بازی TMNT: Shredder's Revenge لاکپشت‌های نینجا
محمد صادق شجاعی

حرکت‌هایی از آثار مشهور سبک فایتینگ در بازی TMNT: Shredder’s Revenge وجود دارد

محمد صادق شجاعی 31 خرداد 1401 بدون دیدگاه
505 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Tribute Games که سازنده جدید‌ترین اثر اقتباسی از مجموعه لاکپشت‌های نینجا محسوب می‌شود، اقدام به اضافه کردن حرکت‌هایی از مجموعه‌های Mortal Kombat و Street Fighter، از آثار محبوب سبک فایتینگ، به بازی TMNT: Shredder’s Revenge کرده است.

استودیو Tribute Games به تازگی اثر رترو خود را با الهام از مجموعه لاکپشت‌های نینجا منتشر کرده است. این اثر که با نام بازی TMNT: Shredder’s Revenge شناخته می‌شود، قصد دارد حس و حال آثار کلاسیک مجموعه TMNT را زنده کند. در حالی که تازه‌ترین اثر لاکپشت‌های نینجا شبیه به کارتون‌های قدیمی به نظر می‌رسد، اما در عین تحت تاثیر برخی از آثار مختلف بوده است. اخیرا مشخص شده که بازی TMNT: Shredder’s Revenge دارای حرکت‌هایی از آثار مشهور سبک فایتینگ است.

یکی از کاربران توییتر به نام Assist_Ok به منبع چندین حرکت موجود در بازی مذکور اشاره کرده است. بر اساس توییت وی، در بازی TMNT: Shredder’s Revenge می‌توانید حرکات مختلف و متعددی را مشاهده کنید که از سری بازی‌های مورتال کامبت و استریت فایتر الهام گرفته شده‌اند. برای مثال شخصیت آپریل اونیل به منظور شکست دشمنان در بازی مذکور از یک حرکت پا استفاده می‌کند که پیش از این آن را در قالب کاراکتر چون‌لی از سری Street Fighter مشاهده کرده‌ایم.

شخصیت رافائل یک حرکت آپرکات را اجرا می‌کند که کاملا شبیه به Shoryuken یا Dragon Punch از سری استریت فایتر است. با این حال، برخی از کاربران در زیر توییت Assist_Ok اشاره کرده‌اند که آپرکات رافائل شبیه به حرکت سول از بازی Guilty Gear Strive است. در بازی جدید لاکپشت‌های نینجا، کاراکتر مایکل‌انجلو با سر خود ضربه‌ای را به دشمن وارد می‌کند که یادآور حرکتی متعلق به شخصیت هوندا از سری Street Fighter است. همچنین داناتلو از حرکتی بهره می‌برد که مستقیما از سری Marvel Vs. Capcom آمده است.

بازی TMNT: Shredder's Revenge لاکپشت‌های نینجا

TMNT: Shredder’s Revenge دارای شخصیت‌های مختلفی است

استودیو Tribute Games در ساخت بازی TMNT: Shredder’s Revenge تنها از سری Street Fighter الهام نگرفته است. برخی از حرکت‌هایی که شخصیت‌های بازی لاکپشت‌های نینجا نمایش می‌دهند، یادآور سری Mortal Kombat هستند. یکی از واضح‌ترین آن‌ها حرکت پای مایکل‌انجلو است که شبیه به ضربه نمادین لیو کانگ در اولین بازی مورتال کامبت به نظر می‌رسد.

در حالی که ظاهرا موارد ذکر شده، تنها حرکت‌های الهام گرفته شده از مجموعه‌های مشهور سبک فایتینگ هستند، اما مدت زیادی از انتشار بازی TMNT: Shredder’s Revenge نمی‌گذرد. در نتیجه احتمال آن وجود دارد که بازیکنان مختلف با تجربه هر چه بیشتر این اثر، متوجه حرکت‌های دیگری شوند که از روی مجموعه‌های مختلف طراحی شده‌اند.

نظر شما در مورد وجود حرکت‌های مشهور آثار سبک فایتینگ در بازی جدید لاکپشت‌های نینجا چیست؟ آیا از این امر استقبال می‌کنید یا ترجیح می‌دهید سازندگان برای محصول خود حرکت‌های تماما اورجینال طراحی کنند؟ آیا شما در طول تجربه خود متوجه وجود حرکت‌های تکراری در بازی لاکپشت‌های نینجا شده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.