Forza Motorsport 7
یحیی رحیمی

خبری از خریدهای درون بازی در Forza Horizon 4 نخواهد بود

یحیی رحیمی 7 مرداد 1397 بدون دیدگاه
618 بازدید

Forza Horizon 4 جدیدتری نسخه از سری بازی‌های ماشین‌سواری Forza است و قرار است که امسال منتشر شود. به‌تازگی اعلام‌شده است که این بازی دارای خریدهای درون بازی یا پول رایج آن به نام Tokens نخواهد بود. همچنین Loot Box ها یا جعبه شانسی‌ها نیز از بازی Forza Motorsport 7 برداشته خواهد شد. این خبر خوبی برای افرادی است که از جایزه‌های داخل آن جعبه شانسی‌ها خوششان نمی‌آمد.

Turn 10 در این زمینه بیان کرده است که یکی از جدال‌های همیشگی در مورد جوایز به‌دست‌آمده از بازی بوده است. تیم بازی هیچ‌گاه برای جوایز، پولی از بازیکنان دریافت نکرده است اما وجود جعبه شانسی‌ها داخل بازی به منبع بحث‌وجدل تبدیل‌شده بود. بازخوردها به این صورت بوده است که این سیستم به درد بازی نمی‌خورد. استدیو بازی اما بعد از مشورت‌های زیادی، تصمیم به حذف کامل این جوایز از Forza Motorsport 7 گرفته است. همچنین Token های قابل‌خرید نیز به Forza Horizon 4 اضافه نخواهند شد.

حذف این جوایز به این آسانی‌ها هم نیست و وظیفه بزرگی روی دوش تیم توسعه افتاده است و به همین دلیل نیز قرار است تمامی روند کار در زمستان صورت گیرد. البته کارهایی الآن هم انجام‌شده است و تغییرات به وجود آمده در بازی دیده می‌شوند. از این ماه کار حذف این بسته‌ها شروع می‌شود. اولین قدم باز کردن 100 ماشین اختصاصی و قفل‌شده است و دومین قدم نیست حذف کردن ماشین‌ها از جوایز داخل Loot Box ها است.

با این تغییرات، جوایز موجود دربسته‌های شانسی اصلاح می‌شود و دیگر با آیتم‌های به‌دست‌آمده نمی‌توانید قدرت زیادی به دست بگیرید و از بقیه پیشی بگیرید. در حال حاضر جوایز تنها شامل لباس راننده و مدهای مختلف خواهد بود و این آیتم‌ها نیز به‌زودی به‌طور کامل برداشته خواهند شد. برنامه‌ریزی‌ها خبر از انتشار Forza Horizon 4 در ماه اکتبر میلادی می‌دهد. بازی قرار است دارای سیستم خاصی باشد که بازیکنان جوایز داخل بازی را از طریق یک میکسر برنده شوند. نظر شما چیست؟

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.