دانلود بازی Cannibal Crossing برای PC
دانلود بازی Cannibal Crossing برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Cannibal Crossing برای PC

پارسی گیم 20 خرداد 1401 بدون دیدگاه
2,138 بازدید

دانلود بازی Cannibal Crossing برای کامپیوتر

ژانر کمدی پتانسیل بالایی برای تبدیل کردن یک بازی معمولی به اثری به‌یادماندنی و سرگرم کننده را دارد. بازی‌های کمدی می‌توانند علاوه بر سرگرم کردن شما، لبخندی نیز بر لب‌هایتان بنشانند. عنوان Cannibal Crossing همان‌طور که از نامش پیداست، اشاره‌ای به فرنچایز معروف Animal Crossing و ترکیبش با بازی‌های بقا و ترسناک دارد. این ترکیب جالب که به دست استودیویی به نام Everplay Interactive انجام شده است، یکی از بامزه‌ترین و البته جذاب‌ترین بازی‌های سال 2022 است. این عنوان مستقل، شما را در دنیایی آخرالزمانی قرار داده که هیولاهای آدم خوار به دنبال نابود نسل بشر هستند.

شما به عنوان قهرمان همیشگی بازی‌های اکشن وظیفه دارید تا دشمنان ترسناک بازی پایان دهید. برای این کار نیز ابزارهای فراوانی از جمله اسلحه‌های گرم و سرد متنوعی در اختیارتان قرار دارد. Cannibal Crossing یک بازی اکشن و بقای چالش برانگیز با المان‌هایی روگ لایک است. همانند سایر بازی‌های روگ لایک، Cannibal Crossing نیز مراحلی کاملاً تصادفی و جذاب تولید می‌کند که برای هر گیمر متفاوت خواهند بود. این بازی به عمق دنیای بقای بازی افزوده و شما می‌توانید هر بار انتظار یک تجربه کاملاً متفاوت و جالب را داشته باشید که پر از هیجان و سرگرمی بی نظیر است.

از نظر گرافیکی، بازی Cannibal Crossing ظاهری ساده و دوبعدی را در نگاه اول به شما ارائه می‌کند؛ با این حال بهتر است گول این ظاهر ساده را نخورید، زیرا با یکی از عمیق‌ترین و پیچیده‌ترین مکانیک‌های گیم پلی بقا در سال 2022 روبرو خواهید شد. بازی زیبایی‌های خاص خود را دارد که برای بسیاری از گیمرها جذاب خواهد بود. همچنین امکان تجربه این بازی به صورت کو آپ آنلاین به همراه دوستانتان نیز وجود دارد. در نهایت، اگر به دنبال عنوانی در سبک اکشن و بقا می‌گردید که با گیم پلی متنوع خود برای ساعت‌ها شما را درگیر خود کند، به شما Cannibal Crossing را توصیه می‌کنیم.

بازی Cannibal Crossing عنوانی در سبک بقا و اکشن است. این بازی المان‌های روگ لایک را که شامل مراحل تصادفی می‌شود درون خود حل کرده تا ترکیبی زیبا و بسیار تأثیرگذار را شاهد باشیم. این بازی همچنین ظاهری کارتونی و محیطی شاد و خنده دار داشته که می‌تواند برای شما و دوستانتان ساعت‌ها سرگرمی به وجود بیاورد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های They Are Coming و Blood and Zombies را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Cannibal Crossing برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (SP1+) and Windows 10, 64-bit versions only
Processor: 2 GHZ, CPUX64 architecture with SSE2 instruction set support
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Graphics APIDX10, DX11, and DX12-capable GPUs
DirectX: Version 10
Storage: 1250 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
Memory: 4 GB RAM

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Cannibal Crossing is an over the top action-survival game where you must explore a randomly generated town while scavenging, building a base, fighting hordes of deadly foes, and searching for a way to escape! Along the way, you’ll encounter bandits, cannibals and beasts (mostly cannibals) – as well as other survivors. Face increasingly large swarms of enemies as you add to and improve your arsenal of weapons.
Play Alone – or With Up to 3 Friends in our co-op Horde Mode: Face the days alone or get by with a little help from your friends in a fast base-building co-op mode. Run slightly faster than them so they get eaten instead of you.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.