بازی Stray
یحیی رحیمی

زمان مورد نیاز برای تمام کردن بازی Stray

یحیی رحیمی 28 تیر 1401 بدون دیدگاه
2,818 بازدید

بازی مستقل و بامزه Stray امروز منتشر می‌شود و می‌توانیم ماجراجویی را همراه این گربه بانمک در کوچه و خیابان‌های شهری غم‌بار شروع کنیم. قبل از آنکه شروع به دانلود بازی Stray کنیم و با ماجرا آشنا شویم، بهتر است ابتدا اطلاعات اولیه را در مورد این بازی پیدا کنیم و سپس سراغ آن برویم. اگر شما هم مثل من هستید و می‌خواهید بدانید باید چقدر برای یک بازی وقت بگذارید؛ همراه پارسی گیم شوید تا زمان مورد نیاز بازی Stray را موردبحث قرار دهیم.

همان‌طور که در مطلب نقد بازی Stray از دید وب‌سایت‌های خارجی به آن پرداختیم؛ این بازی ماجرای گربه‌ای را روایت می‌کند که باید در خیابان‌ها و کوچه‌های شهری تحت کنترل ربات‌ها به خانه برگردد. این بازی ترکیبی از پازل‌ها ساده و سکوبازی به شیوه کلاسیک است. بازی‌کنان می‌توانند دنیا را از دید یک گربه ببیند و کارهای بامزه‌ای مانند میو کردن انجام دهند. اما سؤال اصلی آن است که زمان مورد نیاز برای تمام کردن استری چقدر است و چقدر باید وقت بگذاریم؟

زمان مورد نیاز برای تمام کردن Stray

زمان مورد نیاز برای تمام کردن Stray

بازی جدید شرکت Annapurna به نسبت کوتاه است و می‌توان آن را در فهرست کوتاه‌ترین بازی‌ها نیز قرار داد؛ بدین صورت که تنها 5‌ ساعت برای تمام کردن داستان و پخش تیتراژ نهایی کافی است. در واقع یک بعد از ظهر برای تجربه بازی کفایت می‌کند و لازم نیست وقت زیادی بگذارید. به طور کل شاهد 27 آیتم قابل جمع‌آوری و اچیومنت هستیم که کسب تعدادی از آن‌ها زمان بیشتری می‌برد. در صورتی که بخواهید تروفی پلاتینیم را دریافت کنید؛ 8 تا 9 ساعت زمان لازم دارید که باز هم زمان چندان زیادی نیست.

اگر از جمله افرادی هستید که تمامی تروفی‌ها را دریافت می‌کنید، خبر بدی برایتان داریم. یکی از تروفی‌ها به نام I am Speed شما را مجاب به تمام کردن بازی در 2 ساعت می‌کند. در نتیجه اگر می‌خواهید با همان تلاش اول بازی را پلت کنید؛ بهتر است تایم شما از دو ساعت گذر نکند. اگر از جمله افرادی هستید که تجربه کلی برایتان اهمیت دارد؛ همان پنج ساعت کافی خواهد بود.

زمان تمام کردن Stray

فهرست فصل‌های داستان

توسعه‌دهنده برای روایت داستان بازی Stray از دوازده فصل کوتاه استفاده کرده است. اگرچه این بازی مستقل کوتاه‌تر از آنچه فکر می‌کنید است؛ اما توسعه‌دهندگان دوازده فصل برای آن در نظر گرفته‌اند. گفتنی است خواندن اسامی این فهرست ممکن است اندکی از داستان را لو دهد و در نتیجه اگر به این مسائل حساس هستید، بهتر است همین حالا از خواندن ادامه مطلب صرف‌نظر کنید.

  1. Inside the Wall
  2. Dead City
  3. The Flat
  4. The Slums
  5. Rooftops
  6. The Slums – Part 2
  7. Dead End
  8. The Sewers
  9. Antvillage
  10. Midtown
  11. Jail
  12. Control Room

بازی استری امروز برای پلی استیشن و کامپیوتر منتشر می‌شود. کاربران سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم می‌توانند بدون خرید بازی آن را تجربه کنند. قیمت اشتراک یک ماه سرویس اکسترا 15 دلار و پریمیوم نیز 18 دلار است و با توجه به آنکه قیمت اصلی بازی 30 دلار اعلام شده؛ خرید اشتراک یک‌ماهه پلاس به‌صرفه‌تر خواهد بود.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

تجربه داستانی برایم مهم است و تروفی‌هانتر نیستم؛ چند ساعت وقت می‌خواهم؟

تنها 5‌ ساعت برای تمام کردن داستان و پخش تیتراژ نهایی کافی است. در واقع یک بعد از ظهر برای تجربه بازی کفایت می‌کند و لازم نیست وقت زیادی بگذارید

۱
می‌خواهم تروفی پلاتینیم بازی Stray‌ را دریافت کنم؛ چقدر وقت نیاز دارم؟

اگر از جمله افرادی هستید که تمامی تروفی‌ها را دریافت می‌کنید؛ خبر بدی برایتان داریم. یکی از تروفی‌ها به نام I am Speed شما را مجاب به تمام کردن بازی در 2 ساعت می‌کند. در نتیجه اگر می‌خواهید با همان تلاش اول بازی را پلت کنید؛ بهتر است تایم شما از دو ساعت گذر نکند

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.