شخصیت اصلی بازی GTA 6
یحیی رحیمی

بازی GTA 6 از سه شخصیت اصلی پشتیبانی نمی‌کند

یحیی رحیمی 28 تیر 1401 2 دیدگاه
6,981 بازدید

جیسون شرایر، گزارشگر خبرگزاری بلومبرگ و از معتبرترین خبرنگاران ویدیوگیم به فهرست شایعات بازی GTA 6 افزود. وی معتقد است که شماره جدید سری جی تی ای برعکس بازی قبلی از سه شخصیت اصلی پشتیبانی نمی‌کند و احتمالاً بازی از این لحاظ، محدودتر باشد. این گمانه‌زنی در حالی بیان می‌شود که شایعات پیشین از وجود سه شخصیت در GTA 6 خبر می‌دادند و اینکه برای اولین بار، یکی از آن‌ها مؤنث خواهد بود.

به گزارش پارسی گیم، تائید ساخت بازی GTA 6 توسط راک‌استار در ماه‌های گذشته بر کوره شایعات دمید و از آن موقع، هر هفته چندین گزارش منتشر می‌شود. آخرین گزارش در مورد موتور گرافیکی بازی GTA VI بود که حتی از آنریل انجین 5‌ قوی‌تر است. توسعه‌دهنده هنوز آماده معرفی نیست و تولید بازی در مراحل اولیه قرار دارد و در نتیجه نمی‌توان به شایعاتی که هر از گاهی پخش می‌شوند، اعتماد کرد. جدیدترین شایعه می‌گوید که وجود سه شخصیت اصلی غیرممکن است.

جیسون شرایر از انجمن جهانی ردیت برای تکذیب تعدادی از شایعات استفاده کرد. او ابتدا به پیشرفت توسعه جی تی ای 6 اشاره کرد و نوشت که هنوز بخش بزرگی از محتوا قطعی نشده و بخش‌هایی از بازی نهایی نشده‌اند. این بدین معنی است که امکان بیان جزئیات با دقت زیاد وجود ندارد و هر شایعه‌ای را نمی‌توان جدی گرفت. وی در ادامه گفت که خبری از 3 شخصیت اصلی در GTA 6 نیست و برخلاف GTA V، این بازی از شخصیت‌های اصلی متعدد پشتیبانی نمی‌کند.

شخصیت اصلی بازی GTA 6

شخصیت اصلی بازی GTA 6

راک‌استار در هفته‌های اخیر، اکثر پروژه‌های مهم را به‌منظور تمرکز روی جی تی ای جدید لغو کرده است؛ ما شاهد قطع آپدیت Red Dead Online هستیم و در سوی دیگر پروژه ریمستر GTA IV و همچنین آپدیت نسل نهم Red Dead Redemption 2 لغو شده است. راک‌استار می‌گوید که بازی GTA 6 فراتر از سطح انتظارات بازی‌کنان خواهد بود و باید بهتر از نسخه‌های قبلی باشد. این باعث شد تا بسیاری بگویند که چندین شهر عظیم وجود دارد و سه شخصیت اصلی، داستانی فراتر از 100 ساعت را جلو می‌برند.

صحبت‌های شرایر پس از آن بیان می‌شود که سندی از سوی یک افشاگر فاش شده بود. در این سند نوشته شده بود که سه شخصیت اصلی وجود دارد و داستان نیز حدود صد ساعت است. شرایر این سند را تخیلی خوانده و می‌گوید که این بازی سه شخصیت اصلی ندارد. گفتنی است جیسون شرایر فرد معتبری است که صحبت‌های اشتباه بیان نمی‌کند و در نتیجه می‌توان به حرف‌های او استناد کرد. آخرین گزارش‌ها حاکی از انتشار GTA 6 در سال 2025 است و فعلاً هیچ اطلاعات رسمی در مورد آن منتشر نشده است. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Pootis

    مهمان

    این خوبه
    اگه فقط روی یک کاراکتر تمرکز کنن خیلی بهتر از gta v میسه ، غیر از اون باید داستان خیلی تلخ و تاریکی داشته باشه ، باید مثل رد دد ۲ فقط تعداد محدودی اسلحه برداری ،باید جوری باشه وقتی که کاراکتر آسیب میبینه با غذا خوردن جونت پر نشه ، یا باید بره بیمارستان یا خودشو‌ درمان کنه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سوسانو

    مهمان

    سلام ،من دوس دارم تو جی تی آی ۶ سه شخصیت باشن و یکی از انها زن باشد ان شالله

    پاسخ دهید