و باکتری‌های خطرناک پیدا کند. بازی استری با استقبال منتقدین رو‌به‌رو شده و توانسته امتیاز 84 (نسخه پلی استیشن 5) را روی وب سایت متاکریتیک به دست بیاورد.

همراه با منتقدین، بازیکنان نیز با آغوش باز به استقبال بازی Stray رفتند. بر اساس آمار درج شده در فروشگاه Steam، بازی مذکور در روز اول انتشار توانسته 62963 بازیکن همزمان را جذب کند. از این لحاظ بازی استری به عنوان موفق‌ترین محصول در بین آثار شرکت Annapurna Interactive شناخته می‌شود. از بین آثاری که تعداد بازیکنان بیشتری نسبت به بازی Stray داشته‌اند، می‌توان به Apex Legends ،FIFA 22 و GTA V اشاره کرد. با توجه به گستردگی جامعه مخاطبین این سه اثر، تعداد بازیکنان بیشتر آن‌ها نسبت به بازی استری چندان عجیب و غافلگیر‌کننده نیست.

بازیکنان همزمان بازی Stray استری

گربه بازی Stray به شکل واقع‌گرایانه‌ای طراحی شده است

طبق اعلام Benji-Sales، تحلیل‌گر مستقل بازار، بازی Stray به راحتی رکورد تعداد بازیکنان همزمان آثار شرکت Annapurna Interactive در استیم را شکسته است. پیش از این بازی Twelve Minutes با 8021 بازیکن همزمان این رکورد را به نام خود ثبت کرده بود. پس از دو بازی ذکر شده، آثار Outer Wilds (تعداد 7936 بازیکن همزمان)، Neon White (تعداد 3277 بازیکن همزمان) و Journey (تعداد 1757 بازیکن همزمان) قرار دارند.

بازی Stray که توسط BlueTwelve، استودیویی کوچک در کشور فرانسه، ساخته شده است، اخیرا روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر شده است. علاقه‌مندان می‌توانند این اثر را با قیمت 30 دلار از فروشگاه‌های پلی استیشن و استیم خریداری کنند. همچنین لازم به ذکر است که بازی استری از روز اول انتشار به سرویس پلی استیشن پلاس اضافه شده و مشترکین سطح‌های Extra و Premium می‌توانند بدون هزینه اضافه آن را تجربه کنند.

آیا بازی استری را تجربه کرده‌اید؟ نظر شما در مورد تعداد بازیکنان همزمان بازی Stray چیست؟ به نظر شما مهم‌ترین نقطه قوت این اثر که توانسته بیش از 60 هزار بازیکن همزمان را جذب کند، چه چیزی است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.