بازی GTA Online جی تی ای آنلاین
محمد صادق شجاعی

تعدادی از بازیکنان بازی GTA Online به اشتباه بن شده‌اند

محمد صادق شجاعی 8 فروردین 1401 بدون دیدگاه
561 بازدید

پس از مدت‌ها انتظار، نسخه نسل نهم بازی‌های جی تی ای 5 و جی تی ای آنلاین روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تعدادی از بازیکنان بازی GTA Online بدون هیچ دلیل خاصی و به اشتباه بن شده‌اند.

از زمان انتشار بازی Grand Theft Auto 5 در حدود 9 سال می‌گذرد. این اثر در ابتدا روی کنسول‌های نسل هفتم منتشر شد. اما شرکت راک استار طی سال‌های اخیر پلتفرم‌های مقصد آن را به شکل قابل توجهی افزایش داده است. به این واسطه کاربران کامپیوتر و دارندگان کنسول‌های نسل هشتم و نهم قادر به تجربه بازی GTA 5 هستند. شرکت Rockstar با انتشار بازی جی تی ای آنلاین تجربه‌ای متفاوت را در اختیار بازیکنان قرار داده است. پشتیبانی از بازی‌های GTA V و GTA Online موجب شده که همواره محتوای تازه‌ای برای تجربه وجود داشته باشد.

انتقال به نسل جدید کنسول‌ها به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست و احتمالا چند باگ رخ خواهد داد. متاسفانه مشکلات مربوط به انتقال به کنسول‌های PS5، Xbox Series X و Xbox Series S به بدترین شکل گریبان‌گیر بازیکنان جی تی ای آنلاین شده است. در ابتدای امر عملکرد این بازی با ضعف‌های مختلفی همراه بود که تجربه بازیکنان را با اختلال همراه می‌کرد. حال به نظر می‌رسد نسخه نسل بعد بازی GTA Online به صورت خودکار بازیکنانی را که از حالت داستانی وارد حالت چندنفره می‌شوند، بن می‌کند.

با این وجود که امکان ورود مستقیم به بازی جی تی ای آنلاین وجود دارد، اما این زمینه فراهم شده که بازیکنان بتوانند آزادانه بین حالت داستانی و بخش چند‌نفره جا‌به‌جا شوند. حال مشخص شده که بازیکنان نباید دست به چنین اقدامی بزنند؛ زیرا زمانی که بازیکنان در نسخه نسل نهم از حالت داستانی وارد بخش چند‌نفره می‌شوند، شرکت راک استار به صورت خودکار و برای همیشه آن‌ها را بن می‌کند. به این واسطه تمامی حساب‌های کاربری Rockstar Social Club از دسترس خارج شده است. بنابراین این دسته از بازیکنان قادر به تجربه بازی Red Dead Online نیز نخواهند بود.

بازی GTA Online جی تی ای آنلاین

The Contract تازه‌ترین بسته الحاقی بازی GTA Online است

در حال حاضر دلیل بن شدن بازیکنان بازی GTA Online مشخص نیست. این دسته از بازیکنان در شبکه اجتماعی توییتر به شرح مشکل خود پرداخته‌اند. بر این اساس، آن‌ها اعلام کرده‌اند که هیچ تقلبی انجام نداده و شرایط و قوانین بازی جی تی ای آنلاین را به هیچ وجه نقص نکرده‌اند. شرکت راک استار هنوز در این مورد اظهار نظر نکرده است. احتمالا جا‌به‌جایی بین حالت داستانی و بخش آنلاین، از سوی بازی به عنوان تقلب شناخته می‌شود. اگرچه هنوز به صورت رسمی تایید نشده، اما به نظر می‌رسد این مشکل از وجود باگ در سیستم ضد تقلب بازی Grand Theft Auto Online ناشی می‌شود.

به گفته یکی از کاربران توییتر به اسم InfinityHimself، شرکت Rockstar در حال بازگرداندن دسترسی بازیکنان است. هنوز مشخص نیست که این شرکت مشکل را حل کرده یا هنوز در حال کار روی یک راهکار دائمی است. در هر صورت، بن شدن بازیکنان بسیاری را به دردسر انداخته است. یکی از کاربران توییتر اشاره کرده که بسیاری از بازیکنان مجبور شده‌اند بازی GTA 5 را دوباره خریداری کنند.

نسخه نسل نهم بازی جی تی ای 5 با هدف بهبود عملکرد و بهره‌گیری از قدرت سخت‌افزاری کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر شد. از زمان انتشار این نسخه، بازیکنان بسیاری از لودینگ‌های طولانی و گرافیک ضعیف بازی شکایت کرده‌اند. در کنار این موارد، باگ‌های پر‌تعداد موجب عملکرد ضعیف نسخه نسل فعلی بازی GTA V شده‌اند.

نظر شما در مورد بن شدن بازیکنان بازی GTA Online چیست؟ آیا حساب کاربری شما نیز از دسترس خارج شده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamerant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.