جوکر بازی Gotham Knights
یحیی رحیمی

جوکر در بازی Gotham Knights حضور ندارد

یحیی رحیمی 2 مرداد 1401 بدون دیدگاه
731 بازدید

جوکر، دشمن اصلی بتمن قرار نیست در بازی اکشن نقش‌آفرینی استودیو WB Montreal حضور داشته باشد. کارگردان بازی Gotham Knights به نام پاتریک ردینگ در پنل ویژه بازی در کامیک‌کان سن دیگو رسماً عدم حضور جوکر را تائید کرد. وی همچنین گفت که بتمن در این بازی مرده است و خبری از او نیست؛ اما احتمال حضور هارلی کویین وجود دارد.

به گزارش پارسی گیم، کارگردان بازی شوالیه‌های گاتهام در جلسه پرسش و پاسخ با طرفداران به سؤالات مختلفی پاسخ داد. وی گفت که بتمن واقعاً در Gotham Knights مرده است و او را نخواهیم دید. یکی از طرفداران از او پرسید که آیا جوکر در بازی حضور دارد و وی پاسخ منفی داد. وی در مورد احتمال حضور هارلی کویین گفت: «نمی‌توانم حضور او را تائید یا رد کنم». این گفته باعث شد تا بسیاری بگویند که هارلی بخشی از بازی خواهد بود و احتمالاً حضور کوتاهی خواهد داشت.

پاتریک ردینگ روی این نکته تائید کرد که بتمن «واقعاً مرده است». در واقع مرگ او را در همان ده دقیقه اول بازی می‌بینیم که طرح داستان را مشخص می‌کند. در واقع بتمن حضور دارد اما در حد چند دقیقه و بعد شاهد مرگ او خواهیم بود. او تا پایان بازی نیز مرده می‌ماند و قرار نیست به‌صورت دیگری زنده شود. او در ادامه افزود که دقیقاً یک علامت سؤال ریدلر در تمامی بازی شوالیه‌های گاتهام وجود دارد.

جوکر بازی Gotham Knights

عدم حضور جوکر و بتمن در Gotham Knights

در پنل کامیک‌کان بود که شاهد نمایش تریلر بت‌گرل بازی Gotham Knights بودیم. در ادامه جزئیاتی تازه از اینکه چطور چهار قهرمان بازی قرار است کنار همدیگر به مبارزه پردازند فاش شد و فهمیدیم که دیالوگ‌های ویژه و صحنه‌های سینمایی مختلف بسته به انتخاب شخصیت وجود دارد و در نتیجه بازی روندی ثابت نخواهد داشت. بازی‌کنان چندان نسبت به گفته‌های قبل از انتشار بازی‌های بتمن مطمئن نیستند و دلیل تائید دوباره عدم حضور بتمن در شوالیه‌های گاتهام نیز همین مورد بود.

استودیو راک‌استدی قبل از انتشار Arkham Knight گفت که یک شخصیت کاملاً جدید را خواهیم دید که در نهایت اشتباه بود و کنترل بتمن را به دست گرفتیم. حتی در مورد Arkham City نیز گفته شد که توسعه‌دهندگان علاقه‌ای به خلق بروس وین به‌َعنوان یک کاراکتر قابل‌کنترل ندارند. واضح است که با توسعه‌دهنده دیگری سر و کار داریم و بازی جدید نیز در دنیای عناوین آرکهام روایت نمی‌شود. البته این استودیو نیز سابقه درخشانی در بیان اطلاعات اشتباه و گمراه کردن بازی‌کنان دارد.

در عین حال، تریلر جدید بت‌گرل نشان داد که او می‌تواند از زیپ‌لاین برای مبارزات نزدیک استفاده کند و سلاح‌های ویژه‌ای برای خنثی کردن دشمن به کار می‌برد. بازی Gotham Knights روز 25 اکتبر (3 آبان) برای کنسول‌های نسل جدید و کامپیوتر منتشر می‌شود. گفتنی است مدتی پیش شاهد تأخیر بازی Suicide Squad Kill the Justice League تا سال آینده بودیم و فعلاً خبری از آن بازی نیست.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.