بازی اساسینز کرید
یحیی رحیمی

تعداد سازندگان 6 بازی جدید اساسینز کرید افزایش یافت

یحیی رحیمی 27 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
213 بازدید

شرکت یوبی‌سافت تعداد کارمندانی که روی بازی اساسینز کرید کار می‌کنند را چهل درصد افزایش داده است. این کمپانی فرانسوی روی سه بازی جدید از سری Assassin’s Creed کار می‌کند، اما گزارش جدید نشان می‌دهد که چهار بازی بیشتر هم در مرحله آزمایشی قرار دارند. یوبی‌سافت سرمایه‌گذاری زیادی روی این سری انجام داده است و به دنبال افزودن افراد بیشتری برای کار روی این سری است. خبری که چندان برای طرفداران بازی Beyond Good and Evil خوشایند نخواهد بود.

استفن توتیلو، گزارشگر Axios Gaming در جلسه مالی اخیر یوبی‌سافت شرکت داشته است. او گفته است که بیش از دو هزار نفر در حال کار روی بازی‌های جدید اساسینز کرید هستند. آن‌ها می‌خواهند تعداد این افراد را چهل درصد افزایش دهند تا سوخت بیشتری به پروژه‌های بلندپروازانه خود برسانند. به عبارت دیگر، یوبی‌سافت تمام سرمایه خود را در اختیار این سری قرار می‌دهد و اساسینز کرید به مهم‌ترین محصول یوبی‌سافت برای سال‌های آتی تبدیل می‌شود.

یوبی‌سافت وضعیت مالی نابسامانی دارد و در طی سال مالی گذشته، پانصد میلیون دلار ضرر کرده است. مدیرعامل این شرکت به دنبال استخدام افراد جدید نیست و به نظر می‌رسد که توانایی این کار را ندارد. آن‌ها برای اینکه تعداد توسعه‌دهندگان اساسینز کرید را به میزان چهل درصد افزایش دهند، کارمندان دیگر پروژه‌ها را جذب می‌کنند. در واقع از تعداد توسعه‌دهندگان دیگر پروژه‌ها کاسته می‌شود تا به تعداد توسعه‌دهندگان Assassin’s Creed اضافه شود. این خبر بدی برای طرفداران بازی فراسوی نیک و بد 2 است و ممکن است که این دنباله، هیچ‌گاه منتشر نشود.

بازی اساسینز کرید Assassin's Creed

بازی های جدید اساسینز کرید

یوبی‌سافت در حال حاضر 700 نفر را به اشکال مختلف اخراج کرده است و همچنین استخدام افراد جدید نیز با محدودیت شدید دنبال می‌شود. در عین حال خبرهای جدای کارمندان باسابقه به دلیل شرایط کاری دشوار و سمی شنیده می‌شود. گزارش مالی جدید حاکی از ساخت 6 بازی اساسینز کرید به‌صورت هم‌زمان است. از سه بازی آن‌ها خبر داریم. Assassins Creed Mirage در شرف انتشار است. پروژه Hexe‌ و پروژه Red نیز در دست تولید قرار دارند. خبرهایی از دو پروژه‌ دیگر با نام‌های مستعار Jade و Invictus هم شنیده می‌شود. به‌طور کل شش بازی جدید در حال ساخت هستند.

می‌دانیم که اساسینز کرید میراژ در بغداد جریان دارد و پروژه Red هم به عصر سامورایی‌های ژاپن می‌پردازد. بازی Hexe قرار است یک پرچم‌دار برای این سری باشد و بازی بسیار متفاوتی با دیگر عناوین منتشرشده است. در نهایت Jade در چین باستان جریان دارد و پروژه Invictus هم یک بازی چندنفره و آنلاین است. به‌طور کل، طرفداران این سری مشهور باید انتظار عناوین متعددی در طی سال‌های آتی را داشته باشند. یوبی‌سافت اساسینز کرید را به مهم‌ترین پروژه خود تبدیل کرده است و 40 درصد توسعه‌دهندگان بیشتر برای سرعت بخشیدن به تولید اختصاص داده است.

منبع: ComicBook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.