بازی Gotham Knights گاتهام نایتز
محمد صادق شجاعی

بازی Gotham Knights دارای بزرگترین نسخه شهر گاتهام در تاریخ است

محمد صادق شجاعی 2 تیر 1401 بدون دیدگاه
486 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو WB Games Montreal اعلام کرده است که بازیکنان و علاقه‌مندان آثار شرکت دی سی می‌توانند بزرگترین شهر گاتهام تاریخ بازی‌هایی ویدیویی را در قالب بازی Gotham Knights (گاتهام نایتز) تجربه کنند.

Game Informer اخیرا مصاحبه‌ای با سازندگان بازی Gotham Knights داشته است. در بخشی از این مصاحبه از جف النور، کارگردان اثر مذکور، خواسته شد که گاتهام به تصویر کشیده شده در بازی گاتهام نایتز را با دیگر نسخه‌های این شهر در آثاری از جمله بازی Batman: Arkham Knight مقایسه کند. جف النور در این باره گفته است: «شهر گاتهام بسیار بزرگ است. به طور دقیق نقشه‌ها را مقایسه نکرده‌ام، اما اطمینان می‌دهم که گاتهام بازی Gotham Knights مکان وسیع و بزرگی است».

در ادامه فلور مارتی، تهیه‌کننده اجرایی بازی گاتهام نایتز، اضافه می‌کند: «مطمئنا شهر گاتهام بازی Gotham Knights بزرگترین نسخه این شهر در تاریخ بازی‌های ویدیویی است. مهم‌ترین ویژگی برای ما تراکم و اختلاف ارتفاع در آن است. این شهر لایه‌های مختلف و زیادی دارد. Batcycle یک وسیله حمل و نقل برای مسافت‌های طولانی است».

بازی Gotham Knights گاتهام نایتز

برای جا‌به‌جایی در گاتهام می‌توانید از Batcycle استفاده کنید

نقشه بازی بتمن: آرکام نایت تقریبا پنج کیلومتر مربع بوده و از چندین ناحیه و منطقه مختلف تشکیل شده است. زمینه ارائه این وسعت از شهر گاتهام به دلیل اضافه شدن Batmobile فراهم شده است. به واسطه این وسیله نقلیه می‌توانید در سراسر محیط بازی Batman: Arkham Knight با سرعت گشت و گذار کنید. با این وجود که بازی Gotham Knights فاقد بتموبیل است، اما این اثر از بت‌سایکل و سایر مکانیک‌های جا‌به‌جایی در محیط از جمله سیستم Fast Bat (معادل Fast Travel) و گلایدر Flying Trapeze متعلق به شخصیت نایت‌وینگ بهره می‌برد.

بازی Gotham Knights در تاریخ 25 اکتبر (3 آبان) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. پیش از این قرار بود این اثر روی کنسول‌های نسل هشتم نیز منتشر شود، اما در نهایت این نسخه لغو شد. این بازی شرایطی را به تصویر می‌کشد که پس از مرگ بتمن، ابر‌قهرمانان باقی‌مانده یعنی رابین، بت گرل، رد هود و نایت وینگ وظیفه برقراری عدالت و مبارزه با گروه Court of Owls را بر عهده دارند.

نظر شما در مورد وسعت شهر گاتهام در بازی Gotham Knights چیست؟ به نظر شما این شهر قادر خواهد بود عملکردی در حد سری Batman: Arkham  داشته باشد؟ چه آینده‌ای را برای بازی گاتهام نایتز پیش‌بینی می‌کنید، آیا این اثر موفق خواهد بود یا در جلب نظر بازیکنان با شکست رو‌به‌رو می‌شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.