کایل مک لاکلن سریال Fallout
یحیی رحیمی

کایل مک لاکلن به تیم بازیگران سریال Fallout آمازون پیوست

یحیی رحیمی 9 تیر 1401 بدون دیدگاه
183 بازدید

تیم بازیگران و هنرپیشه‌های سریال Fallout شرکت آمازون در حال تکمیل است و طبق آخرین اخبار، کایل مک لاکلن به همراه دو بازیگر دیگر به نام‌های Xelia Mendes-Jones و آرون موتن به فهرست بازیگران اضافه شده‌اند. کایل مک لاکلن (Kyle MacLachlan) ستاره سریال توین پیکس و از جمله هنرپیشه‌های مشهور آمریکایی است که حضور او در سریال فال‌‌ا‌وت مورد توجه مخاطبان و طرفداران این بازی قرار گرفته است.

مدتی پیش بود که از ساخت سریال Fallout بر اساس این فرنچایز مشهور بتسدا خبردار شدیم. تولید این سریال بر عهده آمازون است و به‌صورت اختصاصی از شبکه پرایم پخش می‌شود. اقتباس لایو اکشن از سری بازی نقش‌آفرینی پساآخرالزمانی بتسدا در طی ماه‌های گذشته فعالیت ممتدی به خود دیده است. Vareity مدتی پیش از حضور الا پورنل خبر داد و همچنین والتون گاگینز، ستاره سریال مردگان متحرک نیز نقش اصلی سریال فال‌اوت را بر عهده دارد.

Variety در ادامه خبرهای هیجان‌انگیز در مورد این سریال، حضور کایل مک لاکلن را تائید کرده است. وی که در سریال توین پیکس، نقش دیل کوپر را بر عهده داشت؛ فرد شناخته‌شده در زمینه سینما و سریال‌ است. نقش‌آفرینی او در Blue Velvet نیز به‌یادماندنی است و ممکن است که وی را به دلیل صداپیشگی شخصیت پدر رایلی در انیمیشن Inside Out بشناسید. او فرد توانا و باتجربه‌ای در زمینه بازیگری است و حضور او می‌تواند نوید یک سریال بی‌نظیر را بدهد.

کایل مک لاکلن سریال Fallout

حضور کایل مک لاکلن در سریال Fallout

درعین‌حال مندس جونز از دیگر بازیگران جدید سریال Fallout نیز نقش مهمی در سریال چرخ زمان با اقتباس از کتاب‌های The Wheel of Time ایفا کرد. موتن نیز اخیراً در Father Stu نقش‌آفرینی کرده است و احتمالاً نقش کم‌رنگ‌تری در سریال جدید آمازون داشته باشد. این افراد به لیست کوتاه بازیگران سریال می‌پیوندند که قرار است با همکاری و تهیه‌کنندگی تاد هاوارد ساخته شود.

در حال حاضر الا پورنل مشخص نیست و طبق منابع نزدیک به آمازون، وی کنترل شخصیت کاملاً آمریکایی و پرانرژی را بر عهده دارد که می‌تواند از پس هر کاری بربیاید؛ او همچنین فردی خطرناک است و باید ببینیم او چه تأثیری روی پی‌رنگ خواهد گذاشت. در عین حال والتون گاگینز نقش Ghoul را ایفا می‌کند که از جمله انسان‌های تغییرژنتیک‌یافته است که به مدت زیادی در مجاورت تشعشعات هسته‌ای در میانه جنگ عظیم قرار گرفته است.

افراد مشهوری نیز در پشت‌صحنه سریال Fallout قرار دارند. خالقان سریال وست‌ورلد به نام‌های لیسا جوی و جونا نولان به‌عنوان شورانر حاضر هستند و تاد هاوارد و جیمز آلتمن نیز نقشه تولیدکننده را ایفا می‌کنند. انتظار می‌رود که فیلم‌برداری سریال فال‌اوت در ادامه سال شروع شود. در خبر دیگری، ماد Fallout London با انتشار تریلر مهیجی معرفی شد.

منبع: EuroGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.