Hawkeye-Avengers
یحیی رحیمی

اولین هیرو بازی Marvel’s Avengers پس از انتشار معرفی شد: Hawkeye

یحیی رحیمی 9 مرداد 1399 بدون دیدگاه
579 بازدید

طرفداران اونجرز از سال گذشته تابه حال درخواست اضافه شدن شخصیت Hawkeye را کرده اند. این هیرو که اسم اصلی اش، کلینت بارتون است، پس از انتشار بازی Marvel’s Avengers به صورت رسمی به لیست هیروهای موجود اضافه خواهد شد و استودیو Crystal Dynamics به صورت رسمی از حضور او در بازی پرده برداشته است.

امروز استریم زنده Marvel’s Avengers War Table از سوی توسعه دهندگان بازی انجام شد و در طول این استریم شاهد معرفی شخصیت Hawkeye بودیم. او اولین کاراکتر اضافی پس از انتشار بازی خواهد بود. معرفی این شخصیت با یک تریلر کوتاه انجام شد که او را در حالی که با کمان مخصوصش افراد زیادی را از پا در می آورد نشان می دهد. تریلر معرفی او تنها حالت سینمایی داشت و چیزی از گیم پلی نشان داده نشد.

استودیو کریستال داینامیکس گفته است که طراحان بازی Marvel’s Avengers شخصیت Hawkeye را بر اساس یک کتاب کمیک نوشته مت فرکشن طراحی کرده اند و از ویژگی های او در کتاب استفاده شده است. او نه تنها همراه دیگر شخصیت های بازی در مراحل شرکت خواهد کرد، یک سری مراحل مخصوص به خود را هم خواهد داشت که می توان به صورت Co-Op هم از آن‌ها لذت برد.

در طول استریم دیروز از اضافه شدن 4 شخصیت پس از انتشار بازی اونجرز گفته شد. هاوکی اولین از این چهار نفر خواهد بود و باید منتظر معرفی شخصیت های دیگری باشیم. توسعه دهندگان در ادامه استریم به صحبت در مورد نسخه بتا پرداختند. این نسخه ماه آینده در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت که اجازه امتحان 4 هیرو را می دهد. اگر شانس بیاورید، ممکن است قفل شخصیت برای شما در بازی اصلی هم باز شود.

Marvel’s Avengers چهارم سپتامبر مصادف با 14 شهریور شمسی روی کنسول های PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد. استودیو نسخه ارتقا یافته بازی را برای عرضه روی Xbox Series X و PlayStation 5 هم آماده کرده است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.