مانگا Detroit Become Human دیترویت بیکام هیومن
محمد صادق شجاعی

مانگا Detroit Become Human منتشر می‌شود

محمد صادق شجاعی 30 تیر 1401 بدون دیدگاه
341 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، مانگا Detroit Become Human (دیترویت بیکام هیومن) با زبان ژاپنی و با محوریت داستانی جدید که در توکیو رخ می‌دهد، تحت نام Detroit: Become Human: Tokyo Stories منتشر خواهد شد.

بازی دیترویت: بیکام هیومن به عنوان پنجمین اثر استودیو Quantic Dream در سال‌های 2018 و 2019 روی کامپیوتر و پلی استیشن 4 منتشر شد. این اثر که دیوید کیج کارگردانی آن را بر عهده دارد، داستان تلاش‌های سه اندروید برای آزادی را روایت می‌کند. بازی Detroit Become Human در بخش‌هایی مثل جلوه‌های بصری، داستان، شخصیت‌های اصلی و بازیگران مورد تحسین قرار گرفته و به واسطه فروش بیش از 6 میلیون نسخه، به عنوان موفق‌ترین اثر استودیو کوانتیک دریم شناخته می‌شود.

حال اعلام شده است که در قالب مانگا Detroit Become Human به نام Detroit: Become Human: Tokyo Stories، داستان فرعی از این اثر روایت خواهد شد. داستان مانگا مذکور توسط ساروواتاری کازامی نوشته شده و موتو سومیدا وظیفه طراحی آن را بر عهده دارد. موتو سومیدا در پستی در شبکه اجتماعی توییتر در مورد مانگا دیترویت بیکام هیومن گفته است: «این اثر یکی از بازی‌های مورد علاقه من است. خیلی خوشحال هستم که در مانگای آن مشارکت دارم. در حالی که بازی Detroit Become Human در دیترویت رخ می‌دهد، مانگا داستانی با محوریت شرایط اندروید‌ها در ژاپن را روایت خواهد کرد. امیدوارم از این مانگا لذت ببرید».

مانگا Detroit Become Human دیترویت بیکام هیومن

مانگا Detroit Become Human در ژاپن جریان دارد

بر اساس اعلام مجله Famitsu، مانگا Detroit Become Human در سال 2038 جریان داشته و به لحاظ داستانی روی یک اندروید ژاپنی به نام رینا تمرکز دارد. در تضاد با شرایط ضد اندرویدی که در ایالات متحده آمریکا حاکم است، مردم ژاپن دیدگاه مثبتی به آن‌ها دارند. در حالی که رینا در ژاپن بسیار محبوب است، اما انسان‌ها به دلیل جایگزینی اندروید‌ها در کار‌های مختلف، شروع به کینه‌توزی علیه آن‌ها کرده‌اند.

در جایی دیگر از کشور ژاپن، یک اندروید سرکش هوشیاری مصنوعی به دست آورده است. به همراه یک دختر انسان، اندروید‌های بیشتری به هوشیاری رسیده و انقلابی را در کشور ژاپن آغاز خواهند کرد. بر اساس اعلام رسانه Kotaku، استودیو Quantic Dream روی داستان و طراحی مانگا Detroit: Become Human: Tokyo Stories نظارت خواهد داشت و این اثر فردا منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد مانگا بازی دیترویت بیکام هیومن چیست؟ به نظر شما انتشار کمیک‌ها و مانگا‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی ایده موفقی است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.