تصویرجدید بازی God of War Ragnarok
محمد صادق شجاعی

نمایش نیفلهایم در تصویر جدید بازی God of War Ragnarok

محمد صادق شجاعی 8 آبان 1401 بدون دیدگاه
625 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Santa Monica تصویر جدید بازی God of War Ragnarok (گاد اف وار رگناروک) را منتشر کرده که در قالب آن کریتوس، خدای جنگ یونان، در نیفلهایم مشاهده می‌شود.

بازی God of War Ragnarok را می‌توان مورد‌انتظار‌ترین اثر سال 2022 معرفی کرد. بسیاری از کاربران کنسول‌های پلی استیشن مشتاقانه منتظر انتشار این اثر هستند تا باری دیگر با کریتوس و پسرش یعنی آترئوس همراه شده و ماجراهای مختلفی را در قالب اساطیر اسکاندیناوی پشت سر بگذارند. همان‌طور که از نام بازی گاد اف وار رگناروک مشخص است، در این اثر مرگ بسیاری از خدایان و نابودی هر 9 جهان اساطیر نورس به تصویر کشیده خواهد شد.

استودیو سانتا مونیکا به تازگی در قالب شبکه اجتماعی توییتر تصویری را از بازی گاد اف وار رگناروک منتشر کرده که قلمرو یخ‌زده نیفلهایم را به نمایش می‌گذارد. در صورتی که بازی God of War را تجربه کرده باشید، می‌دانید که اتفاقی در این جهان به وقوع پیوسته که شرایط آن را برای همیشه تغییر داده است. با این وجود که تصویر جدید بازی God of War Ragnarok بسیار جالب‌توجه است، اما به جای آن که ابهام‌های بازیکنان را رفع کند، سوالات جدیدی به وجود می‌آورد. به احتمال زیاد استودیو Santa Monica دقیقا با همین هدف آن را منتشر کرده است.

نیفلهایم یکی از مکان‌های اختیاری بازی گاد اف وار بوده و بازیکنان می‌توانستند در صورت علاقه وارد آن شوند. کسانی که در طول تجربه خود به سراغ نیفلهایم رفته‌اند، به یاد خواهند آورد که فاجعه‌ای وحشتناک در این جهان رخ داده و سرزمین مه، باد و برف به یک سرزمین بیابانی با مه سمی تبدیل شده است. جهان مذکور در بازی God of War کارکرد داستانی نداشته و بیشتر برای جمع‌آوری منابع، آگاهی از آن چه که رخ داده و مبارزه با والکری Hildr کاربرد دارد. به همین دلیل تصور می‌شد که نیفلهایم همچنان با مه سمی پوشیده شده باشد.

حال تصویر جدید بازی God of War Ragnarok خلاف این امر را نشان می‌دهد. این تصویر که در صفحه رسمی استودیو سانتا مونیکا در توییتر منتشر شده، محیطی را نشان می‌دهد که یخ سرتاسر آن را پوشانده و خرابه‌های خاصی در آن دیده می‌شود. متن این توییت به وضوح بیان می‌کند که تصویر مذکور به نیفلهایم، سرزمین مه، تعلق دارد.

تصویرجدید بازی God of War Ragnarok

بازی God of War Ragnarok دارای هر 9 جهان اساطیر نورس است

بدون شک تصویر جدید بازی God of War Ragnarok سوالات بسیاری به وجود می‌آورد. بزرگ‌ترین سوال این است که تصویر مذکور به دوران پیش از انتشار مه سمی تعلق داشته یا بعد از این اتفاق را نشان می‌دهد. این امر از آن جهت است که احتمالا بازی گاد اف وار رگناروک امکان سفر در زمان را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. به همین دلیل ممکن است که بازیکنان بتوانند در دوران پیش از رگناروک به نیفلهایم سفر کنند. همچنین ممکن است در بازی جدید سری خدای جنگ اتفاقی رخ دهد که نیفلهایم را به شکوه سابق خود بازگرداند.

بهره‌گیری بازی God of War Ragnarok از امکان سفر در زمان چندان غیر‌منتظره نیست. پیش از این در قالب بازی گاد اف وار شاهد مکالمه‌ای بین یورمونگاند و میمیر بودیم که در قالب آن مار جهانی می‌گوید آترئوس برای او آشنا به نظر می‌رسد. میمیر اشاره می‌کند که این گفته یورمونگاند احتمالا به سفر در زمان ارتباط دارد. پس از این مکالمه دیگر در بازی God of War در مورد سفر در زمان صحبت نمی‌شود.

زمان زیادی تا انتشار بازی گاد اف وار رگناروک و آشکار شدن راز‌های آن باقی نمانده است. با این حال در روز‌های باقی مانده استودیو سانتا مونیکا با انتشار موارد مختلف توجه بازیکنان و علاقه‌مندان را جلب می‌کند. نیفلهایم از بسیاری جهات یک فرصت از دست رفته برای سازنده سری خدای جنگ محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد که استودیو Santa Monica قصد دارد در قالب بازی God of War Ragnarok این امر را جبران کرده و به درستی از جهان مذکور استفاده کند.

بازی گاد اف وار رگناروک در تاریخ 9 نوامبر (18 آبان) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد تصویر جدید بازی God of War Ragnarok چیست؟ آیا شرایط متفاوت نیفلهایم توجه شما را جلب کرده است؟ به نظر شما این اثر چه عملکردی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamerant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.