ایکس باکس گیمزکام 2022
یحیی رحیمی

حضور مایکروسافت در گیمزکام 2022 تایید شد

یحیی رحیمی 16 تیر 1401 بدون دیدگاه
82 بازدید

مایکروسافت نمایش زنده‌ای با همکاری بتسدا در خرداد امسال برگزار کرد و از بازی‌هایی که قرار است امسال منتشر شوند؛ رونمایی کرد. با نزدیک شدن به کنفرانس گیمزکام 2022، حضور ردموندی‌ها در این مراسم تایید شد و بار دیگر شاهد کنفرانس زنده‌ای از سوی تیم ایکس باکس خواهیم بود. مشخص نیست که چه بازی‌هایی در کنفرانس جدید مایکروسافت نمایش داده می‌شوند؛ اما تمرکز روی عناوینی است که قبلاً معرفی شده‌اند و خبری از بازی جدید نیست.

به گزارش پارسی گیم، گیمزکام 2022 پس از مدت‌ها به‌صورت حضوری برگزار می‌شود. بخشی از برنامه حضوری خواهد بود و بخش دیگر نیز به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد که در طی سه سال اخیر، فرصت برگزاری آن به فرمت قبلی پیش نیامده است. شرکت‌های بازی‌سازی مختلفی در Gamescom 2022 شرکت خواهند کرد و برای نمونه حضور یوبی‌سافت تایید شده و حال مایکروسافت نیز به این فهرست اضافه شده است.

اطلاعات اندکی از فهرست بازی‌های مایکروسافت در گیمزکام 2022 در دست است. ایکس باکس تنها گفته که تمرکز اصلی این کنفرانس روی بازی‌های معرفی‌شده و عناوینی است که قرار است در دوازده ماه آینده منتشر شوند. با این حساب، خبری از بازی جدید نیست و قرار نیست از پروژه‌های تازه رونمایی شود. مایکروسافت امسال تصمیم به حذف تریلر CGI گرفت و تنها تریلر گیم پلی در کنفرانس‌های امسال نمایش داده می‌شود.

مایکروسافت گیمزکام 2022 ایکس باکس

حضور مایکروسافت در گیمزکام 2022

به نظر می‌رسد که کنفرانس جدید ایکس باکس مشابه رویداد ماه گذشته با همکاری بتسدا باشد که با نمایش تریلر گیم پلی Starfield پایان یافت. مایکروسافت در مورد گیمزکام امسال نوشت: «طرفداران در اروپا و سراسر جهان انتظار دریافت خبرهای جدید از بازی‌های معرفی‌شده برای ایکس‌باکس در طی دوازده ماه آینده را داشته باشند. شانس آن را داریم که بار دیگر با جامعه طرفداران به‌صورت حضوری دیدار کنیم».

به نظر می‌رسد که اشاره مایکروسافت به طرفداران در سراسر جهان، برگزاری رویداد به‌صورت نیمه‌حضوری و نیمه مجازی است. درنتیجه استریم زنده‌ای مشابه با برنامه اخیر جف کیلی خواهیم دید. این خبر در حالی اعلام می‌شود که چندین شرکت بزرگ از حضور در کنفرانس گیمزکام 2022 صرف‌نظر کرده‌اند. عدم حضور سونی، اکتیویژن بلیزارد و تیک‌تو تایید شده است و آن‌ها، علاقه‌ای به نمایش بازی‌هایشان در این کنفرانس آلمانی ندارند. ایکس‌باکس برخلاف شرکت‌‌های نام‌برده شده به رویداد سالانه که در اروپا برگزار می‌شود؛ احترام گذاشته است.

در حال حاضر، حضور یوبی سافت و باندای نامکو تایید شده است. البته کنفرانس Ubisoft Forward در سپتامبر برگزار می‌شود و بعید است که این ناشر فرانسوی با دست پر به گیمزکام برود. رویداد Gamescom 2022 در تاریخ دوم شهریور آغاز می‌شود و تا ششم شهریور ادامه خواهد یافت.

منبع: Eurogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.