Hollow Knight: Silksong گیم پس سری Hollow Knight
محمد صادق شجاعی

بازی Hollow Knight: Silksong به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود

محمد صادق شجاعی 23 خرداد 1401 بدون دیدگاه
198 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در جریان رویداد مشترک ایکس باکس و بتسدا نه تنها از انتشار بازی جدید سری Hollow Knight یعنی بازی Hollow Knight: Silksong ظرف 12 ماه آینده خبر داده شد، بلکه مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس می‌توانند در روز انتشار این اثر را تجربه کنند.

شب گذشته بالاخره رویداد Xbox & Bethesda Games Showcase برگزار شد و در قالب آن بازی‌های مختلف و متعددی که طبق گفته سارا باند، رئیس Xbox Creators Program، تا سال آینده قابل بازی خواهند بود، به نمایش گذاشته شدند. پس از برگزاری رویداد مذکور، ایکس باکس در قالب انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر باری دیگر روی ارائه آثار نمایش داده شده ظرف 12 ماه آینده تاکید کرد.

استفاده از اصطلاح «قابل بازی» بدان معنا است که لزوما نسخه کامل تمامی بازی‌های حاضر در رویداد ایکس باکس و بتسدا در بازه زمانی مقرر منتشر نخواهند شد. این امر از آن جهت است که امکان انتشار نسخه بتا یا دموی بازی‌ها وجود دارد. به همین دلیل ممکن است لازم باشد بیشتر از 12 ماه برای تجربه اثر مورد علاقه خود صبر کنید.

در بخشی از رویداد Xbox & Bethesda Games Showcase، در کنار انتشار تریلر جدیدی از بازی Hollow Knight: Silksong، تایید شد که این اثر از روز اول انتشار از طریق سرویس Xbox Game Pass در دسترس بوده و می‌توانید تنها با خریداری اشتراک مذکور، این بازی را تجربه کنید. در زیر می‌توانید تریلر نمایش داده شده در رویداد ایکس باکس و بتسدا را مشاهده کنید:

Hollow Knight: Silksong دارای طیف گسترده‌ای از دشمنان است

بازی Hollow Knight اثری از استودیو Team Cherry در سبک مترویدونیا است که در سال‌های 2017 و 2018 روی پلتفرم‌های مختلف منتشر شد و توانست تحسین بازیکنان و منتقدین را به دست بیاورد. موفقیت‌های اثر مذکور موجب شد که استودیو مذکور ساخت دنباله آن یعنی بازی Hollow Knight: Silksong را آغاز کند. علاوه بر کنسول‌های ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس، استودیو Team Cherry این اثر را روی کامپیوتر و نینتندو سوییچ منتشر خواهد کرد.

گیم پلی بازی Hollow Knight: Silksong تا حد زیادی شبیه به بازی قبلی بوده و تمرکز زیادی روی سرعت دارد. بازیکنان در این اثر یک موجود حشره مانند به نام Hornet را کنترل می‌کنند که از سوزن برای مبارزه با دشمنان استفاده می‌کند و قبلا به عنوان باس در بازی Hollow Knight حضور داشته است. در طول بازی Hollow Knight: Silksong با بیش از 165 دشمن مختلف رو‌به‌رو خواهید شد و در عین حال می‌توانید با NPCهای این اثر رابطه دوستانه‌ای داشته باشید.

اثر مذکور دارای سیستم Quest بوده که در قالب آن شخصیت‌های مختلف از هورنت درخواست کارهای خاصی می‌کنند. یکی از ویژگی‌های جدید بازی Hollow Knight: Silksong، امکان ساخت سلاح، ابزار و تله‌ها با استفاده از آیتم‌های جمع‌آوری‌شده است. علاوه بر این، اثر مذکور دارای سطح دشواری اضافه‌ای به نام Silk Soul بوده که یکی از ویژگی‌های آن برخورداری از مرگ دائمی است.

بازی Hollow Knight: Silksong، شخصیت Hornet را در شرایطی به تصویر می‌کشد که اسیر شده و به پادشاهی تسخیر‌شده و نا‌شناخته Pharloom منتقل شده است. هورنت باید در مناطق مختلف صعود کرده و دلایل اسیر شدن و ورودش به این سرزمین را کشف کند. این امر در تضاد با بازی Hollow Knight قرار می‌گیرد که باید به سطح‌های زیرین Hallownest نفوذ کرده و از نابودی Kingdom جلوگیری کنید.

نظر شما در مورد اضافه شدن بازی Hollow Knight: Silksong به سرویس ایکس باکس گیم پس در زمان انتشار چیست؟ آیا از این امر استقبال می‌کنید؟ به نظر شما این اثر مثل بازی قبلی سری Hollow Knight مورد استقبال قرار خواهد گرفت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.