دانلود بازی Warhammer 40,000 Gladius - Craftworld Aeldari برای PC
دانلود بازی Warhammer 40,000 Gladius - Craftworld Aeldari برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Warhammer 40K Gladius – Craftworld Aeldari برای PC

پارسی گیم 24 آبان 1399 بدون دیدگاه
5,357 بازدید

دانلود بازی Warhammer 40000 Gladius – Craftworld Aeldari برای کامپیوتر

سری بازی Warhammer، مجموعه جذاب دیگری نیز دارد که برای اولین بار در سال 2006 و با بازی Warhammer 40,000: Dawn of War به نمایش گذاشته شد. بیشتر بازی‌هایی که در این سری منتشر می‌شود حماسی و استراتژیک هستند و برای آنکه بتوانید در داستان آن‌ها به موفقیت دست پیدا کنید، باید تصمیمات هوشمندانه و استراتژیکی را اتخاذ نمایید. از همان ابتدا استودیو Relic Entertainment طراحی بازی‌های این مجموعه را بر عهده داشته است و انتشار محصول نهایی بر عهده کمپانی بزرگ و خوش‌نام SEGA بوده؛ اما این همکاری تا سال 2017 بیشتر ادامه نداشت و پس‌ازآن عناوین جدیدتر را کمپانی‌های مختلفی طراحی و منتشر کرده‌اند. جدیدترین بازی از این سری که با نام Warhammer 40,000: Gladius – Craftworld Aeldari منتشر شد، حاصل همکاری توسعه‌دهندگان استودیو Proxy Studios و کمپانی Slitherine است.

Warhammer 40,000 Gladius - Craftworld Aeldari

همان‌طور که از نام بازی پیداست، قرار است به واسطه بازی، به جهانی با نام Gladius سفر کنیم. در این سرزمین مردمان با صلح و آرامش در کنار یکدیگر به کار و زندگی مشغول بودند تا زمانی که خدایان با یکدیگر بر سر منابع سیاره وارد نبردی عظیم شدند و به ناچار، مردمان که خود را در میانه جنگ می‌دیدند، به ناچار برای حفظ بقاء خود وارد این مبارزه بی‌پایان شدند. در این مبارزه عظیم، چهار جناح از جهان یا بهتر بگوییم، سرزمین‌های مختلف در حال نبرد هستند و جنگی وحشیانه، پر از خشونت را به نمایش گذاشته‌اند. همان‌طور که گفته شد، سری بازی‌های Warhammer 40,000 سبکی استراتژیک مبتنی بر نوبت را ارائه می‌دهند و در داستان به کاربران این اجازه داده می‌شود تا به واسطه تصمیمات خود نبردها را پیش برده و بردوباختی به دست آورند.

در Warhammer 40,000: Gladius – Craftworld Aeldari علاوه بر وجود موارد معمولی یعنی شخصیت‌های مختلف، امکان ساخت‌وساز شهری منحصربه‌فرد، ایجاد ارتشی از نیروهای آموزش دیده و قرار دادن سازه‌های دفاعی، از بسته‌ای الحاقی نیز بهره می‌برد. به واسطه بسته Craft World Aeldari کاربران به واحدهای بسیار متنوعی که نیروهای جدید Aeldari نیز در میان آن‌ها هستند دسترسی خواهند داشت. این کاراکترها می‌توانند از راه دور حملات کشنده‌ای را اجرا کنند؛ اما در کنار آن‌ها گزینه‌های مرگبارتری نیز برای نبردهای تن‌به‌تن وجود دارد. بخش جدید دیگری که اضافه شده است، دروازه‌هایی به نام Web Way است. برای رسیدن به تحرکات باورنکردنی در میدان نبرد، بهتر است تا از این دروازه‌ها استفاده کنید اما مراقب باشید زیرا که زندگی Aeldari بسیار نادر و با ارزش است و از دست رفتن هرکدام به بزرگی احساس می‌شود.

اگر از علاقه‌مندان به این سبک بازی‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا Warhammer 40,000 Dawn of War II – Retribution و همچنین Warhammer 40000 Space Marine را بررسی و تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Warhammer 40000 Gladius – Craftworld Aeldari با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8 (64-bit)
Processor: Intel Core i3 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Vulkan support (Nvidia GeForce 600 series / AMD Radeon HD 7000 series / Intel HD Graphics 500 series)
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i5 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Vulkan support with 3 GB VRAM (Nvidia GeForce 900 series / AMD Radeon RX 400 series)
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Eons ago the Old Ones and the Necrons fought The War in Heaven. The Old Ones lost, but their mantle was inherited by one of their creations—the Aeldari, a psychically-powerful race of immense sensitivity. Over the subsequent millenia, they ruled the galaxy, slipping over time deeper and deeper into depravity and arrogance.
Their golden age ended with the birth of Slaanesh, the Chaos God of pleasure. At the moment of her birth, the core of the Aeldari civilization was utterly destroyed, its citizens’ souls and even its pantheon all but consumed by the nascent god. Where the Aeldari homeworlds once were, now there is only the Eye of Terror, a massive rift into the Warp. Only a few Aeldari survived: the hardy Exodites; the degenerate Drukhari and mysterious Harlequins, hiding in the Webway; and the restrained Aeldari, on enormous ships known as Craftworlds.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.