Avatar-Reckoning
یحیی رحیمی

بازی موبایل Avatar: Reckoning توسط تنسنت معرفی شد: سفر به پاندورا

یحیی رحیمی 8 تیر 1401 بدون دیدگاه
1,470 بازدید

کنفرانس سالانه شرکت چینی تنسنت به نام SPARK 2022 با حضور شرکت‌های مختلف برگزار شد و شاهد رونمایی از چندین بازی مختلف بودیم. تنسنت با همکاری دیزنی، لایت‌استورم و Zulong از تریلر بازی نقش‌آفرینی موبایل Avatar: Reckoning رونمایی می‌کرد. این شوتر نقش‌آفرینی موبایل دارای گرافیک منحصر به فردی میان بازی‌های موبایل است و از المان‌های مختلف بازی‌های RPG مخصوص کامپیوتر و کنسول در آن استفاده شده است.

طبق آخرین اخبار بازی، نسخه موبایل بازی آواتار توسط استودیو Zulong Entertainment در کشور چین توسعه یافته و شرکت تنسنت، مسئول انتشار جهانی آن است. همان‌طور که در تریلر زیر می‌بینید؛ بازی‌کنان به سیاره اسرارآمیز پاندورا بازخواهند گشت و با انواع و اقسام گونه‌های بیگانه روبه‌رو می‌شوند. فرصت کاوش در این سیاره و ماجراجویی نیز فراهم شد. طبق توضیحات منتشرشده، بازی‌کنان نقش آواتار را هنگام شروع بازی قبول می‌کنند و داستانی نو در جهان آواتار را خواهند چشید.

در ابتدا تریلر می‌توانید نمایی پاناروما از نقشه کلی بازی Avatar: Reckoning ببینید که بدون شک، خاطرات شما از دنیای پاندورا را زنده می‌کند. در ادامه می‌توان آواتارها را دید که در فاصله‌ای دور استفاده‌اند و همچنین کوهستان‌ها و درخت‌های کهن‌سال و در نهایت فضاهایی که با سنگ‌هایی غول‌آسا پر شده‌اند. همه‌چیز در شرف انتظار است و حتی کوه‌های عظیم، رودها و محیط بی‌نظیر بازی، انتظار بازی‌کنان برای شروع ماجراجویی را می‌کشند.

ویژگی‌های بازی Avatar: Reckoning 

همین چند لحظه آرام در تریلر کافی است که صدای مهیب فضاپیمای غول‌آسا، جو را به هم بریزد. ذهن مخاطب در این لحظه به‌سوی موجوداتی می‌رود که از فضاپیما انتقالی بیرون می‌آیند و اینجاست که می‌بینیم که دنیای بازی موبایل آواتار در عین زیبایی پر از خطرات است. هر چه تریلر پیش می‌رود، نبردهای بیشتری را می‌بینیم و انواع و اقسام هیولاها با سلاح‌های مختلف به جنگ یکدیگر می‌روند. طراحی بازی Avatar: Reckoning طوری صورت گرفته که بازی‌کنان بتوانند حس یک آواتار را در سیاره پاندورا داشته باشند و این بازی با عناوین موبایل تفاوت زیادی دارد.

بازی موبایل Avatar: Reckoning

گیم پلی بازی از تکنیک‌های مختلفی برای درگیر کردن بازی‌کننده استفاده می‌کند. انواع سلاح‌های گرم و سرد استفاده شده که در تریلر نیز دیده می‌شوند. بازی‌کنان قرار است تیراندازی را در «ابعادی» نو ببیند که تابه‌حال در هیچ بازی موبایل دیگری دیده نشده است. در حال حاضر زمان انتشار بازی موبایل آواتار مشخص نیست و این بازی تازه معرفی شده است و وب‌سایت آن به راه افتاده است. انتظار می‌رود که به‌زودی خبرهای بیشتری در مورد آن دریافت کنیم. نظر شما در مورد بازی Avatar: Reckoning چیست؟‌

منبع: GamingOnPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.