بسته الحاقی GTA Online
یحیی رحیمی

بسته الحاقی رایگان GTA Online چهارم مرداد منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 31 تیر 1401 بدون دیدگاه
542 بازدید

درحالی‌که شرکت راک‌استار گیمز تولید بازی GTA 6 را پیش می‌برد و اکثر پروژه‌های جانبی را لغو کرده است؛ بسته الحاقی رایگان GTA Online به نام Criminal Enterprises رسماً معرفی شد و این محتوای جدید روز 4 مرداد با تمرکز روی اتفاقات دنیای واقعی مانند افزایش نرخ بهای بنزین، امواج شدید گرما و وضعیت بازارهای مالی منتشر می‌شود.

راک‌استار در توضیحات بسته الحاقی Criminal Enterprises نوشت: «اقتصاد جنوب سن آندریاس دچار بحران شده است. قیمت بنزین به بیشترین حد ممکن در دهه‌های اخیر رسیده است و وضعیت عرضه و تقاضا نیز آشفته است و بدتر از همه، موج گرمای شدیدی منطقه را فرا گفته است». راک‌استار از اتفاقات دنیای واقعی الهام گرفته است و بر این اساس، محتوای تازه‌ای آماده کرده که بازی‌کنان جی تی ای آنلاین را این تابستان سرگرم می‌کند.

داستان بسته الحاقی رایگان GTA Online پیرامون سازمان خیالی IAA است که برای افرادی که GTA V را تجربه کرده‌اند آشناست. این سازمان معتقد است که غول پتروشیمی Duggan به‌صورت مستقیم در حال اخلال بازار و دست‌کاری قیمت سوخت هستند. بازی‌کنان مأموریت تازه‌ای به نام Operation Paper Trail را دنبال می‌کنند و باید به مأمورهای سازمان IAA تبدیل شوند. بازی‌کنان وظیفه ورود به عمق قضیه و برگرداندن قیمت‌ها به حالت قبل را دارند.

Criminal Enterprises بسته الحاقی رایگان GTA Online

آپدیت تابستانی GTA Online

محتوای اضافی Criminal Enterprises شروع‌کننده چند سری آپدیت جدید خواهد بود. این آپدیت‌ها هر بار حالت‌های نو، اتومبیل‌ها، آیتم‌های جدید و رویدادهای ویژه را اضافه می‌کنند تا طرفداران بازی در تمام طول تابستان سرگرم شوند. پشتیبانی از GTA Online برای سالی دیگر ادامه می‌یابد و این در حالی است که پشتیبانی از Red Dead Online رسماً پایان یافت.

در صورتی که دفتر کاری ویژه در GTA Online در اختیار دارید؛ منتظر افزودن یک مدیر کارکنان جدید به نام Lupe باشید. او فردی است که به شما کمک می‌کند تا یک محموله ویژه را پیدا کند. در عین حال مأموریت‌های تازه‌ای نیز اضافه شده و می‌توانید با انجام آن‌ها، پول مناسبی به جیب بزنید. قراردادهای ویژه برای افرادی که مالک کلاب‌هاوس هستند هم آماده شده است و این آپدیت، Resupply Missions بیشتری را اضافه می‌کند.

در صورتی که مالک کلاب شبانه هستید، اتومبیل‌های جدید از جمله دو خودرو Imani Tech اضافه می‌شوند. راک‌استار به بازی‌کنان در مورد بهبود تجربه گیم پلی گوشزد کرده و قرار است فهرست بلندبالایی از تغییرات جدید منتشر شود. از جمله این تغییرات باید به اصلاح قدرت موشک‌های Oppression Mk II و همچنین بازیابی سریع جان در هنگام نبرد اشاره کرد. مانند همیشه مسابقات اتومبیل‌رانی جدید در راه هستند و قرار است که اطلاعات بیشتری در مورد بسته الحاقی رایگان GTA Online به‌زودی منتشر شود.

همان‌طور که در ابتدا خواندید، محتوای Criminal Enterprises روز 4 مرداد برای تمامی بازی‌کنان به‌صورت کاملاً رایگان در دسترس خواهد بود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.