بازی یوبی سافت
یحیی رحیمی

یوبی سافت: بازی‌ های حذف‌شده از استیم همچنان قابل دانلود هستند

یحیی رحیمی 22 تیر 1401 بدون دیدگاه
157 بازدید

شرکت یوبی سافت تصمیم به پایان پشتیبانی از پانزده بازی مختلف گرفته است. روز گذشته شاهد حذف بازی Assassin’s Creed Liberation از استیم بودیم و صفحه بازی نشان داد که امکان دانلود هم برای مالکان فراهم نیست. یوبی سافت در واکنش به آخرین اخبار بازی گفت که همچنان امکان دانلود و نصب فراهم است؛ اما بخش آنلاین و DLC این بازی‌ها از دسترس خارج می‌شوند و دیگر خبری از پشتیبانی آنلاین نیست.

گزارش‌های خبری از حذف کامل بازی Assassin’s Creed Libration HD و Silnet Hunter 5 خبر می‌داد. بسیاری از رسانه‌ها از جمله پارسی گیم به این قضیه پرداختند و سرنخ‌های اولیه، حاکی از حذف کامل بازی و عدم امکان دانلود دوباره بود. یوبی سافت به‌منظور روشن کردن قضیه و خارج کردن بازی‌کنان از سردرگمی در گفتگو با رسانه IGN گفت؛ مالکان بازی همچنان می‌تواند به دانلود و اجرای آن‌ها بپردازند. متن کامل بیانیه خبری به شرح زیر است:

همان‌طور که در مطلب قبلی اشاره کردیم؛ تنها DLC و ویژگی‌های آنلاین تحت تأثیر قرار می‌گیرند. مالکان فعلی این بازی‌ها، همچنان امکان دسترسی، اجرا و دانلود دوباره را دارند. تیم‌ها ما با همکاری شرکایمان در حال آپدیت کردن اطلاعات موجود در تمام فروشگاه‌ها برای بازی‌کنانی هستند که از روز اول سپتامبر تحت تأثیر قرار می‌گیرند. ما همیشه از تمام توانمان برای نگه‌داشتن بازی‌های قدیمی در بهترین شرایط ممکن برای بازی‌کنان استفاده کرده‌ایم و این کاری است که فعلاً در حال انجام آن هستیم.

بازی یوبی سافت

پایان پشتیبانی از 15 بازی یوبی سافت

شرکت‌های انتشار بازی از جمله پلی استیشن در طی هفته‌های اخیر، تصمیم‌های بحث‌برانگیزی گرفته‌اند. سونی رسماً فیلم‌های خریده‌شده در کشورهای آلمان و اتریش را از فهرست آثار خریده‌شده کاربران حذف می‌کند و بار دیگر بحث در مورد بقاء محتوای دیجیتالی را گرم کرده است. بسیاری نوشته‌اند که محتوای دیجیتال همچنان تحت تأثیر سیاست شرکت‌ها قرار دارد و به همین دلیل، دیسک یا نسخه فیزیکی یک بازی را ترجیح می‌دهند. این در حالی است که صنعت بازی به دنبال حذف کامل سخت‌افزار است.

طبق گفته یوبی سافت، مالکان Assassin’s Creed Liberation HD همچنان امکان دانلود و استفاده از بازی را خواهند داشت؛ اما افراد جدید دیگر امکان خرید را نخواهند داشت. تمامی ویژگی‌های آنلاین و دسترسی به DLC و محتوای الحاقی نیز برچیده می‌شود. در چنین زمانی، دانلود بازی از پارسی گیم را به شما پیشنهاد می‌کنیم و باید بگوییم که این بازی‌ها همچنان روی سرورهای ما باقی می‌ماند و برعکس یوبی‌سافت، پشتیبانی از آن‌ها قطع نمی‌شود.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.