دانلود بازی Moving Out 2 برای PC
دانلود بازی Moving Out 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Moving Out 2 برای PC

پارسی گیم 7 شهریور 1402 1 دیدگاه
3,199 بازدید

دانلود بازی Moving Out 2 برای کامپیوتر

شادی پر هرج و مرج Moving Out را به خاطر دارید؟ بازی شبیه ساز متحرک co-op که باعث شد شما و دوستانتان در هنگام جابه‌جایی مبلمان، چالش‌های فیزیکی را تبدیل به موقعیتی کمدی کنید؟ خب، خود را برای تجربه یک دنباله پر سروصدا تر و مبتکرانه‌تر، با نام مناسب Moving Out 2 آماده کنید. این بازی که توسط SMG توسعه داده شده است، پایه‌های عجیب و غریب نسخه قبلی خود را می‌گیرد و آن را چندین درجه بالا می‌برد و آن را به یک ماجراجویی مسحورکننده تبدیل می‌کند که شاید اعتیادآورتر از بازی اول باشد. بازی یک بار دیگر شما را به جای تکنسین‌های جابه‌جایی چیدمان مبلمان قرار می‌دهد که به دلیل یک شکست بد در گذشته، از فعالیت عقب نشینی کرده‌اند و اکنون آماده مقابله با یک سری چالش‌های متحرک جدید هستند.

شما خود را در میان 57 ویژگی تازه خواهید یافت که هر کدام دارای طرح منحصر به فرد خود و پازل‌های فیزیکی شگفت انگیز هستند. هدف ساده است: وسایلی را که یک صاحب خانه که غایب است در خانه خود پخش و پلا کرده جمع آوری کنید و آن‌ها را به شکلی منطقی مرتب کنید. مراحل بازی خلاقیت خارق‌العاده‌ای را به تصویر می‌کشند و مجموعه‌ای از چالش‌ها را ارائه می‌دهد که دائماً شما را در سردرگم نگه می‌دارد. از نظر گیم پلی، Moving Out 2 نقطه متعادلی بین هرج و مرج و استراتژی پیدا می‌کند. محدودیت‌های زمانی و نوآوری‌ها به خوبی هماهنگ هستند و بازیکنان در تمام مراحل مهارت را به نمایش می‌گذارند. پس اگر به دنبال یکی از بامزه‌ترین و خنده‌دارترین بازی‌های استراتژیکی هستید، همین حالا Moving Out 2 را دانلود و تجربه کنید.

Moving Out 2 ادامه لذت بخش این فرنچایز است که هرج و مرج، کار گروهی و چالش‌های خلاقانه را در یک بسته زیبا و سرگرم کننده ترکیب می‌کند. این بازی با طراحی‌های مراحل پیچیده، مکانیک‌های قابل درک و طنز جذاب، بازی‌ای است که خنده، ناامیدی و لحظات فراموش‌نشدنی را به همراه خواهد داشت. پس سریعاً آن را دریافت کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Moving Out و Overcooked 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Moving Out 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i3-550 or AMD Phenom II X4 965
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTS 450, 1 GB or AMD Radeon HD 5770, 1 GB or Intel HD Graphics 630
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: 1080p @ 30 FPS

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i5-2300 or AMD FX-6350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660, 2 GB or AMD Radeon HD 7850, 2 GB or Intel Arc A380, 6 GB
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: 1080p @ 60 FPS

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Moving Out 2 is the wacky sequel to the world-famous physics-based moving simulator. Working as a solo F.A.R.T, or with up to three friends, slip into your Smooth Moves uniform and help the residents of Packmore, and beyond, to pack up and ship out! Friends who move together, groove together! Whether you fancy some local co-op action or a cross-play online multiplayer session, we’ve got you signed, sealed and delivered! We’re not in Packmore anymore… Via inter-dimensional portals you will explore new worlds filled with hilariously silly challenges and chaotic, rib-tickling action.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    سلام من بازی رو دانلود و نصب کردم اما وقتی وارد میشم میزنه بیرون و وارد استیم میشه مشکل چیه (البته من هنوز اکانت استیم نساختم برا همین وارد استیم میشه میره تو بخش ساخت اکانت)

    پاسخ دهید