بازی Assassin's Creed: Liberation HD
یحیی رحیمی

امکان دانلود و نصب بازی Assassin’s Creed: Liberation HD لغو شد

یحیی رحیمی 20 تیر 1401 بدون دیدگاه
1,548 بازدید

یوبی سافت هفته گذشته از پایان پشتیبانی آنلاین پانزده بازی مختلف خبر داد و فهمیدیم که اساسینز کرید و فارکرای‌های پیشین از دسترس خارج می‌شوند. این شرکت فرانسوی از حذف کامل سه بازی خبر داده که Assassin’s Creed: Liberation HD نیز یکی از آن‌هاست. این سه بازی قرار است به‌صورت کامل غیرقابل اجرا شوند و اگر آن‌ها را خریده‌اند و میان عناوین استیم شما قرار دارند؛ دیگر قادر به اجرای آنها نخواهید بود و امکان دانلود فایل نیز وجود ندارد. البته گیم پلی آفلاین همچنان بدون تغییر می‌ماند.

طبق آخرین اخبار بازی، پشتیبانی آنلاین تعدادی از بازی‌های منتشرشده از سال 2009 تا 2019 به اتمام رسیده و سرورهای این بازی‌ها خاموش می‌شوند. این عناوین شامل اساسینز کرید 2، اسپلینتر سل و Far Cry 3 می‌شوند. یوبی سافت اعلام کرد که حذف سرورهای آنلاین به آنها اجازه تمرکز روی ارائه پشتیبانی بهتر برای بازی‌های جدید را فراهم می‌کند و دیگر امکان زنده نگه‌داشتن سرورها از تاریخ اول سپتامبر وجود ندارد.

از روز اول سپتامبر، فعالیت‌هایی مانند بخش چندنفره، اتصال اکانت یوبی سافت به بازی و تمامی ویژگی‌های آنلاین حذف می‌شود. فرایند دانلود و نصب نیز غیرفعال می‌شود و در نتیجه نمی‌توان بازی را به‌صورت آنلاین از استیم و فروشگاه یوبی‌سافت دانلود کرد. حال مشخص شده که بازی Assassin’s Creed: Liberation HD و چندین اثر دیگر به‌طور کامل حذف می‌شوند و دیگر قابل‌اجرا نیستند. این قضیه در مورد دو بازی Space Junkies و Silent Hunter 5 نیز صدق می‌کند.

دانلود Assassin's Creed: Liberation HD

پایان پشتیبانی از Assassin’s Creed: Liberation HD

یوبی سافت دلیل حذف بازی Space Junkies را ماهیت آنلاین آن خوانده و اینکه بازی بدون اتصال اینترنت، عملاً غیرقابل اجراست. در عین حال، خرید بازی Assassin’s Creed: Liberation HD از استیم امکان‌پذیر نیست و اگر به صفحه بازی سر بزنید، خواهید دید که فروش بازی به درخواست ناشر متوقف شده است. امکان دانلود بازی از روز اول سپتامبر غیرفعال می‌شود و اگر قبلاً این بازی را خریده‌اید؛ باید بگوییم که تنها اسم آن در کلکسیون عناوین شما موجود خواهد بود و مرگ بازی عملاً اعلام شده است.

طرفداران و بازی‌کنان این سه اثر دچار شک شده‌اند و باور نمی‌کنند که دیگر حتی امکان دانلود بازی را ندارند. گفتنی است این بلایی است که سر اکثر بازی‌های قدیمی می‌آید و پس از مدتی، دیگر پشتیبانی از آنها متوقف می‌شود. شرکت Embracer مدتی پیش از پروژه‌ای خبر داد که بازی‌های قدیمی را زنده نگه می‌دارد. اشاره آنها به پلتفرمی بود که بتوان همچنان عناوین قدیمی را تجربه کرد. اگر می‌خواهید بازی Assassin’s Creed: Liberation HD را تجربه کنید؛ بهترین راه دانلود از پارسی گیم خواهد بود.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.