انتشار بازی Starfield استارفیلد
محمد صادق شجاعی

انتشار بازی Starfield برای اوایل سال 2023 برنامه‌ریزی شده است

محمد صادق شجاعی 20 خرداد 1401 بدون دیدگاه
236 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، در صفحه ثبت نام سرویس ایکس باکس گیم پس از انتشار بازی Starfield (استارفیلد) در اوایل سال 2023 خبر داده شده است.

بازی Starfield برای بسیاری از علاقه‌مندان سبک نقش‌آفرینی و کاربران پلتفرم ایکس باکس اثری مورد انتظار است. این اثر قرار بود در اواخر سال جاری منتشر شود. اما با تصمیم شرکت Bethesda انتشار آن با تاخیر همراه شده و تا سه ماهه اول سال 2023 به تعویق افتاد.

در صورتی که بازی استارفیلد در موعد مقرر قبلی در دسترس قرار می‌گرفت، تنها چند ماه تا انتشار اثر مذکور فاصله داشتیم. پیش از تاخیر قرار بود بازی مذکور در تاریخ 11 نوامبر (20 آبان) روی کامپیوتر، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر شود. در کنار بازی Starfield، محصول جدید استودیو Arkane یعنی بازی Redfall نیز تا تاریخ نا‌معلومی از سال آینده به تاخیر افتاد. حال گزارش جدیدی منتشر شده که بر اساس آن بازه زمانی انتشار بازی Starfield مشخص شده است.

یکی از کاربران وب سایت Reddit متوجه شده که در صفحه ثبت نام سرویس Xbox Game Pass، به انتشار بازی استارفیلد «در اوایل سال 2023» اشاره شده است. این امر احتمالا نشان می‌دهد که شرکت مایکروسافت قصد دارد در سه ماهه اول سال آینده بازی Starfield را در دسترس قرار دهد. این تاریخ با بازه زمانی اعلام شده توسط شرکت بتسدا مطابقت دارد.

انتشار بازی Starfield استارفیلد

گیم پلی بازی Starfield احتمالا به‌زودی منتشر خواهد شد

تا‌کنون شرکت Bethesda اقدام به انتشار گیم پلی بازی استارفیلد نکرده است. با این حال احتمالا در جریان رویداد مشترک بتسدا و ایکس باکس شاهد اولین گیم پلی این اثر خواهیم بود. با توجه به تاخیر در انتشار بازی Starfield، بعید است که سازندگان آن بیش از این از نمایش گیم پلی امتناع کنند.

لازم به ذکر است بازی استارفیلد در زمان انتشار به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه خواهد شد. به همین دلیل اگر در زمان انتشار این اثر جزو مشترکین سرویس مذکور باشید، بدون صرف هیچ‌گونه هزینه اضافه می‌توانید آن را تجربه کنید.

نظر شما در مورد انتشار بازی Starfield در اوایل سال 2023 چیست؟ به نظر شما این اثر قادر خواهد بود عملکرد موفقی مانند دیگر بازی‌های شرکت بتسدا داشته باشد؟ به نظر شما بازی استارفیلد تا چه اندازه مورد استقبال علاقه‌مندان سبک نقش‌آفرینی قرار می‌گیرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.