Orion-E3-2019
یحیی رحیمی

Bethesda از نرم افزار Orion پرده برداشت؛ کمکی برای بهبود استریم بازی

یحیی رحیمی 21 خرداد 1398 بدون دیدگاه
597 بازدید

در طول کنفرانس خبری Bethesda بود که از نرم افزار جدیدی به نام Orion پرده برداری شد. این نرم افزار به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا بازی هایشان را برای استریم بهبود بخشند. فناوری به کار گرفته در آن به منظور استفاده در سرویس هاس استریم سونی، مایکروسافت و گوگل طراحی شده است.

اگر می خواهید نرم افزار Orion را امتحان کنید، Bethesda این گزینه را پیش روی شما قرار داده است که با تجربه بازی DOOM  با آن آشنا شوید. برای این کار لازم است که در وب سایت Slayersclub.com ثبت نام کنید. قرار است که اطلاعات جدیدی در این مورد در هفته های آینده منتشر شود.

در کنفرانس این ناشر بزرگ دیدیم که Doom روی یک گوشی هوشمند اجرا می شد. این نرم افزار قادر است که کیفیت 4K با 60 فریم در ثانیه را بدون توجه به پلتفرمی که روی آن بازی می کنید در اختیارتان قرار دهد. جزئیت دیگری در این مورد منتشر نشده است.

Bethesda در معرفی Orion از ویژگی های مثبت آن گفته است. برای نمونه این نرم افزار با موتور بازی یکی می شود و می تواند تاثیر در ارسال داده را تا 20 درصد کاهش دهد و همچنین پنهای باند مورد نظر را نیز تا 40 درصد. این برنامه با هر بازی و پلتفرمی که بخواهید کار می کند و عملکرد فوق العاده ای در زمینه استریم دارد و می تواند تجربه بهتری را برای کاربران بسازد.

با استفاده از Orion دیگر مشکل سرعت پایین و پنهای باند کمتر دیده می شود و تقریبا عملکرد آن به این شکل است که فاصله شما از دیتاسنترها را کاهش می دهد و احتمالا پینگ را نیز پایین می آورد. SDK این برنامه نیز به خوبی طراحی شده است و کار با آن راحت است و در نتیجه توسعه دهندگان می توانند به راحتی بازی های خود را برای استریم بهبود بخشند.

مشخص نیست که Bethesda می خواهد Orion را به توسعه دهندگان بفروشد یا خیر. در حال حاضر پایین آوردن میزان حجم ارسالی داده ها بسیار مهم است و این هزینه بالایی نیز دارد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.