Hollow Knight: Silksong
علیرضا نظری

انتشار بازی Hollow Knight: Silksong برای PS5 و PS4 تایید شد

علیرضا نظری 27 شهریور 1401 بدون دیدگاه
311 بازدید

انتشار بازی Hollow Knight: Silksong برای کنسول‌های خانگی نسل هشتم و نهم پلی استیشن می‌تواند خبر خوشایندی برای دارندگان PS4 و PS5 باشد. اکنون این خبر از سوی پلی استیشن در توییت جدیدی به طور رسمی تایید شده است. استودیو Team Cherry توسعه دهنده این بازی چند ماه قبل، انتشار این بازی را برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، سوییچ و رایانه‌ها تایید کرده بود، با این حال هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای آن ذکر نشده است؛ اما انتظار می‌رود Hollow Knight: Silksong در اواسط سال 2023 برای پلتفرم‌های یاد شده عرضه شود.

بر اساس توضیحات صفحه استیم بازی، «بازی‌کنان در نقش هورنت، شاهزاده خانم محافظ هالونست کنترل بازی را در دست می‌گیرند و در قلمرو پادشاهی به ماجراجویی خواهند پرداخت. این بازی دارای یک پادشاهی کاملا جدید با بیش از 150 دشمن مختلف است. هورنت در واقع دستگیر شده و به عنوان یک اسیر به این دنیای ناشناخته وارد شده است و باید در مسیر رسیدن به قله مرگبار پادشاهی، با پیدا کردن ابزارها و سلاح‌های متعدد در بازی، بر دشمنان خود غلبه کرده و معماها را حل کند. حال در این میان به عنوان یک شکارچی، به سرزمین‌های کاملا جدید سفر کنید، به دنبال کشف قدرت‌ها میبایست با انبوهی از حشرات و جانوران بجنگید و اسرار باستانی مرتبط با طبیعت و گذشته خود را کشف کنید».

بازی Hollow Knight: Silksong برای PS4

پلتفرم‌های بازی Hollow Knight: Silksong

اثر مذکور دارای سیستم Quest بوده که در قالب آن شخصیت‌های مختلف از هورنت درخواست کارهای خاصی می‌کنند. یکی از ویژگی‌های جدید بازی Hollow Knight: Silksong، امکان ساخت سلاح، ابزار و تله‌ها با استفاده از آیتم‌های جمع‌آوری‌شده است. علاوه بر این، اثر مذکور دارای سطح دشواری اضافه‌ای به نام Silk Soul بوده که یکی از ویژگی‌های آن برخورداری از مرگ دائمی است.

بازی Hollow Knight اثری از استودیو Team Cherry در سبک مترویدونیا است که در سال‌های 2017 و 2018 روی پلتفرم‌های مختلف منتشر شد. Hollow Knight توانست به خوبی در دل گیمرها جا باز کند و بسیار موفق ظاهر شود. همین امر باعث شد تا Team Cherry ساخت دنباله‌ای برای آن با عنوان Hollow Knight: Silksong را آغاز کند. این استودیو نسخه Silksong را ابتدا در فوریه سال 2019 برای دارندگان نینتندو سوییچ، ایکس باکس و رایانه‌ها معرفی کرد و با گذشت چند سال از معرفی بازی، برخی جزئیات و تاریخ انتشار آن همچنان محدود باقی مانده است. اما Team Cherry در صدد آن است که تا قبل از ژوئن 2023 بازی را عرضه کند. لازم به ذکر است که این بازی در روز اول انتشار روی سرویس ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد.

منبع: Videogameschronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.