دانلود بازی Ashen برای PC
دانلود بازی Ashen برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ashen برای PC

پارسی گیم 18 آذر 1397 21 دیدگاه
25,524 بازدید

دانلود بازی Ashen برای کامپیوتر

Ashen یک بازی نقش‌آفرینی است که شما را به یک ماجراجویی زیبا و سرگرم کننده‌ می‌برد. این بازی در مورد یک ماجراجو است که به دنبال پیدا کردن مکانی است که بتواند آن را خانه صدا بزند. جستجوی او بسیار سخت و بی‌رحمانه است و شما در این بازی نباید به هیچ چیزی بیش از حد وابسته شوید. شما می‌توانید این بازی را همراه با بازیکنی دیگر تجربه کنید که البته هیچ اجباری بر چندنفره رفتن در بازی قرار نشده است. دنیای بازی به صورت جهان آزاد است و وسعت بسیار زیادی دارد. این بازی توسط A44 توسعه یافته و Annapurna Interactive آن را روانه‌ی بازار کرده است.

بازی در یک دنیای بی خورشید جریان دارد و شخصیت اصلی به دنبال مکانی است که بتواند آن را خانه صدا بزند. شما در محیط بازی به گردش و جستجو خواهید پرداخت و به هیولاهایی که در محیط بازی وجود دارند، مبارزه می‌کنید. به گفته‌ی سازندگان، این بازی شباهت زیادی به بازی‌های نقش آفرینی کلاسیکی مثل King’s Quest دارد و هر دو بخش ماجراجویی در محیط و مبارزات با هیولاها، اهمیت بالایی در گیم‌پلی بازی دارند. قدرت شخصیت شما، فقط به آیتم‌های شما بستگی دارد و شخصیت شما به خودی خود، ارتقایی پیدا نمی‌کند. دنیای بازی پر از بازیکنان دیگر است و شما در صورتی که دوست داشته باشید، می‌توانید آن‌ها را به بازی خود دعوت کنید و به صورت Co op، بازی را تجربه کنید. اگر شما بازی را به صورت دونفره تجربه کنید، قابلیت‌ها و توانایی‌های جدیدی به شما اضافه می‌شود که بازی را سرگرم و متنوع می‌کند. در طول بازی، شما NPC های زیادی را پیدا خواهید کرد و با نجات دادن آن‌ها، می‌توانید این اشخاص را برای زندگی در شهر خود دعوت کنید و شهر خود را قوی‌تر کنید. برای به دست آوردن XP، لزومی ندارد که صرفاً به مبارزه با هیولاها بپردازید و با جستجو و گردش در محیط و کشف کردن مکان‌های خاص، می‌توانید از امتیاز بسیار زیادی بهره‌مند شوید.

Ashen یک بازی نقش‌آفرینی جهان آزاد است که سرگرمی‌ها و قابلیت‌های جذابی را در دنیای بازی به شما ارائه می‌دهد و می‌تواند برای مدت طولانی، شما را سرگرم نگه دارد. اگر بازی را همراه با یک بازیکن دیگر تجربه کنید، گیم‌پلی بازی تا حدودی برای شما متنوع‌تر می‌شود.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 (64 Bit)
DirectX: DirectX11
Processor: Intel Core i3 @ 3.5GHz or AMD FX-4170
Memory: 4 GB RAM
GPU: Nvidia GeForce GTX 760 or AMD R7 270X (2GB VRAM)
Storage: 15 GB required

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (64 Bit)
DirectX: DirectX11
Processor: Intel Core i5 @ 3.5GHz or AMD FX 6 Core
Memory: 8 GB RAM
GPU: Nvidia GeForce GTX 970 or AMD R9 290X (4GB VRAM)
Storage: 15 GB required

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Ashen is an open world co-op action RPG about a wanderer in search of a place to call home. Passive Co-Op Multiplayer As you adventure through Ashen, you’ll occasionally encounter other players in a massive open world, akin to the passive multiplayer of Journey. It’s up to you to decide how to deal with them – fight together against evil, invite them into your party or simply ignore them. Souls with a Twist Ashen is faithful to the “souls” genre of stamina-based combat, introducing players to a punishing yet satisfyingly vast world. But here’s the twist – no two gameplay experiences are alike. Whether you’re exploring bogs, investigating a fjord or pillaging an old palace, where you are at any given moment will dramatically alter the course of your adventure. It’s a brutal open world; you’re just living in it.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 21 دیدگاه
  • Avatar

    نوید

    مهمان

    درود . این بازی رو دو نفره رو سیستم با دسته میشه بازی کرد؟؟ و اینکه Core(TM)2 Quad CPU Q8400 با GTX 750 Ti 4gb میاره؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    روح الله

    مهمان

    سلام.روی این سیستم اجرامیشه.
    Cpu.core quad6600
    Ram.4gb
    Gpu.gt730

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به روح الله

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز خیر متاسفانه

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 21 دیدگاه