بازی Fall Guys
یحیی رحیمی

سیستم مورد نیاز و حجم فایل دانلود بازی Fall Guys

یحیی رحیمی 8 تیر 1401 بدون دیدگاه
4,064 بازدید

با رایگان شدن بازی فال گایز و انتشار آن برای پلتفرم ایکس باکس و نینتندو سوییچ، وقت آن است که این بازی تفننی محبوب را دانلود کنیم؛ اما قدم اول برای دانلود بازی Fall Guys چیست؟ بدون شک اطلاع از حجم فایل و همچنین سیستم مورد نیاز ضروری است و این مطلب برای شما نگارش شده تا بتوانید اطلاعات کاملی در مورد حجم بازی Fall Guys در پلتفرم‌های مختلف از جمله کامپیوتر، پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو دریافت کنید. همراه پارسی گیم باشید.

بازی Fall Guys در میانه قرنطینه خانگی به یکی از عناوین پرطرفدار تبدیل شد که میلیون‌ها نفر بازی‌کننده در سراسر جهان را مشغول ساخت. فضای کارتونی و بامزه بازی در کنار المان‌های چندنفره و حالت‌های وسیع باعث شد تا این اثر در همان روزهای اول، ده‌ها هزار بار دانلود شود. استقبال از بازی به اندازه‌ای بود که منجر به رایگان شدن و انتشار نسخه‌های ایکس باکس و نینتندو سوییچ شد. وقت آن است که نگاهی به حجم بازی Fall Guys بیندازیم و سپس شروع به دانلود آن کنیم.

حجم بازی Fall Guys

سیستم مورد نیاز Fall Guys

سیستم مورد نیاز Fall Guys طبق اطلاعات درج‌شده در صفحه استیم بدین شرح است. برای اجرای بازی با پایین‌ترین کیفیت، نیازمند پردازنده اینتل Core i5 به همراه هشت گیگابایت رم هستید. لازم است ویندوز 10‌ با معماری 64 بیت روی سیستم شما نصب باشد و در ادامه کارت گرافیک انویدیا GTX 660 یا AMD Radeon HD 7950 به بالا را داشته باشید. طبق اطلاعات استیم، فضای موردنیاز برای نصب فال گایز، دو گیگابایت است؛ اما حجم فایل دانلود فراتر از این رقم است. گفتنی است بازی فال گایز دیگر روی استیم در دسترس نیست و به فروشگاه اپیک گیمز منتقل شده است.

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • نیازمند سیستم‌عامل 64 بیت
  • سیستم‌عامل: Windows 10 64bit only
  • پردازنده: Intel Core i5 or AMD
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GTX 660 or AMD Radeon HD 7950
  • شبکه: Broadband Internet connection
  • فضای خالی: 2 گیگابایت (4 گیگابایت در نهایت)
  • توضیحات اضافه: استفاده از دسته پیشنهاد می‌شود

سیستم مورد نیاز Fall Guys

حجم بازی Fall Guys

به دلیل آنکه استودیو توسعه‌دهنده بازی توسط اپیک گیمز خریده شده؛ امکان دانلود فال گایز در استیم وجود ندارد. این در حالی است که بازی ابتدا برای این شبکه و کنسول پلی استیشن منتشر شد. اگر بخواهید این اثر گروهی را روی کامپیوتر تجربه کنید، نیاز به نصب اپیک گیمز استور دارید. حجم بازی Fall Guys برای کامپیوتر 3.4 گیگابایت است. می‌توانید بک آپ Fall Guys را به‌صورت نیم‌بها از پارسی گیم دانلود کنید و دیگر نیازی به دانلود با سرعت کم و دردسرساز نخواهید داشت.

حجم فال گایز برای کنسول نینتندو سوییچ که به‌تازگی این نسخه آن در دسترس قرار گرفته نیز 1.8 گیگابایت است. البته این رقم ممکن است بسته به زمان انتشار تفاوت پیدا کند و فعلاً حدود 2 گیگابایت فضا برای دانلود لازم است. اگر می‌خواهید روی سوییچ بازی کنید، ابتدا یک فایل 40 مگابایتی از استور دانلود می‌شود و سپس فرایند دانلود فایل اصلی شروع می‌شود. این بازی به دو حالت 720p @30fps و 1080p@30fps در دسترس است.

حجم بازی Fall Guys برای کنسول ایکس باکس 3.63 گیگابایت است. در صورتی که همین‌الان به استور ایکس باکس مراجعه کنید و شروع به دانلود کنید، این حجم ثابت خواهد بود. در نظر داشته باشید که این رقم برای فصل اول بازی است و به احتمال زیاد تغییر می‌کند. این حجم برای نسخه پلی استیشن اندکی بیشتر است و کافی است 11.53 گیگابایت دانلود کنید. خبر خوب آن است که می‌توانید دیتا به همراه آپدیت‌ها را از پارسی گیم دریافت کنید.

اگر این چند بند شما را گیج کرده و تنها دنبال رقم هستید، خلاصه زیر را از دست ندهید:

حجم Fall Guys در پلتفرم‌های مختلف

  1. کامپیوتر: 3.4 گیگابایت
  2. ایکس‌باکس: 3.87 گیگابایت
  3. نینتندو سوییچ: 1.8 گیگابایت
  4. پلی‌استیشن: 11.55 گیگابایت
Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

برای دانلود بازی Fall Guys از فروشگاه اپیک گیمز چقدر حجم نیاز دارم؟

حجم بازی Fall Guys برای کامپیوتر 3.4 گیگابایت است. می‌توانید بک آپ Fall Guys را به‌صورت نیم‌بها از پارسی گیم دانلود کنید و دیگر نیازی به دانلود با سرعت کم و دردسرساز نخواهید داشت.

۱
آیا بازی Fall Guys برای موبایل در دسترس است؟

بازی Fall Guys فعلا برای موبایل در دسترس نیست؛ اما خبر خوب آن است که حق امتیاز ساخت نسخه موبایل فروخته شده و این نسخه در حال ساخت است. اگر چند ماهی دندان روی جگر بگذارید، می‌توانید فال گایز موبایل را هم از پارسی گیم دانلود کنید!

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.