دانلود بازی Fallen Knight برای PC
دانلود بازی Fallen Knight برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Fallen Knight برای PC

پارسی گیم 31 تیر 1400 2 دیدگاه
2,874 بازدید

دانلود بازی Fallen Knight برای کامپیوتر

گاهی برای ساخت یک بازی ویدیویی بهتر است با سوژه‌های کلاسیک و موفق قدیمی پیش رفت و از نوآوری جلوگیری کرد. این کار ممکن است تکرار را وارد معامله کند اما از طرفی عنوانی پدید می‌آید که امتحانش را قبلاً پس داده است و برای بسیاری می‌تواند لذت‌بخش باشد. بازی Fallen Knight از استودیو FairPlay عنوانی بوده که فرمولی قدیمی و موفق را با تغییرات جزئی برای شما آماده کرده است.

شما در این بازی نقش یک شوالیه با زره پیشرفته و آینده‌گرایانه را بازی خواهید کرد که از نوادگان شاه آرتور معروف هستند. اینجا چندان دنبال داستان خاصی نباشید چون تمرکز سازندگان، گیم پلی اکشن، جذاب و چالش‌برانگیز آن بوده است. شما به دو شوالیه برای بازی کردن دسترسی دارید که هرکدام سبک مبارزه‌ای منحصربه‌فرد داشته و به‌طور متفاوتی به مصاف دشمنان می‌روند.

گیم پلی بازی مانند پلتفرمرهای دوبعدی بوده که مراحل آن، طیف وسیعی از دشمنان و چالش‌های فیزیکی را پیش پای شما قرار خواهد داد. دو شوالیه موجود در بازی Lancelot و Galahad نام دارند که هرکدام مسیر داستانی متفاوتی را دنبال خواهند کرد. اگر مسیر Lancelot را انتخاب کنید، می‌توانید بین کشتن و یا اسیر کردن دشمنان انتخاب کنید که در پایان‌های متفاوت بازی تأثیرگذار است. اما مسیر Galahad چالش‌برانگیزتر بوده و بازیکن در این مسیر فقط یک جان دارد و اگر بمیرد، باید دوباره از اول شروع کند.

مبارزات و پیشروی در مراحل بازی بسیار سریع و اکشن بوده که دلیل اصلی سرگرم‌کننده بودن Fallen Knight است. سبک و سیاق آینده‌گرایانه بازی و دشمنان و سلاح‌های مختلف آن، تا حدودی بازی را از کلیشه‌ای شدن نجات داده است. چالش‌برانگیز بودن بازی از دیگر نکات مثبت آن است که باعث می‌شود عکس‌العمل و دقت خود را بالاتر ببرید. درمجموع، اگر دنبال یک پلتفرمر اکشن و مهیج هستید، Fallen Knight گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Hollow Knight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Fallen Knight با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows7 / Windows8 / Windows10
Processor: 2.5Ghz

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Fallen Knight is a futuristic knight’s tale that lets players take on the role of a Knight of the Round Table. Play as Lancelot or Galahad the 50th, descendants of the legendary knights from King Arthur’s tales, and face off against unique enemy heroes; each with a dark past of their own. Expect a Dark Souls-esque challenging experience coupled with a fast-paced sword action gameplay that will punish players for every little mistake, and reward generously with every victory.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    y.s

    مهمان

    سلام من وقتی بازی رو ران کردم داخل مرحله شدم و تا یه قسمنی رفتم اما یه دفعه وایساد و این خطا رو آورد: fatal error error reading application id. please either write it to steam_appid.txt or use the launcher!
    وقتی اوکی رو می زدم هم بازی بسته می شد . چند بار هم امتحان کردم اما بازم همونطوری شد

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به y.s

      پشتیبانی

      سلام
      بازی را کرک کنید