Tom Clancy's Splinter Cell
یحیی رحیمی

کارگردان قبلی بازی Splinter Cell به یوبی‌سافت برگشت

یحیی رحیمی 1 بهمن 1398 بدون دیدگاه
646 بازدید

تغییرات بزرگی در یوبی‌سافت در حال شکل گیری است. این کمپانی فرانسوی بعد از شکست بازی Ghost Recon Breakpoint تصمیم به تغییرات بزرگی گرفت. یوبی‌سافت چند روز پیش نیز از تصمیم خود تغییر تیم تحریریه گفت. این تیم در واقع متشکل از کارگردان های بزرگی است که کیفیت بازی های مختلف در استودیو را تامین می کنند و به تیم های مختلفی مشاوره می دهند. در ادامه این اقدامات، کارگردان قبلی بازی Splinter Cell نیز به استودیو برگشته است.

Maxime Beland در پروفایل LinkedIn خود از برگشت به کار در کمپانی یوبی‌سافت خبر داده است. او چند ماهی است که در Epic Games کار می کرد و جالب است که قبل از آن نیز برای مدت زیادی در یوبی‌سافت حضور داشت. ممکن است اقدامات یوبی‌سافت باب میل او نبوده باشد و برای همین این شرکت خوش نام را ترک کرده است و حالا با تغییرات انجام گرفته بازگشته است.

او حدود 20 سال در یوبی‌سافت حضور داشت و در این سالها روی پروژه های بزرگی مانند Assassin’s Creed، Far Cry 4 و Far Cry 5 کار کرده است. قبل از این نیز کارگردانی چندین بازی بزرگ مانند Rainbow Six: Vegas، Splinter Cell: Conviction و Splinter Cell: Blacklist بوده است. او همچنین بخش تورنتوی یوبی‌سافت را نیز مدتی پیش راه انداخت و می توان گفت که مهره بسیار مهمی برای این کمپانی حساب می شود.

Beland حالا به تیم تحریریه جدید پیوسته است و به دنبال جهت دهی به آینده یوبی‌سافت است. بدون شک کارنامه کاری فوق العاده او هیچ شکی در این مورد باقی نمی گذارد. با توجه به اینکه حضور زیادی در ساخت بازی های Splinter Cell داشته است ممکن است که نسخه جدید این بازی برای عرضه روی نسل بعدی کنسول ها در دست ساخت باشد. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.