Teenage-Mutant-Ninja-Turtles-Shredders-Revenge
یحیی رحیمی

بازگشت لاک‌پشت‌های نینجا با بازی Shredder’s Revenge

یحیی رحیمی 21 اسفند 1399 بدون دیدگاه
5,646 بازدید

تقریباً سی سال از انتشار بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge می‌گذرد و عاشقان لاک‌پشت‌های نینجا، منتظر معرفی نسخه بعدی از آن موقع تابه‌حال هستند. شرکت Dotemu به همراه استودیو Tribute Games بالاخره نسخه بعدی این فرانچایز را به نام Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge معرفی کرده‌اند و آن را یک اثر کلاسیک بیتم آپ توصیف کرده‌اند که از عناوین قدیمی TMNT الهام گرفته است.

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge یک اثر بیتم آپ یا «بزن‌وبرو جلو» چهارنفره باقابلیت Co-Op است و استایل آن مشابه عناوین کلاسیک کونامی است. داستان بازی به Bepop و Rocksteady می‌پردازد که در حال سرقت فناوری تازه‌ای برای پلان شیطانی شردر و کرانگ هستند. در تریلر معرفی بازی، لاک‌پشت‌های نینجا به نام‌های رافائل، لئوناردو، میکل آنجلو و دوناتلو را می بنیم که در حال مبارزه با دشمنان نام‌برده هستند.

تریلر معرفی بازی، یک سری شخصیت‌ها و دوستان دیگر را هم نشان می‌دهد که همه آن‌ها را در انمیشین اصلی مشاهده کرده‌ایم. بازی لاک‌پشت‌های نینجا را می‌توان به‌صورت یک نفره تا چهار نفره پیش برد و گیم پلی گروهی ازجمله نقاط قوت این اثر به شمار می‌رود. استودیو در توضیح بازی گفته است:

درحالی‌که بیپاپ و راک استدی با گجت های جدید به حمایت نقشه شیطانی کرانگ و شردر می‌پردازند، این بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge است که لاک‌پشت‌های نینجا را میان نبردهای مختلف و نفس‌گیر در لوکیشن های برجسته TMNT رها می‌کند. این بازی باقابلیت‌های تازه و بر اساس مکانیسم عناوین کلاسیک این سبک ساخته‌شده است. تیم لاک‌پشت‌ها آماده یک چالش جدید از میان فاضلاب شهری تا بام نیویورک هستند.

نسخه جدید لاک‌پشت‌های نینجا توسط دفتر مونترال استودیو Tribute Games ساخته می‌شود. این استودیو تجربه زیادی در ساخت عناوین بیتم آپ دارد. بازی Shredder’s Revenge برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و فعلاً تاریخ عرضه آن اعلام‌نشده است.

منبع: Polygon

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.