Bayonetta-Vanquish
یحیی رحیمی

نسخه های ریمستر بازی های Bayonetta و Vanquish روی فروشگاه مایکروسافت دیده شد

یحیی رحیمی 15 آذر 1398 1 دیدگاه
1,971 بازدید

استودیو PlatinumGames تا به حال بازی های جذابی تولید کرده است. از جمله بازی های این استودیو می توان به دو عنوان دوست داشتنی Bayonetta و همچنین Vanquish اشاره کرد. به نظر می رسد که قرار است اوایل سال آینده شاهد عرضه نسخه ریمستر شده این بازی ها باشیم.

اگر نگاهی به فروشگاه مایکروسافت بیندازید و کمی آن را بالا و پایین کنید، می توانید نسخه های ریمستر شده بازی های Bayonetta و Vanquish را ببینید. قرار است این دوبازی سال آینده میلادی در اختیار پلتفرم Xbox One قرار گیرد. سال آینده 10 سالگی عرضه این دوبازی است و به همین دلیل قرار است که یک کنسول بازی با باندل این دوبازی در اختیار هواداران قرار گیرد اما می توان هر کدام از این بازی ها را به صورت جداگانه نیز تجربه کنید.

بهترین خبر این است که لازم نیست زیاد منتظر بمانیم و این دو بازی جذاب روز 18 فوریه 2020 به فروشگاه های مختلف راه پیدا خواهند کرد. چیزی که در این میان عجیب است این است که نسخه های ریمستر شده Vanquish و Bayonetta سال 2017 در یک سری خرده فروشی ها دیده شده بود. به هر حال این باندل هیچ گاه توسط خود سگا معرفی نشد. کسی نمی داند که این دو کلکسیون برای چند روز در خرده فروشی ها بود یا خیر اما سگا مدت هاست که می خواهد نسخه ریمستر شده این دو بازی را عرضه کند.

فعلا نسخه ریمستر شده Bayonetta و Vanquish برای پلتفرم های دیگر معرفی نشده اند و بعید است که نسخه های PS4 و PC آن‌ها عرضه شود مگر اینکه استودیو در این مدت روی آن کار کرده باشد. هر چه باشد به زودی اطلاعات بیشتری در این مورد دریافت خواهیم کرد. نظر شما چیست؟

منبع: DUalSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ارین

    مهمان

    سلام جناب من ps4 کپی خوره میخوام بریزم ولی بازیرو تو سیستم اکسترکت میکنم یه مارت نمیشه و چند تا پارت میشه ک نصب نمیشه رو دستگاه

    پاسخ دهید