بازی Skull and Bones
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار دقیق بازی Skull and Bones فاش شد

یحیی رحیمی 8 تیر 1401 بدون دیدگاه
236 بازدید

شایعات مختلفی در طی ماه‌های اخیر پیرامون بازی Skull and Bones چرخیده و حال در تازه‌ترین اخبار بازی، شاهد فاش شدن تاریخ انتشار Skull and Bones برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی هستیم. طبق اطلاعات فاش‌شده توسط فروشگاه ایکس باکس، زمان انتشار دقیق بازی اسکال اند بونز، روز هشتم نوامبر 2022 برابر با 17 آبان 1401 خواهد بود. در ادامه بخشی از مزایای پیش‌خرید بازی نیز فاش شده که به آن‌ها خواهیم پرداخت.

به گزارش پارسی گیم و به نقل از Aggiornamenti Lumia که به‌صورت مداوم در مورد بازی‌ها و اطلاعات اضافه‌شده به فروشگاه ایکس باکس و ویندوز تحقیق می‌کند؛ تاریخ انتشار Skull and Bones را قبل از آنکه یوبی‌سافت آن را مطبوعاتی کند، پیدا کرده است. این افشاگر معتقد است که بازی موردانتظار شرکت یوبی‌سافت پس از بارها تأخیر بالاخره در آبان امسال آماده دانلود خواهد بود و می‌توانیم ماجراجویی در اقیانوس هند را شروع کنیم.

آخرین اخبار بازی حاکی از معرفی دوباره بازی اسکال اند بونز توسط یوبی‌سافت در رویداد ماه آینده میلادی دارد. این بازی بارها معرفی شده و دو بار نیز تریلر گیم پلی آن رونمایی شده؛ اما هنوز آماده انتشار نیست. رده‌بندی سنی Skull and Bones نشان می‌دهد که این محصول آنلاین آماده انتشار است و در صورتی که مشکلی در فرایند تست نهایی پیش نیاید، احتمال عرضه در تاریخ 17 آبان قطعی است.

تاریخ انتشار Skull and Bones

آخرین اخبار بازی Skull and Bones

تام اندرسون در گزارش اخیر به این بازی دریایی پرداخته و گفته است که یوبی‌سافت در حال آماده‌سازی برای معرفی مکانیسم‌های جدید آن در ماه ژوئیه است. این بازی از ماه مه میلادی توسط کمیته رده‌بندی سنی‌های کشورهای مختلف بررسی شده و اخیراً پای بازی به ایالات متحده نیز باز شده است. گفتنی است علاوه بر تاریخ انتشار Skull and Bones، آیتم‌های جایزه نسخه پیش‌فروش نیز فاش شده است. افرادی که اسکال اند بونز را پیش‌خرید کنند، می‌توانند دو مرحله جداگانه به همراه موسیقی متن و آرت‌بوک را دریافت کنند.

تمرکز بازی جدید یوبی سافت روی جنبه چندنفره و آنلاین است و از حالت آفلاین خارج شده است. فضای بازی نیز ماجرای دزدان دریایی در عصر طلایی اقیانوس هند را نشان می‌دهد. طبق اطلاعات فاش‌شده از گیم پلی Skull and Bones، بازی‌کنان ابتدا یک کشتی کوچک به دست می‌آورند و باید به حدی منفور شوند که بتوانند لقب پادشاه دزدان دریایی را دریافت کنند. امتیاز نفرت در بازی اهمیت زیادی دارد و باید شهرت خود را به عنوان دزد دریایی در تمام اقیانوس پخش‌کنید.

در حال حاضر یوبی سافت هیچ صحبتی از معرفی دوباره یا اعلام تاریخ انتشار Skull and Bones نکرده و باید منتظر خبرهای رسمی در هفته‌های آینده باشیم.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.