یوبی سافت گیمزکام
یحیی رحیمی

حضور یوبی سافت در رویداد گیمزکام 2022 تایید شد

یحیی رحیمی 7 تیر 1401 بدون دیدگاه
41 بازدید

یوبی سافت با انتشار توییت تازه‌ای، رسماً حضورش در رویداد گیمزکام 2022 را تایید کرد. کنفرانس امسال با حضور شرکت‌های بازی‌سازی مختلفی برگزار می‌شود و انتظار رونمایی از بازی‌های متنوعی را داریم. یوبی سافت در رویداد Summer Game Fest امسال حضور نداشت و برخلاف سنت سالانه، ترجیح داد که در زمان دیگری از بازی‌های خود رونمایی کند.

به گزارش پارسی گیم، شرکت یوبی سافت در صفحه توییتر خود نوشت: «شما را در Gamescom خواهیم دید. 24 تا 28 اوت، منتظر خبرهای بیشتر باشید». همین توییت کوتاه کافی بود تا حضور این ناشر فرانسوی در رویداد امسال تایید شود. برگزارکنندگان گیمزکام 2022 مدعی هستند که بیش از 250 شرکت مختلف در رویداد امسال حضور خواهند داشت؛ اما فعلاً تنها چند ناشر بزرگ مانند باندای نامکو، THQ Nordic و Kock Media اعلام حضور کرده‌اند.

شرکت‌های سونی، نینتندو، اکتیویژن بلیزارد و Take-Two در میان ناشران هستند که در رویداد امسال حضور ندارند. عدم حضور سونی در گیمزکام 2022 با انتشار بیانیه کوتاهی تایید شد و به نظر می‌رسد که سونی، علاقه‌ای به رونمایی از بازی جدید در این مراسم ندارد. پلی استیشن از سال 2018 تابه‌حال، ترجیح داده تا رویدادهای ویژه خود را برگزار کند و نیازی به برنامه‌ریزی برای حضور در مراسم‌های دیگر ندارد.

گیمزکام 2022‌ یوبی سافت

حضور یوبی سافت در گیمزکام 2022

رویداد Gamescom تنها به رونمایی از بازی‌های جدید ختم نمی‌شود و ناشران، دموهای جدیدی از بازی‌های در حال توسعه به نمایش می‌گذارند. شروع پاندمی کرونا و افزایش فشار کاری باعث شده تا استودیوهای بازی‌سازی، علاقه‌ای به ساخت دمو برای نمایش آن در رویدادهایی مانند گیمزکام ندارند و ترجیح می‌دهند که بازی خود را به‌صورت مستقل نمایش دهند. رشد شبکه‌های اجتماعی نیز باعث شده تا نیازی به نمایش حضوری بازی‌ها وجود نداشته باشد.

گفتنی گیمزکام 2022 با ترکیبی از کنفرانس‌های حضوری و مجازی در تاریخ 2 شهریور آغاز به کار می‌کند و اختتامیه آن نیز 6 شهریور خواهد بود. رویداد امسال مانند سال‌های گذشته در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود و هم‌زمان کنفرانس‌های آنلاین نیز به کار خود ادامه می‌دهند. یوبی سافت اوایل ماه گذشته تایید کرد که در هیچ‌کدام از رویدادهای نمایش محصول ماه ژوئن شرکت نخواهد کرد و در تاریخ دیگری از بازی‌های خود رونمایی می‌کند.

خالق بازی اساسینز کرید پس از برگزاری Ubisoft Forward به‌صورت مجازی، ادعا کرد که فرمت آنلاین موفقیت بزرگی بوده و تعداد بینندگان از کنفرانس‌های E3 بیشتر بوده است. این ناشر فرانسوی قرار است در ماه سپتامبر از آینده بازی اساسینز کرید پرده بردارد و در عین حال، برنامه‌ریزی برای معرفی دوباره Skull and Bones نیز انجام شده است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.