دانلود بازی Togges برای PC
دانلود بازی Togges برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Togges برای PC

پارسی گیم 20 آذر 1401 بدون دیدگاه
1,077 بازدید

دانلود بازی Togges برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های بسیار سرگرم‌کننده و پرطرفدار در میان بازی‌های ویدیویی، عناوین پلتفرمر سه‌بعدی هستند که در طول آن بازیکن باید با مهارت و عکس‌العمل بالا، از موانع عبور کرده و معماها و پازل‌های حرکتی خود را پیش ببرد. به تازگی بازی‌های مستقل بسیاری در این سبک منتشر شده‌اند و هر کدام به شکلی متفاوت، تجربه‌ای لذت‌بخش و سرگرم‌کننده را به خورد مخاطب می‌دهند. بازی Togges از استودیو Regular عنوانی جدید در همین سبک بوده که با گرافیک سه‌بعدی و بامزه‌اش، شما را به ماجراجویی‌های کهکشانی و جذابی دعوت می‌کند.

شما در این بازی موجودات جذاب و بامزه‌ای به اسم Togges را کنترل می‌کنید که شبیه به بلوک‌های مکعبی هستند. این بلوک‌ها با به هم چسبیدن اشکال مختلفی را پدید آورده و باید با گذشتن از ماجراجویی‌های مهیجی، برای نجات کهکشان تلاش کنند. شما کنترل آن‌ها را بر عهده گرفته و انواع موانع و چالش‌ها را در کنار آن‌ها پشت سر بگذارید. حل کردن معماهای حرکتی در مراحل متنوع بازی و گذر کردن از سدها، سرگرمی اصلی بازی خواهد بود.

جدای از عناصر پلتفرمر سه‌بعدی، عنصری در گیم پلی وجود داشته که با تلفیق انواع Togges‌ها و رنگ متفاوتی که دارند پدیدار می‌شود. مراحل به خوبی ساخته شده و علاوه بر این، گرافیک زیبا و سه‌بعدی‌ای تمامی این مراحل رنگارنگ را به تصویر می‌کشد تا در طول آن بتوانید چشمان خود را نیز نوازش کنید. اگر به یک بازی پلتفرمر سه‌بعدی بامزه و جذاب نیاز دارید، حتماً بازی Togges را تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های A Hat in Time و Unravel را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Togges برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel i5 2nd generation
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 780
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i5 2nd generation
Graphics: GTX 1060
DirectX: Version 12
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A game unlike anything you’ve played before!
Plunge into the colourful world of Togges. This unforgettable sandbox adventure is a combination of both something new and totally familiar. Solve puzzles by spreading and stacking these cute blocks called Togges around the cosmos to save the galaxy from the threads of the void.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.