بازی Kirby's Dream Buffet فال گایز
محمد صادق شجاعی

بازی Kirby’s Dream Buffet معرفی شد؛ تجربه‌ای مشابه فال گایز

محمد صادق شجاعی 23 تیر 1401 بدون دیدگاه
423 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت نینتندو اقدام به معرفی بازی Kirby’s Dream Buffet کرده است که تجربه‌ای مشابه بازی فال گایز را برای کاربران پلتفرم نینتندو سوییچ به ارمغان خواهد آورد.

بازی Fall Guys جزو محبوب‌ترین آثار حال حاضر صنعت ویدیو گیم است که میلیون‌ها بازیکن به صورت روزانه آن را تجربه می‌کنند. در این اثر باید در قالب شخصیت‌های عجیب و غریب، با عبور از موانع و رقابت با دیگر بازیکنان به پیروز میدان تبدیل شوید. حال شرکت Nintendo اثر تازه‌ای از مجموعه Kirby را تحت عنوان بازی Kirby’s Dream Buffet معرفی کرده است که دارندگان کنسول Nintendo Switch می‌توانند در فصل تابستان سال جاری به آن دسترسی داشته باشند.

در این اثر که از محیط‌های مختلف، رنگارنگ و طراحی‌شده بر اساس خوراکی‌های مختلف بهره می‌برد، باید شخصیت کربی تحت کنترل خود را از بین موانع عبور داده و هم‌زمان برای تبدیل شدن به بزرگ‌ترین کاراکتر موجود تلاش کنید. در توضیحات رسمی بازی Kirby’s Dream Buffet چنین آمده است: «در این بازی گروهی از کربی‌ها را مشاهده می‌کنید که در چهار مرحله طراحی‌شده بر اساس غذا‌ها و خوراکی‌های مختلف، به صورت چند‌نفره وارد رقابتی دیوانه‌وار می‌شوند».

بازی Kirby's Dream Buffet فال گایز

هدف در Kirby’s Dream Buffet تبدیل شده به بزرگترین کربی است

با استناد به اطلاعات و جزئیاتی که وب سایت شرکت نینتندو از بازی Kirby’s Dream Buffet منتشر کرده، بازیکنان می‌توانند انتخاب کنند که این اثر را به صورت آنلاین یا Local تجربه کنند. با توجه به تریلر معرفی این اثر، هدف بازیکنان تنها رسیدن به خط پایان نیست. در عوض باید تا جایی که می‌توانید در طول مسیر توت فرنگی‌ها را بخورید. هر چه کربی شما توت فرنگی بیشتر بخورد، اندازه آن بزرگتر شده و سریعتر از دیگر کربی‌ها به سمت خط پایان حرکت می‌کند. در نهایت بازیکنی که بیشترین توت فرنگی را خورده باشید، پیروز میدان خواهد شد. همچنین در طول مراحل این امکان را خواهید داشت که به غذا‌های مختلف تبدیل شده و قدرت‌های خاصی به دست بیاورید.

بازی Kirby’s Dream Buffet دومین اثر از سری Kirby است که امسال روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. پیش از این بازی Kirby and the Forgotten Land در دسترس کاربران کنسول مذکور قرار گرفته است. شرکت نینتندو وعده داده است که در راستای سی‌امین سالگرد سری کربی در سال جاری، آثار بیشتری را منتشر خواهد کرد.

نظر شما در مورد بازی Kirby’s Dream Buffet چیست؟ آیا این اثر در رقابت با بازی فال گایز موفق خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.