بازی Avatar
یحیی رحیمی

گیم پلی بازی Avatar: Frontiers Of Pandora وضع خوبی ندارد

یحیی رحیمی 3 مرداد 1401 بدون دیدگاه
438 بازدید

شرکت یوبی سافت با اعلام تأخیر بازی تراز اول آواتار رسما زمان‌بندی انتشار بازی‌های خود را به هم ریخت. آن‌ها فعلاً بازی بزرگی برای عرضه در سال جاری ندارند و دست خالی به استقبال تعطیلات پایان سال می‌روند. بازی Assassin’s Creed Rint نیز دیگر محصولی است که تأخیر خورده و امسال منتشر نمی‌شود. طبق آخرین اخبار بازی، گیم پلی Avatar: Frontiers Of Pandora در وضعیت نامناسبی قرار دارد و سیستم‌های طراحی‌شده در کنار یکدیگر، تجربه رضایت‌بخشی ارائه نمی‌دهند.

به گزارش پارسی گیم و به نقل از جف گراب، خبرنگار و افشاگر بازی‌های ویدیویی، وضعیت گیم پلی Avatar: Frontiers Of Pandora رضایت‌بخش نیست. وی در صفحه توییتر خود دلیل تأخیر بازی آواتار یوبی سافت را گیم پلی ناقص خواند. وی معتقد است که بازی بسیار زیبا به نظر می‌رسد و از لحاظ گرافیکی مشکلی وجود ندارد؛ اما گیم پلی وضع خوبی ندارد و حدود یک ماه پیش متوجه این نکته شده است.

یوبی سافت هیچ‌گاه تاریخ انتشار دقیق بازی Avatar را اعلام نکرد؛ اما برنامه‌ریزی اولیه نشان از انتشار بازی در ماه دسامبر و قبل از اکران فیلم آواتار جدید خبر می‌داد. قرار بود که بازی قبل از فیلم منتشر شود و بتواند طرفداران را تهییج کند. این اثر جهان باز قرار است با مراحل و مأموریت‌های مختلفی در دنیای خلق‌شده توسط فیلم جیمز کامرون تزئین شود. گفتنی است ادامه فیلم آواتار امسال قرار است در سینماها اکران شود و رکورد فیلم اول را جابه‌جا کند.

گیم پلی Avatar: Frontiers Of Pandora

وضعیت گیم پلی Avatar: Frontiers Of Pandora

یوبی سافت و استودیو Massive برای توسعه گیم پلی Avatar: Frontiers Of Pandora از موتور گرافیکی Snowdrop استفاده کرده‌اند. این بازی‌ساز فرانسوی با اعلام تأخیر بازی به سال آینده گفت که توسعه‌دهندگان نیازمند زمان بیشتری برای بهره بردن از تمامی ویژگی‌های فناوری نسل آینده هستند. استودیو سال گذشته رسما اعلام کرد که بازی آواتار برای کنسول‌های نسل جدید و کامپیوتر گیمینگ منتشر می‌شود و کنسول‌های نسل پیشین به دلیل عدم استفاده از سخت‌افزار مدرن و حافظه SSD کنار گذاشته شده‌اند.

اگرچه یوبی سافت از سخت‌افزار جدید برای توسعه بازی استفاده کرده؛ اما همچنان وضعیت گیم پلی Avatar: Frontiers Of Pandora رضایت‌بخش نیست. این شرکت بازی‌سازی سابقه بلندبالایی در خلق بازی‌هایی با گرافیک مناسب و ایده بزرگ اما گیم پلی توخالی دارد و به نظر می‌رسد که آواتار نیز نمونه دیگر باشد. یوبی سافت از زمان معرفی، گیم پلی آواتار را نمایش نداده و صرفاً به چند تصویر هنری بسنده کرده است. مشخص نیست چه سیستم‌هایی در بازی استفاده شده‌اند.

فیلم آواتار در سال 2009 پخش شد و توانست به یکی از عظیم‌ترین فیلم‌های سینمایی از لحاظ ساخت و فروش تبدیل شود. استفاده از حقه نمایش سه‌بعدی، افراد زیادی را به سینما کشاند. مدیرعامل یوبی‌سافت در جلسه مالی اخیر به موفقیت بازی آواتار اشاره کرده و اینکه این بازی برای آن‌ها سود زیادی به ارمغان می‌آورد.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.