دانلود بازی Neon Abyss Deluxe Edition برای PC
دانلود بازی Neon Abyss Deluxe Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Neon Abyss Deluxe Edition برای PC

پارسی گیم 3 دی 1400 بدون دیدگاه
4,352 بازدید

دانلود بازی Neon Abyss Deluxe Edition برای کامپیوتر

بازی‌های مستقل را امروزه می‌توان نجات‌دهنده صنعت بازی‌های ویدیویی دانست و استودیوهای کوچک‌تر در دورانی عناوین بزرگ و مورد انتظار، ناامیدکننده ظاهر می‌شدند، وظیفه سرگرم کردن مخاطبان را به‌خوبی بر عهده می‌گرفتند. سبک پلتفرمر یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها در بازی‌های مستقل است که بازی‌های زیادی زیر سایه آن پرورش یافته و به موفقیت بالایی نیز دست پیدا کرده‌اند. بازی Neon Abyss از استودیو Veewo Games عنوانی اکشن و پلتفرمر بوده که سرعت بالای گیم پلی و چالش‌های آن، شما را تا مدت‌ها سرگرم خواهد کرد. به‌تازگی نسخه Deluxe Edition بازی نیز منتشر شده است.

در بازی Neon Abyss به‌عنوان یکی از اعضای گروه Grim وارد سیاه‌چال‌هایی خطرناک خواهید شد و پس‌ازآن ماجراجویی را در دنیای دوبعدی و پر از دشمنان خطرناک و خدایانی قدرتمند شروع خواهید کرد. این بازی عنصر مرگ را کنار گذاشته است و مانند دیگر عنوان‌های سبک Roguelike، با هر بار مردن دوباره از همان جای قبلی شروع خواهید کرد. در طول بازی با انواع سیاه‌چال‌ها مواجه خواهید شد و با پیشرفت در آن‌ها آیتم‌هایی در اختیارتان قرار می‌گیرد که اثر جدی روی بازی می‌گذارند. هیچ محدودیتی در استفاده از آن‌ها وجود ندارد، می‌توانید چندین آیتم را با یکدیگر ترکیب کنید و اثر شگفت‌انگیز آن را روی شخصیت اصلی مشاهده کنید. Neon Abyss در زمینه مکانیسم‌های گیم پلی تمیز عمل کرده است و نقطه‌ضعفی در این مورد یافت نمی‌شود.

بازی Neon Abyss به‌نوعی طراحی‌شده است که بتوانید چندین بار مراحل را تکرار کنید. هر بار با آیتم‌ها و دشمنان جدیدی روبه‌رو می‌شوید و تجربه این بازی تنها محدود به چند ساعت فشار دادن دکمه‌های مختلف نیست. مینی گیم‌ها یکی از بخش‌های جالب بازی هستند و جوایز کوچکی هم برای شما آماده کرده‌اند. می‌توانید پیانو بنوازید یا اینکه در چالش مدیتیشن شرکت کنید؛ رقص گلوله را میان رگبار دشمن تجربه کنید و زنده بمانید. از لحاظ گرافیکی نیز این بازی دوبعدی، استفاده از رنگ‌های زنده و تصاویر هنری باعث شده تا دنیایی زیبا و متفاوت را به چشم ببینید.

نسخه Deluxe Edition بازی کامل‌ترین نسخه بازی است که شامل تمامی به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی منتشر شده می‌شود. این پکیج 3 بسته الحاقی را در دل خود جای‌داده و از همان ابتدا به دو کاراکتر جدید برای پیشروی در بازی دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این موسیقی اختصاصی بازی که شامل 15 مورد می‌شود و چند پوسته برای سلاح‌های شما از جمله محتوای اضافی این بازی هستند که در دسترسش شما قرار می‌گیرند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dead Cells و The Binding of Isaac را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Neon Abyss Deluxe Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit
Processor: Intel Core 2 Duo E6320 (2*1866)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 7600 GS (512 MB)
DirectX: Version 11
Storage: 1024 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i3-2100 / AMD A8-5600k
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 630 / Radeon HD 6570
DirectX: Version 11
Storage: 1024 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Combining furious run ‘n’ gun action and deep, roguelike mechanics, Neon Abyss pits you as a member of ‘Grim Squad’ – a task force set-up by Hades himself to infiltrate the Abyss and defeat the New Gods. Do you think you have what it takes to be the boss? Then lock ‘n’ load with the Neon Abyss Digital Deluxe Edition!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.