Final Fantasy VII Rebirth
یحیی رحیمی

تریلر معرفی Final Fantasy VII Rebirth وجود سه گانه را تایید کرد

یحیی رحیمی 27 خرداد 1401 بدون دیدگاه
331 بازدید

شرکت اسکوئر انیکس به مناسبت 25 سالگی مجموعه بازی فاینال فانتزی، رویداد ویژه‌ای برگزار کرد و از عناوین مختلفی رونمایی شد. تریلر بخش دوم بازی Final Fantasy 7 Remake وجود یک سه گانه را تایید کرد و این سری قرار است در قالب سه بازی متصل به هم منتشر شود. گفتنی است اسم بازی دوم Rebirth است و زمستان سال آینده میلادی رسماً منتشر می‌شود. تریلر معرفی Final Fantasy VII Rebirth صحنه‌هایی از این اثر را نمایش داد.

طبق آخرین اخبار بازی و تریلر جدید، بازی Final Fantasy VII Rebirth که داستان بازی پیشین را ادامه می‌دهد؛ این زمستان برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود. اسکوئر انیکس با پخش تریلر جدید تایید کرد که این دومین بازی سه گانه فاینال فانتزی 7 است و این اثر رسماً به سه بازی مستقل تبدیل شده است.

طبق بیانیه خبری که توسط کارگردان بازی Final Fantasy VII Rebirth به نام تتسویا نومورا منتشر شده؛ دنباله بازی طوری طراحی شده که بازی‌کنان بتوانند از آن نهایت لذت را ببرند. طراحی بازی به‌نوعی است که نیازی به تجربه بازی اصلی وجود ندارد و هم طرفداران قدیمی و هم افراد جدید می‌توانند از محتوای آن استفاده کنند. وی در ادامه افزود:

در واقع بازی‌کنان جدید ممکن است از تجربه فاینال فانتزی 7 با بازی Final Fantasy VII Rebirth بیشتر لذت ببرند. کلاود و دوستانش در این بازی، ماجرای تازه‌ای را شروع کرده‌اند و باور دارم صحنه‌هایی که آنها پس از ترک میدگار مشاهده می‌کنند؛ تجربه‌ای تازه و نو ارائه می‌کند. نمی‌توانم برای توضیح دلیل انتخاب اسم Rebirth برای بازی دوم صبر کنم. امیدوارم که بتوانم اسم بازی سوم را هم اعلام کنم و اینکه این ماجرا در نهایت به کجا ختم می‌شود.

بازی Final Fantasy VII Rebirth

ریمیک Final Fantasy VII یک سه‌گانه مستقل

نومورا در نهایت فاش کرد که توسعه بخش‌هایی از بازی سوم نیز شروع شده است و همچنین سرعت فرایند تولید نیز پس از استفاده از ساختار توسعه جدید به شدت افزایش پیدا کرده است. این باعث شده تا انتشار بازی دوم در زمستان امسال اتفاق افتد و پس از آن نوبت به بازی سوم برسد. نائوکی هاماگوچی، کارگردان بازی دوم نیز گفت که آنها با تمام قوا در حال خلق یک بازی اورجینال هستند. آخرین پیام نیز از سوی تولید‌کننده بازی بود که اندکی از فضای بازی را توضیح داد.

طبق گفته تولید‌کننده، تولید بازی دوم از یک سه‌گانه چالش‌های زیادی دارد؛ اما روایت صحیح و استفاده از گره‌های داستانی می‌تواند کاری کند که دومین شماره از یک سه‌گانه به محبوب‌ترین نسخه میان طرفداران تبدیل شود. بازی Final Fantasy VII Rebirth قرار است به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر شود و این اثر از تمامی ویژگی‌های سخت‌افزار این کنسول استفاده خواهد کرد. در ادامه مراسم نیز انتشار ریمیک فاینال فانتزی 7 برای استیم تایید شد و انحصار اپیک گیمز به پایان رسید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.