دانلود بازی Active DBG Braves Rage برای PC
دانلود بازی Active DBG Braves Rage برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Active DBG Braves Rage برای PC

پارسی گیم 12 تیر 1401 بدون دیدگاه
1,802 بازدید

دانلود بازی Active DBG Braves Rage برای کامپیوتر

دو پدیده به تازگی در صنعت گیم به شهرتی باور نکردی رسیده‌اند. یک سبک روگ لایک که در اکثر بازی‌های اکشن مستقل تا حدودی از المان‌هایش استفاده می‌شود و یکی هم سبک کارت بازی که استفاده از آن می‌تواند مکانیک‌های اعتیادآور و جذابی را در هر عنوانی خلق کند. حال تصور کنید که یک استودیو، دست به ترکیب کردن این دو سبک زده و عنوانی را خلق می‌کند که از هر نظر جذاب و سرگرم کننده است. این دقیقاً کاری است که تیم مستقل ISVR با بازی جدیدش یعنی Active DBG Braves Rage انجام داده است. این بازی یکی از جالبت ترین ایده‌های سال 2022، یعنی بازی‌های کارتی روگ لایک را در اختیار دارد.

بازی Active DBG Braves Rage که با اسم عجیبش در همان نگاه اول گیمرها را به سوی خود جذب می‌کند، یک بازی متفاوت از دیگر آثار مستقل درون بازار است. این بازی در ظاهر شبیه به آثار اکشن دو بعدی است که با کمی تجربه، شما را به دنیای عجیب و دیوانه‌وار مبارزات کارتی‌اش دعوت می‌کند. شما با انجام هر حرکت می‌توانید شاهد رخ دادن اکشنی از سوی شخصیت‌ها باشید که نیازمند دقت و خلاقیت فراوانی است. Active DBG Braves Rage همچنین المان‌های سبک نقش آفرینی را شامل می‌شود که گیم پلی از پیش پیچیده را حتی دشوارتر و درگیر کننده‌تر کرده است؛ البته تمام این خلاقیت‌ها به نفع محصول نهایی بوده است.

بازی Active DBG Braves Rage از گرافیک زیبا و کارتونی ای برخوردار بوده که به واسطه رابط کاربری ساده و همچنین طراحی محیط‌های جالبش، در نگاه اول چشمانتان را به سوی خود خیره می‌کند. همان‌طور که گفتیم، این یک بازی روگ لایک است که یعنی تمام مبارزات و مراحل بازی به شکل کاملاً تصادفی ساخته می‌شوند و هیچ بازیکنی، تجربه‌ای مشابه با دیگری نخواهد داشت. اگر در بازار اشباع شده بازی‌های روگ لایک و حتی سبک کارتی، به دنبال پدیده‌ای خاص می‌گردید که شباهتی با بازی‌های دیگر نداشته باشد و روح و ظاهری کاملاً متفاوت را در اختیار داشته باشد، Active DBG Braves Rage برای شما است.

بازی Active DBG Braves Rage عنوانی در سبک نقش آفرینی با المان‌های روگ لایک و سیستم مبارزات کارتی است. این بازی از ظاهری جذاب و گیم پلی‌ای اعتیادآور برخوردار بوده که می‌تواند شما را برای ساعت‌ها جذب خلاقیت خود کند؛ پس وقت را تلف نکرده و همین حالا Active DBG Braves Rage را دانلود و تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Spacelines from the Far Out و Cannibal Crossing را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Active DBG Braves Rage برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/7/8/8.1/10 x86 and x64
Processor: Intel Core i5 Haswell or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GT 740 (2048 MB) or equivalent | Radeon HD 5770 (1024 MB)
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectSound Compatible Card with latest drivers

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/8.1/10 (64bit)
Processor: Intel Core2 Quad Q9300 (4 * 2500) or equivalent | AMD A10-5800K APU (4*3800) or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 460 (1024 MB) or equivalent | Radeon HD 7770 (1024 MB)
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectSound Compatible Card with latest drivers

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

8 unique playable characters, over 300 cards, 16 difficulty settings, and 8 different stages!
More exciting content is on the way!
Brave’s Rage is an active-time roguelite deckbuilding game. Our unique active-time card battle system allows players to activate “bullet-time”, find the perfect timing to attack or block, and follow up with powerful combos to deal with any situation they encounter during their adventure. Choose your braves, recruit your teammate, construct your deck, and defeat some of the most fearful foes to save the princess!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.