Valkyrie Elysium
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی Valkyrie Elysium اعلام شد

یحیی رحیمی 14 تیر 1401 بدون دیدگاه
207 بازدید

فروشگاه پلی‌استیشن برای چندین دقیقه، تاریخ انتشار Valkyrie Elysium را فاش کرد و سپس این تاریخ از دید کاربران پنهان شد. بازی نقش آفرینی جدید شرکت اسکوئر انیکس قرار است در 28 سپتامبر (6 مهر ‍1401) برای کنسول پلی استیشن منتشر شود. احتمال این وجود دارد که این تاریخ تغییر پیدا کند و اسکوئر انیکس فعلاً این تاریخ و این خبر را تائید نکرده است.

به گزارش پارسی گیم، رده‌بندی سنی بازی Valkyrie Elysium در کشورهای برزیل، کره جنوبی و حتی ایالات متحده انجام شده و این مسئله نشان می‌داد که انتشار بازی در شرف وقوع است. علاوه بر اعلام تاریخ انتشار Valkyrie Elysium توسط فروشگاه‌ پلی‌استیشن، تریلر کوتاهی از روند بازی نیز فاش شده است که بخش‌های کوتاهی از گیم‌پلی را نشان می‌دهد.

با توجه به آنکه تاریخ انتشار بازی از صفحه فروشگاه حذف شد؛ ممکن است تغییراتی در زمان انتشار بازی برای غرب و شرق وجود داشته باشد. تمامی گزارش‌ها از انتشار بازی نقش‌آفرینی اسکوئر انیکس در پایان ماه سپتامبر خبر می‌داند و 28 سپتامبر با اخبار بازی پیشین هم‌خوانی دارد. Square Enix بازی‌های زیادی برای انتشار در این چند هفته خواهد داشت و باید The DioField Chronicle و Forspoken را منتشر کند و چندین پروژه دیگر نیز آماده‌سازی شده‌اند.

تاریخ انتشار Valkyrie Elysium 

آخرین اخبار بازی Valkyrie Elysium 

با اعلام تاریخ انتشار Valkyrie Elysium، صفحه توییتر بازی نیز شروع به کار کرد و با انتشار تصویر جدیدی نوشت: «خود را آماده تریلر جدید بازی کنید». مشخص است که ناشر به‌زودی با انتشار تریلر جدید، تاریخ انتشار فاش‌شده را تائید خواهد کرد. مدت‌هاست که خبری از این بازی نیست و بخشی از قسمت جدید State of Play و رویداد تابستانی امسال نیز نبود؛ با این حال به‌زودی اطلاعات بیشتری در مورد آن دریافت خواهیم کرد.

گفتنی است تریلر گیم پلی برای مدت کوتاهی در دسترس قرار گرفت و سپس حذف شد. تریلر شامل تاریخ انتشار و همچنین لحظاتی از نبرد با شمشیر بود که یکی از ویژگی‌های برجسته این بازی به شمار می‌رود. بازی جدید ادامه‌دهنده راه والکری است که باید جهان را نجات دهد. بازی‌کنان با دشمنان مختلفی روبه‌رو می‌شوند و در حال حاضر سه کلاس شخصیتی معرفی شده است که همگی را می‌توان هنگام مبارزه فراخواند.

تریلر همچنین نگاهی به باس‌های بازی، سلاح‌های جدید و همچنین دشمن اصلی می‌اندازد. در پایان نیز یک گرگ را مشاهده می‌کنیم که به نظر همان Fenrir باش شد. او یکی از باس‌های بازی Valkyrie Profile بود. باید منتظر خبرهای بیشتری در مورد نقش او در بازی باشیم. گفتنی است بازی Valkyrie Elysium برای PS4، PS5، کامپیوتر و نینتندو سوییچ در دست‌ساخت است. این بازی برای ایکس باکس منتشر نمی‌شود.

منبع: Pushsquare

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.