دانلود بازی Warhammer 40000 Gladius Escalation Pack برای PC
دانلود بازی Warhammer 40000 Gladius Escalation Pack برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Warhammer 40000 Gladius Escalation Pack برای PC

پارسی گیم 28 خرداد 1401 بدون دیدگاه
1,845 بازدید

دانلود بازی Warhammer 40000 Gladius Escalation Pack برای کامپیوتر

یکی از معروف‌ترین دنیاهای بناشده در بازی‌های ویدیویی، دنیای Warhammer 40K است که عناوین ویدیویی مختلفی، در سبک‌های متفاوت با محوریت این دنیا پا به عرصه وجود گذاشته‌اند. بازی‌های نقش‌آفرینی، شوتر اول‌شخص، استراتژیک و … که همگی سبک و سیاقی خشن و مهیج داشته و ما را بیشتر با این دنیای جذاب آشنا می‌کنند؛ اما محبوب‌ترین بازی‌های این سری، در سبک استراتژیک منتشرشده‌اند. بازی Warhammer 40,000: Gladius از استودیو Proxy عنوانی استراتژیک نوبتی در دنیای Warhammer است که به‌تازگی بسته الحاقی Escalation Pack نیز برای آن منتشرشده است.

بازی در سیاره Gladius Prime جریان دارد. این سیاره محل خوبی برای حفاری و پیدا کردن منابع ارزشمند است که در طول زمانی که ساکنان آن در آن زندگی کردند، اشیا باستانی و قدرتمند زیادی را در دل این سیاره یافتند که بیشتر از گذشته مبهم آن مطلع شوند؛ اما یک نیروی مرموز و باستانی در پی این کارها دوباره بیدار شد و هرج ‌و مرج را به سطح سیاره آورد. حالا فقط جنگ‌های خونین و هولناک در Gladius Prime جریان دارد.

بازی دنیایی زیبا اما خشن را در سبک استراتژی نوبتی برای شما فراهم کرده تا در آن ماجراجویی کنید. 4 نژاد مختلف معروف سری Warhammer برای کنترل در دسترستان قرار خواهد گرفت (Astra Militarum، Space Marines، Necrons و Ork). هرکدام از این نژادها فنّاوری و نیروهای مخصوص به خود را داشته و سبکی متفاوت از گیم پلی را از جانب شما می‌طلبند.

به‌جز بخش مبارزات نوبتی، ساخت‌وساز و بنا کردن ساختمان‌های نظامی و تدافعی نیز از چیزهایی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید تا در نبردها پیروز بیرون آیید. همچنین شما به طیف گسترده‌ای از نیروهای مختلف دسترسی دارید که باید با دیدی استراتژیک، آن‌ها را در نبرد فرماندهی کنید. هر نبرد متفاوت بوده و نقشه‌ای جدید برای پیروزی لازم دارد.

در بسته الحاقی Escalation Pack نیروهای جدیدی برای هر نژاد بازی اضافه شده‌اند که هر کدام قابلیت منحصر به فرد و جدیدی داشته استفاده از آن‌ها عمق جدیدی به گیم پلی اضافه می‌کند. در مجموع 9 نیروی جدید برای نژادهای مختلف اضافه شده که هر کدام مربوط به یکی از آن‌ها هستند. قابلیت‌های جدید این نیروها و تعامل آن‌ها با سایر عناصر بازی که از قبل وجود داشت، تجربه جذاب و جدیدی را در دنیای علمی تخیلی این بازی جذاب به خوردتان خواهد داد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Total War: Warhammer II و Warhammer: Vermintide 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Warhammer 40000 Gladius Escalation Pack برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (64-bit)
Processor: Intel Core i3 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Vulkan support (Nvidia GeForce 600 series / AMD Radeon HD 7000 series / Intel HD Graphics 500 series)
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i5 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Vulkan support with 3 GB VRAM (Nvidia GeForce 900 series / AMD Radeon RX 400 series)
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

New unit types for all factions enter the fray with the Escalation Pack.
Each of the new units brings something new to their faction, from exceptional abilities to overwhelming firepower.
Fast walker unit with twin rotary guns.
The Forgefiend Daemon Engine was originally devised to sow death amongst enemy forces from afar. Roughly centauroid in form, the torso of the Forgefiend boasts twin weapon-mounts that carry hell-forged parodies of Imperial armaments. The most common Forgefiends are created with pairs of hades autocannons in place of their primary limbs, rotary gun-clusters that allow them to scythe down masses of enemy troops and even lightly armoured vehicles with contemptuous ease.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.