فروش بازی TMNT: Shredder’s Revenge لاک پشت های نینجا
محمد صادق شجاعی

آمار فروش بازی TMNT: Shredder’s Revenge منتشر شد

محمد صادق شجاعی 23 تیر 1401 بدون دیدگاه
300 بازدید

با استناد تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت Dotemu که به عنوان ناشر بازی جدید لاک پشت های نینجا شناخته می‌شود، از آمار فروش بازی TMNT: Shredder’s Revenge گفته است.

بازی TMNT: Shredder’s Revenge محصولی از استودیو Tribute Games است که به واسطه گرافیک پیکسلی، کاراکتر‌های قابل بازی و مکانیک‌های گیم پلی مورد تحسین قرار گرفته است. با این وجود که بازی لاک پشت های نینجا از مشکلاتی مثل کیفیت پایین صدا و کوتاه بودن بخش داستانی رنج می‌برد، اما توانسته میانگین 87 را روی پلتفرم‌های مختلف به دست بیاورد.

اکنون که در حدود یک ماه از انتشار بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge می‌گذرد، ناشر این اثر یعنی شرکت Dotemu آمار فروش آن را منتشر کرده است. بر این اساس بازی مذکور در هفته اول انتشار روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر، بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است.

سیریل ایمبرت، مدیرعامل شرکت Dotemu، در قالب یک بیانیه مطبوعاتی چنین گفته است: «بازی TMNT: Shredder’s Revenge  اثری است که از سال‌ها قبل، دورانی که به عنوان یک کودک کارتون اول کارتون لاک پشت های نینجا را تماشا می‌کردم و سکه‌هایم را وارد دستگاه‌های آرکید TMNT می‌کردم، آرزو داشتم روی آن کار کنم. ما صمیمانه از Nickelodeon متشکریم که فرصت ارج نهادن به دوره‌ای از لاک پشت های نینجا که عمیقا روی زندگی همه افراد حاضر در شرکت Dotemu تاثیر‌گذار بوده، در اختیار ما قرار داده است. همچنین از دوستانمان در استودیو Tribute Games که به طرز ماهرانه‌ای هیجان نبرد لاک پشت ها با فوت کلن در آثار کلاسیک را در بازی کاملا جدید و سرگرم‌کننده خود به تصویر کشیده‌اند،سپاسگزار هستیم».

ژان فرانسوا میجر، بنیان‌گذار استودیو Tribute Games در مورد بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge گفته است: «استودیو ما قصد داشت فصل تازه‌ای از تاریخ مجموعه لاک پشت های نینجا که ارزش زیادی برای ما دارد، خلق کند. این امر که بازی TMNT: Shredder’s Revenge مورد توجه طرفداران قدیمی سبک Beat ’em up قرار گرفته و هم‌زمان توانسته بازیکنان جدید را جذب کند، بسیار فوق‌العاده است. ما از حمایت‌ها و تشویق‌های علاقه‌مندان پر‌شور لاک پشت های نینجا از زمان معرفی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge، متشکر هستیم. مشتاقانه منتظریم که بازیکنان ایستر اگ‌هایی که در بازی پنهان کرده‌ایم، پیدا کرده و کمبو‌های متنوعی را به نمایش بگذارند».

فروش بازی TMNT: Shredder’s Revenge لاک پشت های نینجا

TMNT: Shredder’s Revenge به صورت چندنفره قابل تجربه است

در بازی لاک پشت های نینجا، شخصیت‌های لئوناردو، مایکل آنجلو، دوناتلو و رافائل را در شرایطی مشاهده می‌کنید که در کنار هم و با کمک استاد اسپلینتر، آپریل اونیل و کیسی جونز، با شردر و فوت کلن وارد نبرد می‌شوند. علاوه بر دشمنان اصلی لاک پشت های نینجا، باید با باس‌های از جمله بیباپ، راک استدی و رت کینگ نیز مبارزه کنید.

حالت داستانی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge، دارای چالش‌ها و آیتم‌های قابل جمع‌آوری مختلف بوده و این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که کاراکتر خود را ارتقا دهید. همچنین می‌توانید با استفاده از حالت Arcade، بازی مذکور را در شرایطی مثل محدودیت تعداد جان و عدم وجود چک‌پوینت تجربه کنید. علاوه بر بازی تک‌نفره، علاقه‌مندان می‌توانند بازی TMNT: Shredder’s Revenge را به صورت چند‌نفره آنلاین و Local تا سقف 6 نفر انجام دهند.

در حال حاضر مشخص نیست که استودیو Tribute Games و شرکت Dotemu چه برنامه‌ای برای آینده بازی لاک پشت های نینجا دارند. با توجه به بازخورد‌های مثبت این اثر ممکن است که بسته الحاقی برای آن منتشر شود یا سازندگان دست به ساخت دنباله آن بزنند.

نظر شما در مورد آمار فروش بازی TMNT: Shredder’s Revenge چیست؟ آیا این اثر را تجربه کرده‌اید؟ به نظر شما ادامه بازی TMNT تا چه اندازه موفق خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.