پارسی گیم

دانلود بک اپ بازی Warhammer Vermintide 2 برای PC

پارسی گیم 13 شهریور 1399 4 دیدگاه
14,770 بازدید

دانلود بازی Warhammer Vermintide 2 برای کامپیوتر

دانلود بک اپ استیم بازی Warhammer Vermintide 2

سری بازی Vermintide یکی از موفق‌ترین فرانچایزهای سبک چندنفره داستانی است که با ترکیب داستان غنی و گیم پلی سرگرم‌کننده، معجون خوشمزه‌ای برای گیمرها آماده کرده است. نسخه اول بازی در سال 2015 راهی بازار شد و علیرغم یک سری مشکلات، عاشقان بازی های Co-Op را به خود جذب کرد. استودیو Fatshark در سال 2018 با نسخه دوم بازی به میدان برگشت و این بار جایی برای انتقاد ها باقی نگذاشت. بازی Warhammer Vermintide 2 تجربه‌ای حماسی از نبرد فانتزی میان انسان‌ها و موجودات تخیلی مانند غول‌ها و الف‌ها ارائه می‌دهد که نمونه آن، هیچ جایی پیدا نمی‌شود. شما میتوانید به پنج قهرمان بازی بپیوندید و از جنگ‌های بزرگ و وحشتناک، پیروز از میدان نبرد خارج شوید. متحدان شما فاصله میان شکست و پیروزی هستند و درصورتی‌که یکی از آن‌ها شکست بخورد، باید آماده فروپاشی امپراتوری خود باشید.

داستان بازی Warhammer Vermintide 2 یکی بی‌رحمانه‌ترین داستان‌هایی است که می‌توان میان بازی‌های ویدیویی پیدا کرد. حکومت‌ها به فکر صلح و خدمت به مردم نیستند و تنها مشتی آهنین برای جنگ و نبرد با دیگر حکومت‌ها و به چنگ آوردن مناطق آن‌ها هستند. اعدام و قتل هزاران نفر یک امر عادی است و سراسر کوچه و خیابان‌های امپراتوری به رنگ خون آغشته شده است. شما در قالب یک گروه جنگ جو برای نجات شهر کوچکی دست‌به‌کار خواهید شد و لازم است جلوی موج بی پایان دشمن بایستید و به نقشه‌های شوم آن‌ها پایان دهید. گروه جنگجویان از 5 شخص تشکیل‌شده است که هرکدام نماینده یکی از گروه‌های اجتماع هستند و دست‌به‌دست هم داده‌اند تا جلوی تاریکی را بگیرند. این 5 نفر دارای ویژگی‌های روانی و شخصیتی خاصی هستند و هرکدامشان به‌نوعی با شما انس خواهند گرفت. گیم پلی بازی به صورت اول‌شخص ارائه می‌شود و استودیو دنیای بصری فوق‌العاده برای لذت بردن شما از بازی طراحی کرده است.

سیستم‌های گیم پلی جالبی در بازی Warhammer Vermintide 2 به‌کاررفته‌اند و برای نمونه سختی بازی به‌طور خودکار تغییر پیدا می‌کند و اگر در حال نابودی کامل نیروهای شر باشید، دشمنان جدیدی علیه شما پیدا می‌شوند تا شمارا به چالش بکشند. دنیای تخیلی وارهمر کمک زیادی در خلق یک دنیای بی‌نظیر در این بازی داشته است که نمونه آن را به‌ندرت پیدا خواهید کرد. بازی در نبردهای پی‌درپی خلاصه‌شده است و داستان به صورت کوتاه در پیش‌پرده‌هایی روایت می‌شود اما این جنگ و خون‌ریزی است که پایه‌های محکم آن را تشکیل داده‌اند. در کنار گیم پلی هیجان‌انگیز، موسیقی حماسی شگفت‌انگیزی رفیق راهتان خواهد بود تا بتوانید با تمام قوا به نابودی نیروهای شر بپردازید. اگر عاشق بازی‌های اکشن و Co-Op داستانی هستید، بازی Left 4 Dead و Hunt Showdown را نیز تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Warhammer Vermintide 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: بازی Warhammer Vermintide 2 به دلیل ماهیت آنلاین، دارای فایل کرک نمی باشد و برای اجرای آن باید نسخه های رسمی و اورجینال بازی را خریداری کنید. این نسخه ها شامل CD Key خواهد بود و با قیمت های مختلف قابل خریداری است.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10
Processor: Intel Core i5-2300 @ 2.80 GHz / AMD FX-4350 @ 4.2 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD 5870
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 85 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10
Processor: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970/1060 or ATI Radeon R9 series
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 85 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Warhammer: Vermintide 2 is a 4-player co-op action game set in the Warhammer Fantasy Battles world. Sequel to the critically acclaimed Vermintide, Vermintide 2 is the latest installment in a franchise best known for its intense and bloody first-person melee combat.
Our five heroes have returned to take on an even greater threat than before – the combined forces of a ruinous Chaos army and the swarming Skaven horde. The only thing standing between utter defeat and victory is you and your allies. If you fall – so too will the Empire.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 64.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

Steam-3.png (662×276)

ازآنجایی‌که سرعت دانلود در ایران کم و هزینه‌ی اینترنت به نسبت زیاد است، مطمئناً دانلود این حجم ‌از بازی‌ها برای کاربران معقول به نظر نمی‌رسد. از این رو راه دیگری جهت نصب بازی‌ها به نام Backup/Recovery وجود دارد که کاربر به‌واسطه‌ی آن می‌تواند فایل استیم بک‌آپ بازی را دانلود یا خریداری کرده و سپس از طریق ابزارهایی که نرم افزار در اختیار او می‌گذارد فایل‌های مورد نظر را بازگردانی کند. جهت انجام این کار در ابتدا باید بر روی گزینه‌ی Steam کلیک و سپس Backup And Restore Games را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه پنجره ای به شکل زیر نمایان خواهد شد. در این قسمت می‌بایست Restore A Previous Backup را انتخاب کنید. توجه داشته باشید جهت تکمیل روند این کار باید دی‌وی‌دی یا فایل بک‌آپ مورد نظر را بر روی سیستم خود داشته باشید.

پس از کلیک بر روی گزینه‌ی گفته شده، پنجره جدیدی باز می‌شود که شما می‌خواهد که فایل پشتیبانی استیم را انتخاب و بر روی Next کلیک کنید. اگر فایل پشتیبانی مورد تائید واقع شود فرایند Restore به طور خودکار آغاز خواهد شد. میزان زمان مورد نیاز جهت تکمیل فرایند نیز نسبت به حجم بازی متغیر است. پس از کامل شدن این روند می‌توانید از بازی خود لذت ببرید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    دانیال

    مهمان

    سلام، این بازی تو استیم رایگانه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Arya

    مهمان

    لطفا ورژن جدیدتر قرار بدید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ابوالفضل

    مهمان

    ببخشید این کرک هست الان

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ابوالفضل

      پشتیبانی

      خیر