عکس کاور بازی FIFA 23
ارحام ادبخواه

کاور فیفا ۲۳ عکس کدام بازیکن می‌تواند باشد؟

ارحام ادبخواه 26 تیر 1401 بدون دیدگاه
1,469 بازدید

با رسیدن به اواخر فصل تابستان و نزدیک‌تر شدن تاریخ عرضه نسخه جدید FIFA، صحبت‌های زیادی در مورد بازی FIFA 23 شکل می‌گیرد؛ از صحبت‌های مختص به اضافه شدن حالت جام جهانی گرفته تا بخش‌های جدید و اصلاحات مورد انتظار. اما در میان تمامی این بحث‌ها، عکس بازیکنی که روی کاور فیفا 23 قرار می‌گیرد هم از اهمیت بالایی برخودار است. در واقع تصویر فردی که روی پوستر بازی FIFA 23 قرار می‌گیرد، به گونه‌ای به نماد تجاری یک محصول بزرگ تبدیل می‌شود. در ادامه به بازیکن‌هایی که شانس قرار گرفتن روی عکس کاور فیفا 23 دارند، می‌پردازیم و سال فوتبالی آن‌ها را مرور می‌کنیم.

عکس چه بازیکنی روی کاور بازی FIFA 23 قرار می‌گیرد؟

فصل 2021-2022 بدون شک یکی از جذاب‌ترین سال‌های فوتبالی دو دهه اخیر بود. فصلی که پر از لحظه‌های دراماتیک، قهرمانی‌های لحظه آخری و کامبک‌های به یاد ماندنی بود. در کنار لیگ‌های داخلی اروپایی، لیگ قهرمانان اروپا هم از جذابیت به شدت بالایی برخودار بود و میزبان پدیده‌های غیرقابل انتظاری شد؛ از حذف زود هنگام پاری سن ژرمن گرفته تا کامبک‌های رویایی رئال مادرید و حذف بایرین مونیخ مدعی توسط زیردریایی‌های ویا رئالی. به طور کلی، هر چقدر از جذابیت‌های فصل 2021-2022 بگوییم حق مطب را ادا نکرده‌ایم.

اما در ادامه این سال فوتبالی جذاب، بازی FIFA 23 هم وظیفه مهمی دارد. این بازی باید به محصولی تبدیل شود که بتواند این برهه لذت‌بخش را برای طرفداران فوتبال ادامه دهد و آن را به اوج برساند. اما تا این لحظه اطلاعات زیادی در دسترس نیست و به غیر از حدس و گمان نمی‌توانیم در مورد موضوع خاصی با قاطعیت تمام صحبت کنیم. بنا بر همین موضوع، عکس کاور فیفا 23 و بازیکنی که روی آن قرار می‌گیرد هم مشخص نیست و هر چه که تا امروز در سطح اینترنت دیده‌اید، صرفا توسط طرفداران و ذهن خلاق آن‌ها درست شده است. با این حال ما می‌خواهیم قوه تخیل خود را آزاد کنیم و به مرور چهره‌هایی بپردازیم که امکان قرار گرفتن آن‌ها روی پوستر نسخه جدید فیفا وجود دارد. ما این کار را با توجه به موفقیت‌ها و آمارهای فردی و تیمی بازیکنان انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم تمامی شرایط را در نظر بگیریم (من جمله سابقه اخلاقی و حاشیه‌های شخصی).

فقط توجه داشته باشید که بازیکن مورد بحث طبق رتبه‌بندی خاصی آورده نمی‌شوند و به غیر از یکی دو مورد که به آن‌ها اشاره مستقیم می‌کنیم، اولویت خاصی قائل نمی‌شویم. همچنین سعی بر این است که تصمیم تعصبی گرفته نشود و به صورت بی‌طرفانه‌ای به موضوع نگاه کنیم؛ بنا بر همین موضوع ممکن است اشاره‌ای به بازیکن (یا بازیکنان) مورد علاقه شما نشود.

Trent Alexander-Arnold

ترنت الکساندر آرنولد (Trent Alexander-Arnold)

  • باشگاه: لیورپول
  • سن: 23

لیست نامزدهای احتمالی عکس کاور فیفا 23 را با اسکاوزر و پدیده باشگاه لیورپول شروع می‌کنیم. یک بازیکن مستعد و جذاب که در حین جوانی، مانند یک فوتبالیست باتجربه و کارکشته بازی می‌کند. آرنولد با اینکه به عنوان یک دفاع راست مدرن شناخته می‌شود، تمایل بیش‌تری به کارهای هجومی دارد و اگر کمی به آمار پاس گل‌های او توجه کنید، متوجه این موضوع خواهید شد. جالب است بدانید که از فصل 2018-2019 به بعد فقط لیونل مسی و توماس مولر پاس‌های گل بیش‌تری نسبت به آرنولد (در پنج لیگ معتبر اروپایی) داشته‌اند که در مقایسه با پست این بازیکن‌ها، آمار دیوانه‌واری به نظر می‌رسد. از عظمت کار آرنولد همین را بدانید که در این برهه زمانی، پاس گل‌های بیش‌تری نسبت به بازیکنانی مانند کوین دبی بروینه، جاشوا کیمیچ، آنخل دیماریا و هم‌تیمی خود یعنی محمد صلاح داده است.

اما آرنولد با وجود برخی بدشانسی‌ها، از نظر تیمی هم عملکرد بدی نداشت. او توانست به همراه لیوربردهای بندر در دو جام اتحادیه و جام حذفی به قهرمانی برسد و در این مسیر به هم‌تیمی‌های خود (به خصوص جام حذفی) کمک کند. همچنین، این دفاع راست مستعد نقش پررنگی در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان و کورس قهرمانی لیگ برتر داشت که با کمی بدشانسی، در هر دو آن‌ها دوم شد. جدا از مسائل فنی، ترنت جزو معروف‌ترین جوان‌های انگلیسی به شمار می‌رود و از محبوبیت بالایی (به غیر از جامعه هواداری تیم‌های رقیب) هم برخوردار است. علاوه بر این، شرکت EA پیش از این از تصاویر آرنولد در منوهای نسخه‌های مختلف فیفا استفاده کرده و همین موضوع، نشان از همکاری این دو دارد. به طور کلی می‌توانیم از دفاع راست قرمزها به عنوان یکی از نامزدهای کاور فیفا 23 یاد کنیم.

Vinicius-Junior

وینیسیوس جونیور (Vinicius Junior)

  • باشگاه: رئال مادرید
  • سن: 22

الماس برزیلی کهکشانی‌ها در فصل 2021-2022 به مراتب بیش‌تر از انتظارها عمل کرد تا نام خود را به عنوان یکی از شانس‌های توپ طلا در سال‌های آینده معرفی کند. در حالی که رسانه‌ها از کیلیان امباپه و اریلنگ هالند به عنوان غول‌های نسل جدید یاد می‌کنند، وینیسیوس جونیور نشان داد که می‌تواند در این رقابت حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. او با 22 گل و 16 پاس گل در تمامی رقابت‌ها، روی 38 گل تاثیر مستقیم داشت که نسبت سال گذشته، یک پیشرفت 280 درصدی محسوب می‌شود. این آمار و ارقام به این دلیل شگفت انگیز است که در فص 2020-2021، وینیسیوس در برخی مواقع آنقدری بد بازی می‌کرد که حتی مورد انتقاد هم‌تیمی‌های خود قرار می‌گرفت. اما در فصل گذشته نشان داد که تمامی این تمرکزها بیهوده نبوده و لیاقت آن توجهی که از سوی رسانه‌ها دریافت می‌کند را دارد.

اما وینی جونیور با وجود سن کم خود همین حالا هم به افتخارات بزرگی رسیده است. او در قهرمانی رویایی رئال مادرید در لیگ قهرمانان سال 2022 تاثیر زیادی داشت و حتی گل پیروزی در بازی فینال را هم به ثمر رساند. او و کریم بنزما (که در ادامه مقاله به او اشاره می‌کنیم) زوج مخوفی را تشکیل داده‌اند و به نظر می‌رسد حداقل دو الی سه سال دیگر می‌توانند در کنار یکدیگر فرمانروایی کنند. علاوه بر این، شماره 20 رئال مادرید در کمپین قهرمانی لالیگا هم نقش پررنگی داشت. وایکینگ‌ها موفق شدند در فصل گذشته و با اختلافی 13 امتیازی نسبت به تیم دوم (که بارسلونا باشد)، قهرمانی زود هنگام خود را تثبیت کنند تا سی و پنجمین لالیگا خود را جشن گرفته باشند. وینیسیوس به عنوان یکی از محبوب‌ترین و مستعدترین بازیکن‌های حال حاضر جهان، می‌تواند روی عکس کاور فیفا 23 قرار بگیرد.

Phil-Foden

فیل فودن (Phil Foden)

  • باشگاه: منچستر سیتی
  • سن: 22

حالا که در حین بررسی احتمال بازیکنان جوان‌تر هستیم، نباید از بازیکن ریز نقش آبی‌های شهر منچستر غافل شویم. فیل فودن در یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های جهان بازی می‌کند؛ تیمی که حتی ستاره‌های بزرگ هم باید برای رسیدن به ترکیب اصلی آن تلاش مستمری داشته باشند. با این حال، فودن به عنوان بازیکن موردعلاقه پپ گواردیولا جلوتر از نام‌های بزرگی مانند رحیم استرلینگ و جک گریلیش، جای خود را در دل ترکیب ثابت سیتیزن‌ها پیدا کرده است. این بازیکن به عنوان بهترین بازیکن جوان فصل 2021-2022 لیگ برتر هم انتخاب شد تا جلوتر از استعداد‌هایی مانند باکایو ساکا و ریس جیمز به این مهم دست یابد. فیل فودن در لیگ برتر سالی که گذشت با 9 گل و 5 پاس گل تاثیر به نسبت خوبی روی آمار تیم خود گذاشت تا سیتی در رقابت تنگاتنگ خود با لیورپول، برنده عنوان قهرمانی شود.

با وجود تمامی این موارد و با توجه به خرج‌هایی که پپ گواردیولا هر سال انجام می‌دهد، انتظارات بیش‌تری از منچستر سیتی در فصل 2021-2022 می‌رفت. آن‌ها در فصلی که گذشت در رقابت‌های جام اتحادیه، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا به ترتیب به وستهام، لیورپول و رئال مادرید باختند تا با تک جام لیگ برتر کار را به پایان برسانند. فودن هم با وجود تمامی تلاش‌هایی که در طی این سه رقابت انجام داد، نتوانست مانع حذف تیم خود در مقابل رقبا شود و در نهایت تسلیم شد. اما تلخ‌ترین این باخت‌ها به بازی جلوی رئال مادرید در نیمه‌نهایی UCL بر می‌گردد که سیتیزن‌ها در کمال ناباوری و در طی تنها سه دقیقه، از دور رقابت‌ها حذف شدند تا حسرت طولانی مدت آن‌ها ادامه پیدا کند. با وجود تمامی این حرف‌ها، به نظر می‌رسد که در سال آینده فیل فودن در کنار ارلینگ هالند و ریاض محرز مثلث ترسناکی را تشکیل می‌دهد تا یک بار دیگر به سراغ رویای خود در معتبرترین رقابت دنیای باشگاهی بروند. هرچند که فیل فودن شانس کمی برای حضور روی کاور بازی FIFA 23 دارد، اما ذکر نام او در این لیست خالی از لطف نخواهد بود. به طور کلی ما در حال حدس زدن هستیم و پسر کوتاه قامت آبی‌ها هم می‌تواند در بین نامزدها قرار گیرد.

Kevin-De-Bruyne

کوین دی بروینه (Kevin De Bruyne)

  • باشگاه: منچستر سیتی
  • سن: 31

حتی اگر جزو طرفداران تیم‌های رقیب سیتی مانند یونایتد، لیورپول یا چلسی باشید، نمی‌توانید کوین دی بروینه را تحسین نکنید. فوتبال بازی کردن فوق ستاره بلژیکی درست مانند یک اثر هنری است؛ او می‌تواند با توپ مانند قلم نقاشی برخورد کرده و با آن هر طور که می‌خواهند مانور دهد. دی بروینه برخلاف چهره آرام خود در خط هافبک یک هیولا تمام عیار است و می‌تواند جلوی بهترین تیم‌های جهان با کمال تسلط بازی کند. این بازیکن که عنوان EA Sports Player of the Season لیگ برتر انگلستان را به خود اختصاص داد، تاثیر بزرگی در قهرمانی منچستر سیتی در لیگ داشت. در واقع شاید اگر او در بازی پایانی فصل مقابل استون ویلا حضور پیدا نمی‌کرد، سیتی مقابل شاگردان استیون جرارد امتیاز از دست می‌‌داد تا بندر نشین‌های لیورپول دوباره به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.

اما همان‌طور که می‌دانید دی بروینه درست مانند سال‌های گذشته نتوانست به هدف اصلی خود که بردن لیگ قهرمانان اروپا است، دست پیدا کند. آن‌ها در یک بازی دراماتیک مقابل رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی شکست خوردند تا از رسیدن به رویای دیرینه خود دور بمانند. با این حال اگر گواردیولا آن تعویض معروف را انجام نمی‌داد و بهترین بازیکن تیم خود (که دی بروینه باشد) را از زمین بیرون نمی‌کشید، شاید همه چیز سرنوشت متفاوتی پیدا می‌کرد. اما فارغ از همه این مسائل و ناکامی‌های نسبی، ستاره بلژیکی سیتیزن‌ها آنقدر خوب و چشم‌نواز بازی می‌کند که همه او را دوست داشته باشند. همین محبوبیت و کیفیت فنی بالا می‌تواند دلیل خوبی برای حاضر شدن در کاور بازی FIFA 23 محسوب شود؛ به خصوص که منچستر سیتی تیم به شدت جذابی در فصل آینده دارد و به احتمال زیاد تماشاگران بیش‌تری به تماشای آبی‌های شهر منچستر می‌پردازند.

Kylian-Mbappe

کیلیان امباپه (Kylian Mbappe)

  • باشگاه: پاری سن ژرمن
  • سن: 23

کیلیان امباپه که در دو بازی FIFA 21 و FIFA 22 روی کاور قرار گرفته، شانس زیادی برای تکرار این کار در نسخه جدید دارد. فوق ستاره فرانسوی تیم پاری سن ژرمن که حاشیه‌های زیادی در بازار نقل و انتقالات درست کرد، در فصلی که گذشت 28 گل و 18 پاس گل در لوشامپیونه به ثبت رساند تا بتواند یک بار دیگر میلیونرهای پاریسی را به قهرمانی لیگ فرانسه برساند. اما امباپه 23 سال پس از اتفاقاتی که در دو ماه گذشته رخ داد، مخالفان زیادی (به خصوص در جامعه طرفداران رئال مادرید) پیدا کرده است. او برخلاف گفته‌های خودش و علاقه زیاد به رئال مادرید، نتوانست در مقابل پول زیادی که در ازای تمدید قرار داد به او پیشنهاد شده بود را رد کند و در فرانسه باقی ماند. علاوه بر این، امباپه در حال حاضر قدرت زیادی در تشکیلات پاری سن ژرمن دارد و می‌تواند موارد مختلفی مانند نقل و انتقالات بازیکن و مربی‌ها را کنترل کند.

اما امباپه با وجود هم‌تیمی‌های معروف و نام‌دار خود نتوانست آن طور که باید نتیجه بگیرد و به قهرمانی تکراری خود در لوشامپیونه بسنده کرد. آن‌ها باز هم در لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند تا نتوانند به هدف اصلی خود که قهرمانی در اروپا است، دست پیدا کنند. امباپه با وجود درخشش‌های فردی خود در سالی که گذشت، نتوانست مانع حذف تیم خود در مقابل رئال مادرید شود تا در اولین مرحله حذفی UCL، از دور مسابقات کنار برود. با این حال طرفداران تیم پاریسی نگاه روشنی نسبت به آینده تیم خود دارند. آن‌ها با وجود ستاره‌هایی نظیر سرخیو راموس، لیونل مسی، نیمار، وراتی و دوناروما به آینده امیدوار هستند تا بتوانند به اهداف مختلف خود در زمینه‌های متفاوت برسند. همین موضوع‌ها امباپه را به یکی از تماشایی‌ترین و هیجان انگیز‌ترین فوتبالیست‌های حال حاضر دنیا تبدیل می‌کند تا نگاه‌های زیادی به سمت او دوخته شود. به همین دلیل، شاید شاهد تکرار عکس او روی کاور نسخه جدید فیفا باشیم.

Mohamed-Salah

محمد صلاح (Mohamed Salah)

  • باشگاه: لیورپول
  • سن: 30

فصل 2021-2022 ترکیبی از اتفاقات خوب و بد را برای پادشاه مصری رقم زد. محمد صلاح در فصلی که گذشت به طور همزمان لحظات هیجان‌انگیز و غم‌انگیزی داشت که شاید تا پایان عمر آن‌ها را فراموش نکند. نیمه خالی لیوان کمپین 2021-2022 برای محمد صلاح به تیم ملی مصر باز می‌گردد؛ جایی که او هم در فینال لیگ ملت‌های آفریقا شکست خورد و هم از صعود به جام جهانی قطر بازماند. نکته جالب این است که هر دو شکست، در مقابل زوج و هم‌تیمی مخوف صلاح در لیورپول یعنی سادیو مانه بود. با این حال صلاح در تیم باشگاهی خود لحظات شیرینی را هم تجربه کرد. او موفق شد جام اتحادیه و جام حذفی را بالای سر خود ببرد و بیش‌ترین گل و پاس گل را طی مسابقات لیگ برتر انگلستان به نام خود ثبت کند. البته لازم به ذکر است که او در رقابت آقای گلی با سون هیونگ مین کره‌ای مساوی شد و کفش طلای خود را با ستاره تاتنهام به طور مشترک دریافت کرد.

اما همان‌طور که به احتمال زیاد می‌دانید، موصلاح با لیورپول هم لحظات فوق‌العاده غم‌انگیزی را تجربه کرد. قرمزهای مرسی‌ساید در طی یک هفته هم لیگ برتر و هم لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادند تا از یک فصل فراموش نشدنی و ماندگار، به یک فصل معمولی تنزل پیدا کنند. علاوه بر این، پادشاه مصری دیگر زوج ورزشی خود که سادیو مانه باشد را در کنار خود نمی‌بیند و کار سختی هم برای پر کردن جای او دارد. با تمامی این تفاسیر، صلاح و لیورپول فصل هیجان‌انگیزی را در پیش دارند و به نظر می‌رسد می‌توانند یک بار دیگر در تمامی رقابت‌های موجود مدعی باشند؛ به خصوص که با جذب داروین نونیز پس از سال‌ها یک شماره 9 کلاسیک دارند. صلاح با وجود حرف‌هایی که در مورد انتقام در مقابل رئال مادرید زد و موفق به انجام آن نشد، باز هم یک چهره دوست داشتنی در نزد هواداران فوتبال است و می‌تواند در فصل آینده درخشش‌های خود را تکرار کند. به طور کلی، پادشاه مصری یکی از شانس‌های اصلی قرار گرفتن روی عکس کاور بازی FIFA 23 است.

Karim-Benzema

کریم بنزما (Karim Benzema)

  • باشگاه: رئال مادرید
  • سن: 34

مهم نیست طرفدار چه تیمی باشید و از چه بازیکنانی حمایت می‌کنید؛ کریم مصطفی بنزما بدون شک شانس اصلی توپ طلا 2022 و تاثیرگذارترین بازیکن فصل گذشته به شمار می‌رود. آقای گل لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا در کنار لوکا مودریچ، وینیسیوس جونیور و تیبو کورتوا پایه‌های تیم کهکشانی کارلو آنچلوتی بودند و توانستند در کنار هم UCL و لیگ داخلی خود را فتح کنند. بنزما در این مسیر از همه تاثیرگذارتر بود و توانست با گل‌های ماندگار خود، فصل رویایی رئال مادرید را به سرانجام برساند. او در کمپین لیگ قهرمانان اروپا در مقابل پاری سن ژرمن، چلسی و منچستر سیتی چند عدد از بهترین بازی‌های خود را انجام داد تا در مقابل ثروتمندترین تیم‌های دنیا موفق شده باشد. علاوه بر UCL، فوق‌ستاره فرانسوی در قهرمانی لالیگا هم تاثیر زیادی داشت و توانست با 27 گل، آقای گل مسابقات شود و رئال مادرید را بالاتر از رقیب سنتی خود، یعنی بارسلونا قرار دهد.

کریم بنزما حالا و با خروج مارسلو از باشگاه، کاپیتان اصلی رئال مادرید محسوب می‌شود و باید تیم خود را در فصل آینده رهبری کند؛ فصلی که می‌تواند فوق‌العاده هیجان‌انگیز باشد. آن‌ها از یک طرف می‌خواهند موفقیت‌های خود را تکرار کنند و از طرفی دیگر، باید با معضل بالا رفتن میانگین سنی خط هافبک فراموش نشدنی خود مقابله کنند. تونی و کروس و لوکا مودریچ دیگر پا به سن گذاشته‌اند و حالا نوبت بازیکنانی مانند کاماوینگا و شوامنی است تا میانه زمین را به دست بگیرند. به طور کلی، کریم بنزما به عنوان مدعی اصلی توپ و فردی که از مقبولیت بالایی نزد طرفداران برخوردار است، شاید اصلی‌ترین گزینه برای رفتن به عکس کاور بازی FIFA 23 است. از این هم گذشته، KB9 در حال نزدیک شدن به سال‌های پایانی فوتبال حرفه‌ای خود است و با توجه به پروند پرافتخارش، لیاقت حضور در یکی از کاورهای مجموعه فیفا را دارد. حال صرفا باید منتظر ماند و دید که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

Robert-Lewandowski

رابرت لواندوفسکی (Robert Lewandowski)

  • باشگاه: بایرن مونیخ
  • سن: 33

اگر بخواهیم لیستی از بازیکنانی جمع کنیم که هیچ گاه به آنچه که لیاقت‌اش را دارند نرسیدند، ماشین گلزنی لهستانی باید در آن لیست حاضر شود. ستاره‌ای که سال‌ها است با نهایت کیفیت بازی می‌کند و سالانه گل‌های متعددی را به ثمر می‌رساند. از ارزشمند بودن کار رابرت لواندوفسکی همین را بدانید که او پس از رونالدو و مسی، بهترین گلزن دنیا است (البته منظور در بین افرادی است که در حال حاضر بازی می‌کنند). همین رکورد او را جلوتر از اسطوره‌هایی مانند زلاتان ابراهیموویچ، لوییز سوارز، کریم بنزما و ادینسون کاوانی قرار می‌دهد. علاوه بر این، لوا نشانه‌ای از افت کردن نشان نمی‌دهد و هر سال در حال حفظ عمکلرد خیره‌کننده‌اش است. اما با وجود تمامی این تفاسیر، او نه به اندازه کافی از سوی رسانه‌ها توجه دریافت می‌کند و نه هیچ گاه موفق به کسب توپ طلا شده. رابرت لواندوفسکی در سال 2022 با به ثمر رساندن 35 گل به تیم بایرن مونیخ کمک کرد تا باز هم قهرمانی بوندس لیگا را تکرار کنند.

از این مسائل که بگذریم، عملکرد آرام لوا در مقابل ویارئال باعث شد تا با یکی از غیرمنتظره‌ترین نتایج لیگ قهرمانان اروپا روبرو شویم. آن‌ها در مرحله یک چهارم نهایی و در کمال ناباوری از دور مسابقات UCL حذف شدند تا نتوانند به هفتمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها نزدیک شوند. با وجود این حذف به نسبت زود هنگام، لوا 13 گل در مسابقات لیگ قهرمانان به ثمر رساند تا پس از کریم بنزما به عنوان دومین گلزن برتر مسابقات شناخته شود. اما متاسفانه به نظر می‌رسد که این بازیکن محبوب می‌خواهد در همین چند ماه آینده از جمع باواریایی‌ها جدا شده و به تیم دیگری برود. از بارسلونا به عنوان جدی‌ترین گزینه لواندوفسکی یاد می‌شود. شاید احتمال این موضوع کم باشد، اما به عنوان یک طرفدار قدیمی فوتبال و عاشق نوک حمله‌های کلاسیک، دیدن تصویر «LewanGOALski» روی کاور نسخه جدید فیفا می‌تواند لذت‌بخش باشد.

Erling-Haaland

ارلینگ هالند (Erling Haaland)

  • باشگاه: منچستر سیتی
  • سن: 21

ارلینگ هالند بدون شک یکی از هیجان‌انگیزترین ستاره‌های نسل جدید فوتبال است. یک ترمیناتور جوان که به شکل عجیبی قد بلند، سریع و قدرتمند به نظر می‌رسد و تمامی ویژگی‌های یک مهاجم خوب را دارد. هالند در فصل گذشته و با وجود مصدومیت‌های طولانی مدتی که تجربه کرد، موفق به زدن 22 گل در رقابت‌های بوندس لیگا شد تا بتواند به بورسیا دورتموند در زمینه گرفتن سهمیه کمک کند. هرچند که هالند به همراه دروتموند در فصل 2021-2022 موفقیت خاصی به دست نیاورد، اما آینده‌ای به شدت روشن و هیجان‌انگیزی دارد. او در یکی از پر سر و صداترین نقل و انتقالات چند فصل اخیر به منچستر سیتی پیوست تا شاید بتواند به سیتیزن‌ها در رسیدن به اهداف‌شان کمک کند.

ارلینگ هالند با توجه به گفته خودش و تیمی که پدرش در آن بازی می‌کرده (من سیتی)، از دوران کودکی طرفدار آبی‌های شهر منچستر بوده و حالا می‌خواهد در پیراهن این تیم، به موفقیت‌های جدیدی دست پیدا کرده و انتقام پدرش را از منچستر یونایتد بگیرد (روی کین کاپیتان و اسطوره شیاطین سرخ با تکل خشن خود کریر فوتبالی پدر ارلینگ هالند را نابود کرد). اما با گذر از این بحث‌ها، هالند در کنار کیلیان امباپه مورد انتظارترین ستاره‌های نسل جوان هستند و بسیاری از افراد این دو را به دوران مسی و رونالدو نسبت می‌دهند. حال صرفا باید صبر کرد و دید که چه اتفاقاتی ممکن است در آینده رخ دهد.

بازی FIFA 23

جمع‌بندی

به طور کلی انتخاب عکس کاور فیفا 23 از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می‌تواند هویت بازی را تا عرضه نسخه بعدی تعریف کند. به همین دلیل شرکت EA Sports تمرکز زیادی روی این موضوع می‌گذارد تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشد. همچنین، توجه داشته باشید که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هم می‌توانستند در این لیست حضور پیدا کنند؛ منتها از آنجایی که پیش از این و به کرات روی کاور حضور پیدا کرده‌اند، نامی از آن‌ها برده نشد.

نظر شما در مورد عکس کاور بازی FIFA 23 چیست؟ به نظر شما چه چهره‌ای روی پوستر قرار می‌گیرد؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

اصلی‌ترین گزینه کاور فیفا 23 چه بازیکنی است؟

با توجه به سابقه و عملکردی که بازیکنان در فصل گذشته نشان دادند، کریم بنزما و کیلیان امباپه محتمل‌ترین گزینه‌ها هستند

۱
بازی FIFA 23 در چه تاریخی منتشر می‌شود؟

با وجود اینکه هنوز خبر رسمی و خاصی در این باره منتشر نشده، اما با توجه به گذشته احتمال عرضه بازی در ماه سپتامبر یا اکتبر وجود دارد

۲
آیا فیفا 23 آخرین نسخه سری FIFA خواهد بود؟

با توجه به شایعات، فیفا ۲۳ آخرین نسخه سری با این نام خود بود و پس از آن، شرکت EA شبیه‌ساز فوتبال خود را با نام متفاوتی عرضه می‌کند

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.