Gamescom 2022 گیمزکام 2022
محمد صادق شجاعی

شرکت سونی در نمایشگاه گیمزکام 2022 حضور نخواهد داشت

محمد صادق شجاعی 2 تیر 1401 بدون دیدگاه
89 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت سونی اعلام کرده است در نمایشگاه گیمزکام 2022 حاضر نخواهد بود. به همین دلیل نباید انتظار معرفی آثار جدید یا نمایش تریلر‌های تازه از بازی‌های پلتفرم پلی استیشن در جریان نمایشگاه Gamescom 2022 را داشته باشید.

نشریه آلمانی Games Wirtschaft اعلام کرده که شرکت سونی به عنوان مالک پلتفرم پلی استیشن، تصمیم گرفته است در نمایشگاه Gamescom در سال جاری شرکت نکند. پس از این خبر، شرکت سونی با انتشار بیانیه‌ای عدم حضور خود در نمایشگاه گیمزکام 2022 را به صورت رسمی تایید کرده و اعلام کرده است که در جریان رویداد Opening Night Live هیچ اثری از این شرکت رونمایی نخواهد شد.

سونی تنها شرکت فعال در صنعت بازی‌های ویدیویی نیست که در نمایشگاه Gamescom 2022 حاضر نخواهد بود. پیش از این شرکت‌های Take-Two و Nintendo از عدم حضور در نمایشگاه مذکور خبر داده‌اند. شرکت نینتندو اوایل ماه جاری بیانیه‌ای برای رسانه Games Wirtschaft ارسال کرد که در قالب آن از دلایل عدم حضور در گیمزکام 2022 گفته است. بر اساس این بیانیه، «پس از بررسی دقیق نینتندو تصمیم گرفته است که در رویداد شهر کلن شرکت نکرده» و در عوض در رویداد‌های منطقه‌ای در سراسر آلمان حضور داشته باشد.

نمایشگاه Gamescom 2022 در بازه زمانی 24 تا 28 اوت (2 تا 6 شهریور) برگزار خواهد شد. این اولین رویداد حضوری گیمزکام از زمان آغاز پاندمی کرونا است. علاوه بر بخش حضوری، نمایشگاه گیمزکام 2022 دارای رویداد‌های آنلاین خواهد بود که علاقه‌مندان در سراسر دنیا می‌توانند آن‌ها را تماشا کنند.

Gamescom 2022 گیمزکام 2022

Take-Two و Nintendo نیز در گیمزکام 2022 حضور ندارند

فلیکس فالک، برگزار‌کننده نمایشگاه Gamescom 2022، در مصاحبه با رسانه GamesIndustry گفته است: «ما مطمئن هستیم که گیمزکام دوباره بزرگترین رویداد بازی در جهان خواهد بود. اما نمایشگاه امسال در مقیاس مشابه با سال 2019 برگزار نمی‌شود. ما رکورد جدیدی ثبت نخواهیم کرد و به تعداد محدودی بلیط خواهیم فروخت. تعداد نهایی به اتفاقات ماه‌های آینده و انعطاف‌پذیری ظرفیت ما بستگی دارد. چالش امسال ترکیب آموخته‌هایمان از برگزاری رویداد آنلاین با دستاورد‌های سال‌های قبل در برگزاری رویداد حضوری است. افراد زیادی داریم که تا حالا به صورت حضوری نمایشگاه Gamescom را تجربه نکرده‌اند، اما در دو سال گذشته با ما همکاری کرده‌اند. امسال این امکان را فراهم کردیم که نمایشگاه گیمزکام را به صورت آنلاین تجربه کنید. با این حال هسته اصلی این رویداد همواره به حضور فیزیکی مرتبط می‌شود».

نمایشگاه گیمزکام 2022 به دلیل تغییرات آب و هوایی امکانات مختلفی را فراهم کرده است. برای مثال در طول نمایشگاه افراد می‌توانند از وسایل حمل و نقل عمومی به صورت رایگان استفاده کنند. علاوه بر این برگزار‌کنندگان از غرفه‌‌داران می‌خواهند که با توجه به اندازه غرفه خود به پروژه‌های بهبود شرایط آب و هوا کمک مالی کنند. یکی دیگر از بخش‌های نمایشگاه Gamescom 2022، ادامه فروش اختیاری «بلیط سبز» است که سرمایه جمع‌آوری شده از طریق آن به بازسازی جنگل‌ها در حومه آلمان اختصاص داده می‌شود.

نظر شما در مورد عدم حضور سونی در نمایشگاه گیمزکام 2022 چیست؟ به نظر شما فقدان سونی، نینتندو و تیک تو چه تاثیری در این نمایشگاه خواهد گذاشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.