دزدان دریایی در بازی های ویدیویی
رسول امینی

بهترین بازی‌ هایی که شما را در نقش دزد دریایی قرار می‌ دهد

رسول امینی 6 اسفند 1400 بدون دیدگاه
7,975 بازدید

سبک Adventure یا همان ماجراجویی را باید یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین ژانرهای دنیای گیمینگ معرفی کرد. سبکی که دوران ظهورش به اواخر سال 1980 بازمی‌گردد و تا به امروز محبوبیت فراوانی در میان گیمرها پیدا کرده است. پرداختن به داستان‌ دزدان دریایی، همواره از ماجراجویی‌هایی بوده است که در مدیوم‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است. از اکتشافات و استعمار جزیره‌ها گرفته تا تلاش برای یافتن گنجینه‌های اعماق دریا، این‌ها تنها جزئی از ماجراجویی‌های دزدان دریایی را تشکیل می‌دهند.

بهترین بازی‌ ها با سوژه دزدان دریایی

در بازی‌هایی که نقش دزد دریایی را ایفا می‌کنید، ساعت‌ها از منظره‌های زیبای دریا لذت می‌برید و یا به مبارزه با دشمنان بر روی دریا می‌پردازید. به هر حال هر یک از این کارها هیجان انگیز و جالب است. در سال‌های اخیر جدا از فیلم‌های بسیار محبوبی که براساس دزدان دریایی اکران شده‌اند، شاهد بازی‌هایی با این مضمون بودیم و با عناوینی مانند Assassin’s Creed Black Flag و Sea of Thieves، این دسته از بازی‌ها حضور پررنگ و قدرتمندی در صنعت ویدیوگیم داشته‌اند. لیست پایین به معرفی تعدادی از بهترین بازی‌های این ژانر می‌پردازد؛ پس بادبان‌ها را بکشید و با عناوین معرفی شده دل به یک ماجراجویی دریایی بزنید.

بازی Port Royale 4

Port Royale 4

داستان بازی Port Royale 4 در اوایل قرن شانزدهم میلادی و در دریای کارائیب جریان دارد. در این بازه زمانی است که توجه حکومت‌های قدرتمند اروپایی به قاره تازه کشف شده آمریکا جلب شده و هر یک بخشی از مناطق حوزه دریای کارائیب را استعمار می‌کنند و از منابع سرشار آن در جهت پیش‌برد اهداف خود بهره می‌برند. داستان بازی از ۴ بخش مجزا که هر کدام روایت یکی از حکومت‌های اسپانیا، انگلستان، فرانسه و هلند را شامل‌ می‌شود، تشکیل شده‌است؛ اما همه آن‌ها از ابتدای بازی در دسترس شما نخواهد بود و شما ابتدا بایستی بخش داستانی حکومت اسپانیا را به اتمام برسانید تا روایت داستانی سایر حکومت‌ها نیز آزاد شوند.

بازی Port Royale 4 علی رغم اینکه نقدهای متوسطی از سوی کاربران استیم دریافت کرد، یک عنوان سرگرم کننده در سبک دزد دریایی محسوب می‌شود. وظیفه شما ایجاد مسیرهای تجاری مختلف بین قدرت‌های قرن هفدهم کارائیب است و در عین حال باید از کالاهای خود در برابر دزدان دریایی محافظت کنید. جدا از ناراحتی طرفداران قدیمی این مجموعه بابت مشکلات بسته گسترش دهنده پورت رویال 4، این بازی از گرافیک بسیار خوب، موسیقی متن فوق العاده و سیستم‌های معاملاتی پسیار پیچیده برخوردار است که به راحتی ده‌ها ساعت از وقت شما را به خود اختصاص می‌دهد. چنانچه قبلا این بازی یا نسخه‌های دیگر این سری را تجربه کرده باشید یا خیر، پورت رویال 4 قطعا ارزش وقت‌تان را خواهد داشت.

بازی Archeage

ArcheAge

بازی Archeage یکی از عناوین MMORPG چند سال اخیر است که امروزه کاربران بسیاری ندارد اما در زمان انتشار از محبوبیت بالایی برخوردار بود. متاسفانه جامعه کاربران این بازی به مرور کاهش یافت تا این بازی نیز به نفرین بازی‌های MMO گرفتار شود. بروزرسانی‌ها و پشتیبانی استودیوی سازنده نیز تنها مربوط به کیفیت سرورهای بازی است و شاهد انتشار محتوای تازه نیستم.

بازی Archeage تنها حول دزدان دریایی جریان ندارد، اما یکی از بهترین بخش‌های آن، قایقرانی در دنیای فانتزی و مبارزه با هیولاهای دریایی و تلاش برای باز نگه داشتن مسیرهای تجاری است. با تمام این تفاسیر، در این بازی جهان‌باز به هر جا که دلتان بخواهد سفر و ماجراجویی می‌کنید و البته باید مراقب خرس‌های قطبی و اژدهاهای بازی نیز باشید. از ساخت ارتش برای نبردهای مهیج گرفته تا کسب ثروت از راه مسالمت آمیز، روش‌های مختلفی برای پیش بردن این عنوان زیبا وجود دارد و هنوز هم یکی از بازی‌های خوب دزدان دریایی است.

بازی Man O War Corsair

Man O’ War: Corsair

اقیانوس‌های عمیق و ناشناخته Man O’ War: Corsair موجودات وحشتناکی را در خود جای داده‌اند که کمتر کسی قادر به عبور از آن‌ها شده تا داستان ماجراجویی ترسناک خود را برای دیگران تعریف کند. این موجودات مرگبار که از اعماق دریا بیرون می‌آیند، با آرواره‌های خردکننده هر انسانی را تکه‌تکه می‌کنند. افراد عاقل سعی در فرار و رهایی از این موجودات دارند، اما آن‌هایی که به اندازه کافی شجاع هستند و با چنین موجوداتی مقابله می‌کنند، در سراسر جهان شهرت و آوازه بسیاری کسب خواهند کرد.

بازی Man O’ War: Corsair شمشیر و جادو را با ماجراجویی‌های دزدان دریایی ترکیب می‌کند و نژداهای بسیاری از سری Warhammer از جمله دوُرف‌ها، اُرک‌ها، اِلف‌ها و مردان موش‌مانند یا Skaven را در خود جای داده است. دریاهای آزاد این بازی مملو از موجودات غول پیکر و خطرنک هستند که هر لحظه ممکن است به شما حمله‌ور شوند. پس خود را آماده یک ماجراجویی پرخطر کنید و شهرت خود را به گوش جهانیان برسانید.

بازی Tempest

Tempest

Tempest به عنوان یک بازی نقش آفرینی جهان‌باز شما را در نقش یک دزد دریایی قرار می‌دهد. در این بازی دریاهای آزاد بین سه قاره را کاوش می‌کنید و رابط کاربری آن برای سازماندهی خدمه کشتی شما بسیار ساده و سرراست است تا هرچه بیشتر با مکانیزم‌های آن ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید خدمه خود را آموزش دهید تا در نبردهای پیش‌رو کارآمدتر عمل کنند.

Tempest هر آن چیزی که از یک بازی دزد دریایی محور می‌خواهید را شامل می‌شود. زمانی که در این بازی مشغول کشتی‌رانی هستید، ممکن است با تاجر‌ان، دزدان و یا چند موجودات دریایی افسانه‌ای رو به رو شوید که به یک باره تمام غنیمت‌های شما را از بین می‌برد. همچنین کشتی‌های بازی از شکل کلی آن‌ها تا رنگ بند‌ی‌هایشان، به صورت کامل شخصی سازی می‌شوند. مردان جنگی در بازی حضور دارند که هدف‌هایی مشابه با شما را دنبال می‌کنند و شما باید با انجام بهترین تاکتیک‌ها به اهدافتان برسید. تنها کافی است هنگام قایقرانی به محیط اطراف و واکنش آب به حرکت کشتی را تماشا کنید تا جلوه‌های بصری بازی نمایان شوند و لحظات آرام بخشی برای شما رقم بزنند. حال که آماده ماجراجویی هستید، کشتی خود را شخصی‌سازی کنید، به تجارت بپردازید، دزدان دریایی را به چالش بکشید و با هیولاهای افسانه‌ای مانند کراکن و لویاتان رو به رو شوید.

بازی Pillars of Eternity 2

Pillars Of Eternity 2: Deadfire

بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire ادامه دهنده خط داستانی نسخه اول است. اگر نسخه اول و موفق این سری را تجربه کرده باشید، مطمئنا می‌دانید که شخصیت اصلی بازی که واچر (Watcher) نام دارد، در منطقه‌ای به نام Deadfire Archipelago ساکن می‌شود تا کمی از هیاهوی جنگ‌ دور شده و خستگی‌ مبارزات پیشین را از تنش ذور کند. اما داستان به نحوی پیش می‌رود که در قسمت دوم شاهد بیدار شدن یکی خدایان بزرگ به نام Eothas خواهیم بود که تمام افراد منطقه یاد شده را از بین می‌برد و حال به دنبال واچر می‌گردد. بازی بیشتر از آن که به شما آزادی برای بازی کردن در یک ناحیه آبی را بدهد، با خط داستانی و پیش‌برد روایت‌‌های متفاوت، شما را سرگرم‌ می‌کند. در این بازی، بخش‌های ویژه‌ای برای شخصی‌سازی کشتی مهیا شده است که کشتی شما را از یک شناور معمولی، به یک کشتی غول پیکر و خطرناک تبدیل می‌کند.

این بازی مانند یک گنج دریایی باارزش مدفون شده که متاسفانه از چشم بسیاری از گیمرها دور مانده است. Deadfire یک بازی ماجراجویی و نقش آفرینی فوق ‌العاده است و توجه بسیار زیادی به جزئیات دارد. دوربین ایزومتریک بازی یکی از بهترین عملکردها را در میان بازی‌های مشابه دارد، اما نقش اساسی موفقیت بازی را باید در بخش داستان‌سرایی آن جست و جو کرد. ساخت و شخصی‌سازی شخصیت یکی دیگر از نقاط قوت بازی است که بدون نقص کار شده است. از طراحی در سبک و کلاس مبارزه گرفته تا ظاهر و لباس‌های کاراکتر اصلی، همه را می‌توانید به دلخواه عوض کنید. تصمیمات استراتژیک شما در محیط وسیع این بازی، هیجان ماجراجویی‌ها را بیش از پیش افزایش می‌دهد. پس اگر به دنبال یک بازی با پیش زمینه دزدان دریایی هستید که داستان درخشانی را بازگو می‌کند، حتما بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire را تجربه کنید.

بازی Skies of Arcadia

Skies Of Arcadia

بازی Skies Of Arcadia که در سال 2000 توسط شرکت Overworks در سبک نقش آفرینی و نبردهای کشتی در مقابل کشتی منتشر شد، ابتدا به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو دریم‌کست در دسترس گیمرها قرار گرفت. این بازی داستان خلبان جوانی به نام Vyse در نقش گروه کوچکی از دزدان فضایی معروف به Blue Rogue را روایت می‌کند که با دوستانش وارد مسیرهای هیجان انگیزی می‌شوند. همانند تمامی بازی‌های نقش آفرینی موفق، در این عنوان تنها چند ساعت زمان لازم است تا گیمر با داستان و شخصیت‌های آن آشنا شود.

گرافیک بازی از رنگ‌های روشن و حالت کارتونی برخوردار است و علی رغم کیفیت بصری خوب آن، گاهی اوقات جدیت نبردهای بازی به دلیل کارتونی بودن انیمیشن‌ها، از بین می‌رود. البته نباید نبردهای سرگرم‌کننده کشتی در مقابل کشتی را فراموش کنیم که برخی از این نبردها خیلی زود تمام می‌شوند و تعدادی مدت زمان بیشتری طلب می‌کنند. در کل، Skies Of Arcadia تجربه‌ی خوبی از یک عنوان دزد دریایی‌محور (دزدفضایی) ارائه می‌دهد و ارزش وقت‌تان را خواهد داشت.

بازی Assassin's Creed Rogue

Assassin’s Creed: Rogue

داستان بازی Assassin’s Creed: Rogue در زمان مدرن و یک سال بعد از رویدادهای بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag رخ می‌دهد. گیمر در نقش یک تحلیلگر و کارمند ناشناس از سازمان سرگرمی‌ Abstergo، هنگام تحقیق و بازیابی خاطرات یک اساسین به نام شی پاتریک کورمک (Shay Patrick Cormac)، باعث رهاسازی یک ویروس می‌شود و اختلالات ایجاد شده ساختمان را به حالت وضعیت اضطراری درمی‌آورد. پس از تخلیه ساختمان، ویولت دا کوستا (Violet da Costa) با گروهی به دفتر ملانی لمی (Melanie Lemay) می‌روند و برای حل مشکل از تصمیم خود برای تخریب خاطرات ژنتیکی صحبت می‌کند، اما جوهانی اوتسو برگ (Juhani Otso Berg) به جای این کار، خواستار مطالعه بر روی آن خاطرات شد و به این ترتیب تحلیلگر با کمک ویولت، بازیابی خاطرات پاتریک کورمک را شروع می‌کند.

بازی Assassin’s Creed: Rogue در دوران طلایی عناوین دزد دریایی محور انتشار یافت و با اینکه به عنوان یک نسخه مستقل از سری اساسینز کرید به دست طرفدارها رسید اما بیشتر مانند یک بسته گسترش دهنده برای نسخه Black Flag به چشم می‌آمد. مکان‌های اصلی بازی شامل نیویورک، دره رودخانه‌ای هادسون، شمال اقیانوس اطلس و به طور خاص نواحی پیرامون جزیره نیوفاندلند و نوا سکوشیا را شامل می‌شود. جدا از تمام زیبایی‌های نسخه Rogue، مشکل این بازی کمبودی‌هایی است که در نسخه Black Flag نیز وجود داشتند و شرکت یوبی‌سافت نتوانست آن‌ها را برطرف کند. اما در هر حال تجربه Assassin’s Creed: Rogue خصوصا برای دوستداران عناوین دزد دریایی محور بسیار لذت بخش و سرگرم کننده خواهد بود.

بازی Sid Meier's Pirates

Sid Meier’s Pirates

هرگاه عبارت Sid Meier را در ابتدای هر بازی مشاهده می‌کنیم، یعنی قرار است با یک عنوان استراتژیک خاطره انگیز رو به رو شویم. Sid Meier’s Pirates از نسل همان بازی‌های همیشگی Civilization است و قبل از لذت بردن از آن باید به حال ‌و هوای این سری استراتژیک علاقه‌مند باشید. بازی اصلی ابتدا در سال 1984 برای پلتفرم Commodore 64  ساخته شد و شاهد نسخه بازسازی آن در سال 2004 میلادی بودیم. سپس حدود 10 سال بعد به عنوان یک بسته گسترش دهنده برای بازی Civilization 6 توسعه داده شد. ماجراجویی شما بر اساس فرمول همیشگی بازی‌های Civilization پیش خواهد رفت و باید با انتخاب یکی از چهار کلاس Dread Pirate، Privateer، Swashbuckler و Hoarder ماجراجویی خود را آغاز کنید. همچنین در طول این بازی چند ملیت جدید در سناریوی بازی معرفی می‌شود. بازی Sid Meier’s Pirates را باید یکی از بهترین بازی‌ها در سبک دزد دریایی دانست که به طرفداران بازی‌های استراتژیک پیشنهاد می‌شود.

گرافیک و انیمیشن‌های کارتونی این بازی به خوبی حس ماجراجویی را به شما القا می‌‌کنند و هرچند داستان و پیچیدگی روایتی ندارد اما تمام کارهایی که یک دزد دریایی باید انجام دهد را شامل می‌شود. دزدان دریایی افسانه‌ای را پیدا و شکست دهید، به دنبال نقشه‌های گنج بروید و حتی می‌توانید از دختر فرمانده خواستگاری کنید. بدون شک Sid Meier’s Pirates بهترین شبیه‌ساز دزدان دریایی است و ارزش تمام وقتی که پای آن می‌گذارید را دارد.

بازی Elite Dangerous

Elite Dangerous

گیمرهای قدیمی با مجموعه الیت به خوبی آشنا هستند و از آن معمولا به عنوان یکی از بهترین سری بازی‌های فضایی تاریخ نام برده می‌شود. نسخه‌های کلاسیک این فرانچایز بر روی تجارت و شبیه‌سازی پرواز متمرکز بودند و کیفیت خوبی هم داشتند اما نسخه Dangerous فصل تازه‌ای را در این سری آغاز کرد و گستردگی غیرمنتظره‌ای دارد. شما در یک جهان فضایی بی‌نهایت قرار می‌گیرید و با اثری رو به رو می‌شوید که پایانی ندارد و برای هزاران ساعت شما را سرگرم می‌کند. این بازی نیز مشابه Eve Online، به شما اجازه می‌دهد تا به تجارت بپردازید، منابع مختلف را جمع آوری کنید و در مبارزات فضایی جذاب درگیر شوید. اما بر خلاف پیچیدگی‌های زیادی ایو آنلاین، این بازی نسبتا ساده‌تر است و شما بیشتر با مکانیزم و گیم‌پلی آن ارتباط برقرار می‌کنید.

بازی Elite Dangerous برخی از بهترین ویژگی‌های شخصی‌سازی و کنترل کشتی را شامل می‌شود. چه برای تصرف کشتی‌ NPCهای بازی یا شکست دادن دیگر گیمرها، این بازی به شما برای دزد دریایی بودن پاداش‌های خوبی می‌دهد. Elite Dangerous از سیستم جایزه سرگرم کننده و روش‌های مختلفی برای پیش بردن وقایع آن به عنوان یک دزد دریایی برخوردار است و به شما این امکان را می‌دهد تا زندگی یک قانون‌شکن واقعی فضایی را تجربه کنید.

بازی The Monkey Island

مجموعه The Monkey Island

سرس بازی‌های Monkey Island از نظر بسیاری از گیمرها به عنوان بهترین عناوین ماجراجویی اشاره و کلیک یا Point and Click شناخته می‌شوند. در این بازی‌ها، گیمر خود را در نقش دزد دریایی نامحسوس Guybrush Threepwood می‌بیند و مطمئنا بسیاری از طرفدارهای قدیمی این مجموعه با اولین جمله این شخصیت خاطرات خوشی دارند. اولین نسخه این سری با جمله‌ی “من می‌خواهم یک دزد دریایی باشم.” از سوی Guybrush شروع می‌شود و ماجراجویی‌های لذت بخشی از دزدان دریایی بازگو می‌کند.

از ویژگی‌های بارز مجموعه جزیره میمون‌ها یا The Monkey Island، می‌توان به گرافیک زیبا و گیم‌پلی پر جنب و جوش، دیالوگ‌های هوشمند و طنزگونه، موسیقی خوب و به یاد ماندنی و درجه سختی مناسب اشاره کرد. بازی سوم این سری حتی امکان نبردهای کشتی در برابر کشتی را نیز فراهم کرد. شاید این نبردها از پیچیدگی خاصی بهره نمی‌بردند و ابتدایی به نظر می‌رسیدند اما این محتوای اضافی، خوشایند و موردنیاز بودند که در آن زمان یک تجربه تازه و لذت بخش را به همراه داشت.

بازی Sea of Thieves

Sea Of Thieves

بازی Sea Of Thieves جزو انحصاری‌های شرکت مایکروسافت است که در آن گیمرها به صورت چند نفره و آنلاین در نقش دزدان دریایی به دل اقیانوس‌ها می‌زنند. اگر چه بازی برخلاف تبلیغ‌های فراوانش، آن طور که باید و شاید نتوانست نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند، اما با پشتیبانی قوی استودیوی سازنده و انتشار بروزرسانی‌های معتدد، سرور‌های بازی مملو از مشتاقان این سبک شدند.

تمرکز این بازی در موضوع دزدان دریایی مثال‌زدنی است. حس پیشرفت در نبردها و اکتشافات دریایی چیزی است که یک سیستم تجربه کاربری خوب به آن نیاز دارد. پیشروی در Sea of Thieves همانند جسارت یک دزد دریایی و تجربه او می‌تواند به شما القا شود. البته داستان ‌پردازی و سناریوی بخش تک‌نفره شاید کمی کوتاه باشد، اما این مورد به خوبی در بخش چندنفره جبران شده است. نبردهای بخش آنلاین با یک گیم‌پلی عالی و تمرکز بر مبارزات گروهی انجام می‌شود. دیگر خبری از قهرمان‌بازی در تیم نیست؛ هر کس باید وظیفه خود را به خوبی در کشتی انجام دهد تا پیروزی در برابر دشمنان ممکن باشد. در مجموع اگر Sea of Thieves یک عنوان عالی نباشد، قطعا جز یکی از بهترین بازی ها در سبک دزد دریایی است.

در بازی Sea of Thieves می‌توانید پرچم قرمز برافشانید و اعلان جنگ کنید و یا با پرچم سفید به سراغ ماموریت‌هایی که در جزیره‌های بازی توسط فروشندگان به شما داده می‌شود بروید. اکنون که بازی دارای محتوای بسیار جذاب و سرگرم کننده‌ای شده، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر به سراغ تجربه آن بروید و خودتان را برای تبدیل شدن به یک دزد دریایی افسانه‌ای آماده کنید.

بازی Assassin's Creed Black Flag

Assassin’s Creed: Black Flag

نمی‌توان گفت که بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag یک تجربه کامل از دزد دریایی بودن است، اما می‌توان به تنهایی بخش کشتی‌رانی و دزد‌دریایی بودن آن را به یک اسپین-آف تشبیه کرد که به بهترین شکل فضا و محیط این سبک را به تصویر می‌کشد. این بازی دقیقا همان چیزی بود که یوبی‌سافت برای زنده نگه داشتن نام بازی Assassin’s Creed در سال 2013 به آن نیاز داشت. در بازی Black Flag در نقش شخصیتی به نام ادوارد کنوی (Edward Kenway) قرار می‌گیرید که از یک عهد شکن به دزد دریایی تبدیل می‌شود و در دریا‌ها به دنبال آخرین دشمنانش به همراه کشتی و خدمه‌‌اش می‌گردد. با اینکه بخشی از بازی در دریا روایت می‌شود، نبرد‌های طراحی شده در این بخش بسیار دیدنی و هیجان انگیز است؛ به نحوی که بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag یک بسته کامل برای کسانی است که هم می‌خواهند در خشکی‌ به مبارزه بپردازند، هم شناور بر روی آب و هم از یک داستان عالی لذت ببرند.

همه چیز در اساسینز کرید: بلک فلگ برای لذت بردن از یک بازی دزد دریایی آماده است. لذت مبارزات دریایی با جزییات بالا آن هم در سبک جهان‌باز و صد البته هدایت کشتی در طوفان‌های سهمگین دریایی و لذت پایین کشیدن پرچم کشتی‌های جنگی دشمن، آرزوی بسیاری از طرفدارهای این مجموعه قدیمی است. این بازی در یکی از طلایی‌ترین دوران دزدان دریایی یعنی ابتدای قرن هفدهم میلادی اتفاق می‌افتد؛ جایی که ناخدا کنوی به همراه دوستانش برگ زرین دیگری از تاریخ اساسینزها را رقم می‌زنند.

ترکیب استفاده از سلاح‌های گرم و سرد و جستجو در حیات وحش آمریکا برای اولین بار و به خوبی توسط یوبی‌سافت به تصویر کشیده شده بود. سیستم شکار حیوانات و یافتن گنج‌های مدفون در اعماق دریا بدون نقص انجام شده و چالش‌های لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر به دنبال یک بازی عالی دزدان دریایی هستید، هرچه زودتر ماجراجویی خود را با Assassin’s Creed: Black Flag و ادوارد کنوی شروع کنید.

مطمئنا عناوین دیگری از بازی آنلاین چندنفره Blackwake و عنوان خاطره انگیز The Legend Of Zelda: The Wind Waker تا Lego Pirates of the Caribbean که پیش زمینه‌ و اتمسفر مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی را دارد، همه شایسته حضور در این لیست بودند. اما ما لیست خود را با بازی‌هایی پر کردیم که ساعت‌ها از گیم‌پلی هیجان انگیز و سرگرم کننده را شامل می‌شوند و بسیاری از آن‌ها را می‌توان با دوستان خود به صورت آنلاین تجربه کنید. از دیدگاه شما کدام بازی دیگری باید در این لیست حاضر می‌بود؟ آیا اکنون که چند سال از انتشار Sea of Thieves می‌گذرد، ارزش تجربه کردن دارد یا به نظر شما بازی باید محتوای بیشتری داشته باشد؟ با نظرات خود به کاربران دیگر در انتخاب بهترین بازی با محوریت دزدان دریایی کمک کنید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

اکنون بازی Sea of Thieves ارزش تجربه کردن دارد؟

با دریافت چندین بروزرسانی و بسته‌های محتوایی غنی، اکنون Sea of Thieves به یکی از بهترین عناوین دزد دریایی محور تبدیل شده که تجربه آن بسیار لذت بخش خواهد بود.

۱
بازی Elite Dangerous بهتر است یا Eve Online؟

اگر با سبک این دو بازی آشنایی کامل دارید، ایو آنلاین عمق بیشتری در جزئیات دارد و بهتر می‌تواند شما را سرگرم کند. اما اگر با هیچ کدام آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که با Elite Dangerous شروع کنید چونکه گیم‌پلی آن نسبت به Eve Online از پیچیدگی کمتری برخوردار است.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.