زمان انتشار Assassin’s Creed Red
یحیی رحیمی

زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Red فاش شد

یحیی رحیمی 10 بهمن 1402 بدون دیدگاه
635 بازدید

چند روز پیش گزارشی از آماده شدن تریلر بازی آساسینز کرید ژاپن منتشر شد. امروز گزارش دیگری منتشر شده که از زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Red پرده برمی‌دارد. تازه‌ترین بازی مجموعه اساسینز کرید طبق گفته‌ها در ماه نوامبر سال 2024 برای کنسول‌های نسل جدید منتشر خواهد شد.

شایعه جدید توسط فردی به نام Bunny مطرح شده است. بانی سال گذشته برای جشن انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage به یوبی‌سافت دعوت شده بود. او به نظر اطلاعات رسمی از روند تولید بازی جدید این شرکت در اختیار دارد. او مدعی است که اطلاعات جدید را از یک منبع معتبر به دست آورده و این گفته باعث تهییج طرفداران پر و پا قرص اساسینز کرید شد. اما طرفداران باید منتظر چه اتفاقاتی در طی ماه‌های آینده باشند؟

این افشاگر نوشته است که بازی Assassin’s Creed Red «لذت‌بخش‌ترین» بازی این مجموعه مشهور خواهد بود. اولین تریلر از آساسینز کرید ژاپن در ماه مه 2024 پخش می‌شود. به عبارت دیگر، اولین تریلر رسمی در ماه اردیبهشت سال 1403 پخش می‌شود. این تریلر قبل از مراسم ویژه یوبی‌سافت منتشر می‌شود تا طرفداران را برای مراسم هیجان‌زده کند. با پخش تریلر معرفی اولیه، نوبت به ویدیو گیم پلی می‌رسد.

افشاگر در ادامه نوشت که گیم پلی یا روند بازی در مراسم Ubisoft Forward تیر ماه 1403 نمایش داده می‌شود. این مراسم ممکن است اواخر خرداد یا اوایل تیر ماه برگزار شود و هدف آن، رونمایی از پروژه‌های بزرگ یوبی‌سافت است. یوبی‌سافت می‌خواهد اثر جدید را همین امسال وارد مرحله انتشار کند. زمان انتشار Assassin’s Creed Red طبق منبع جدید، ماه نوامبر سال 2024 خواهد بود. با این حساب، آبان سال آینده باید منتظر شروع سفر مهیجی به ژاپن فئودال باشیم.

زمان انتشار Assassin’s Creed Redزمان انتشار Assassin’s Creed Red

بانی در پایان نوشت که این اطلاعات را از یک منبع معتبر به دست آورده است و خواسته که آن را با فالورهایش به اشتراک بگذارد. گزارش قبلی نیز نشان می‌داد که تریلر بازی به‌زودی پخش می‌شود. البته گمانه‌زنی‌هایی در مورد پخش تریلر در مراسم جدید State of Play وجود داشت. اما یوبی‌سافت ترجیح داده که پخش تریلر را به زمان دیگری موکول کند. باید خاطرنشان کرد که هیچ‌کدام از این اطلاعات به طور رسمی تائید نشده‌اند و باید دید آیا این شایعه، رنگ واقعیت به خود می‌گیرد یا خیر.

بازی‌های قبلی آساسینز کرید به همین صورت معرفی شده‌اند. گیم پلی میراژ در یوبی‌سافت فروارد نمایش داده شد و باید منتظر تکرار همین روند در مورد آساسینز کرید ژاپن باشیم. بازی جدید دو شخصیت اصلی دارد و سیستم‌های نقش‌آفرینی بازخواهند گشت. سیستم نبرد تازه‌ای به کار گرفته شده که طبق گفته‌ها، مشابه Sekiro طراحی شده است. منتظر دریافت اطلاعات رسمی باشید.

آساسینز کرید ژاپن زمان انتشارمنبع: Tech4Gamers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.