دانلود بازی Vengeful Guardian Moonrider برای PC
دانلود بازی Vengeful Guardian Moonrider برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Vengeful Guardian Moonrider برای PC

پارسی گیم 14 بهمن 1401 بدون دیدگاه
2,147 بازدید

دانلود بازی Vengeful Guardian Moonrider برای کامپیوتر

اگر از آن دسته گیمرها هستید که به بازی‌های قدیمی و کلاسیک سخت کنسول‌های نینتندو علاقه دارد، پس این روزها می‌توانید در میان بازی‌های مستقل، گزینه‌های زیادی پیدا کنید که در حال ادای احترام به آثار قدیمی هستند. یکی از بهترین نمونه‌هایی که در چند سال اخیر منتشر شده، عنوان به نام Vengeful Guardian Moonrider است. این بازی قرار است هم از نظر گرافیکی و هم گیم پلی چالشی خود، گیمرها را به دهه 90 میلادی برده و باری دیگر روح اکشن پلتفرمرهای فراموش شده را زنده کند.

با الهام از بازی‌هایی مانند Shinobi III: Return of the Ninja Master و Strider، این بازی یک پلتفرمر اکشن علمی تخیلی است که در آن شما نقش Moonrider را بر عهده می‌گیرید. یک نینجا سایبرنتیک که قبول نمی‌کند تا یک ابزار برای دیگران باشد. پس وی علیه سازندگانش قد علم می‌کند. از نظر گرافیکی، با یکی از جذاب‌ترین بازی‌های پیکسلی درون بازار طرف هستیم. استایل 16 بیتی این بازی بدون شک برای گیمرهای قدیمی خاطره انگیز بوده و گیمرهای جدید را نیز خیره به خود خواهد کرد.

پس از طی کردن مرحله ابتدایی (توصیه می‌کنیم بخش آموزشی عالی‌اش را نیز بازی کنید)، شش مرحله دیگر را انتخاب خواهید کرد تا به هر ترتیبی که صلاح می‌دانید با آن‌ها روبرو شوید و سپس دو مرحله نهایی را برای تکمیل تجربه انجام می‌دهید. هر مرحله شخصیت باس خاص خود را داشته و شکست دادن هر یک از آن‌ها به شما توانایی جدیدی می‌دهد. این موضوع از بسیاری جهات بسیار شبیه به سری Mega Man است. فراموش نکنید که موفقیت در بازی به شدت به آزمون و خطا و تمرکز بستگی دارد.

Vengeful Guardian Moonrider بازگشتی به بازی‌های اکشن پلتفرمر دهه 90 است که برای کسانی که به دنبال یک سفر نوستالژی چالش‌برانگیز هستند جذاب خواهد بود. اگر شما نیز خود را از این دسته افراد می‌دانید که از تجربه یک بازی سخت و نفس گیر ترسی ندارد، پس دست به کار شده و همین حالا Vengeful Guardian Moonrider را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Strider و Ship of Fools را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Vengeful Guardian Moonrider برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-650 or AMD Phenom II X4 965
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 730, 2 GB or Radeon HD 7770, 1 GB

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Vengeful Guardian: Moonrider is a side-scrolling action platformer that channels the golden age of classic 16-bit action games in a full-throttle quest for revenge. In the oppressed world of Vengeful Guardian: Moonrider, humanity finds an unlikely hero. After building an army of super soldiers as weapons of war, the authoritarians unwittingly seal their own fates by bringing online the ninja warrior known as Moonrider. Conceived as a tool to preserve the totalitarian state, the Moonrider instead rejects its intended purpose and wages a relentless battle for vengeance against its creators and fellow super soldiers.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.